Begin Again

Merhaba :)

Blogumu açtım açalı sadece kitaplar hakkında yazı yazmışım ama ben deli gibi film de izlerim dedim kendi kendime :)   Uzun zamandır sadece kitaplar hakkında yazı yazıyorsam elbette sevdiğimden ama biraz da filmlerden konuşma vakti geldi sanırım.


Begin Again   Türkçe çevirisiyle '' Yeniden Başlamak'' filmi geçen yaz vizyona girmiş ve ben kaçırmışım! Gerçi kaçırmam çok normal o ara sınavlara hazırlanıyordum ve gözüm hiçbir şeyi görmez olmuştu. Her neyse konuya giriş yapıyorum başrollerini Aşk ve Gurur filmiyle büyük ün kazanan ve Akademi ödüllerine 20 yaşında aday olarak gösterilen Keira Knightley ve romantik komedilerin vazgeçilmezi Mark Ruffalo ve Maroon 5 grubunun solisti Adam Levine yer alıyor.

Filmde Gretta büyük üne kavuşan müzisyen erkek arkadaşı  Dave onu aldatınca ondan ayrılır ve tam evine gitmeye hazırlanırken arkadaşının çalıştığı bar da şarkı söylerken eski bir yapımcı olan Dan ile tanışır ve hayallerini gerçekleştirmek için albüm yapmaya karar verir. Gretta bir yandan kaderine meydan okumaya çalışır bir yandan da inandığı şey uğruna savaşmaya kararlı olarak adım adım hedefine yürür.






Son zamanlarda beni çok etkileyen filmlerden biri oldu Begin Again hiç kuşkusuz filmin sountrack albümünü de dinleyince filme 10/10 verdim ve çok çok sevdim. Müzik dolu bu filmi bence sizde görmelisiniz bu yüzden filmin sountrack albümünde yer alan bir parçayı buraya eklemekte hiç sakınca görmüyorum iyi seyirler ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan