Siz de mi Memurlaşamayanlardan Mısınız ?

Merhaba demiyorum selam da vermiyorum hayatla ilişiğimi kesip atsam diyorum onu da beceremiyorum. Ayyy galiba ben depresyona giriyorum dediğim şu son 2014 yılından Merhaba :)


Bugün sizinle derin bir acımı paylaşayım dedim Kpss :D Kpss benim yıllarımı çalan beni sukut-u kırgınlığa sürükleyen, gençliğimi çürüten yegane şey tam bir baş belası! Eski sevgili gibi mübarek fırlatıyorsunuz geri geliyor fırlatıyorsunuz yine geri geliyor bumerang gibi valla :D  İşin gırgırına kaçıyorum yoksa oturup bir büyük içerim o derece dertliyim siz anlayın. Size kısaca memur olamama serüvenimden bahsedeyim de biraz yaşama sevincinizi öldüreyim :D




Efendim ben üniversiteye başladığımda her genç gibi şapşik şapşik ortamlara akma hevesindeydim. Acaba hangi kulüplere üye olabilirim nereden nasıl daha çok arkadaşım olur çok çalıştığımı anlamasınlar aman beni inek sanmasınlar diye az mı çektim :D her neyse konumuza dönelim ultra süper bir okuldan mezun olamadım belki ama hocalarımın üzerimdeki haklarını asla yemem ben peşlerinde nasıl pervane olduysam onlarda bana o kadar emek verdiler şimdi sezarın hakkı sezara annemm.


Okul bitince her Türk genci gibi bir boşluğa düşme bir sudan çıkmış balık mı oldum pozisyonu yaşıyoruz hepimiz. Ey gidi gençlik eyy diyenleri duyar gibiyim anacıım o gençlik tez gidiyor bir de bakmışsınız yaş kemale ermiş kafada saç ağızda diş kalmamış öyle totoların üzerinde oturmuş kalmışsınız. Ben de öğretmen olmak için bir sürü engel aştım 2.sınıfta yaydığım derslerimi 3'e sarkıttım yetmezmiş gibi sonra 4'e gelince ''Eyvah mezun olamıyorum galiba '' deyip sittin sene veremeyeceğim derslere hayvanlar gibi çalışıp hakkını vere vere geçtim ki günde 4 sınavdan sonra bu bünye üç tüp narkoz yemiş gibi oluyordu gerisini varsın siz düşünün.


Memur olmak her gencin elbet hayallerini süslemez amma velakin olanakların kısıtlıysa ve memur bir aileden geliyorsan ne yapacaksın tutup da sıra sıra kapıda olmayan zengin kocaları bekleyecek değilsin sanırım bende Kpss için çalışmaya başladım her Türk genci gibi. Memur olmak bir güvence ülkemizde ayın 15'i geldi miydiii tııık maaş keş yatar o bankaya hesabına ama onu da elde etmek için dedim ya yukarıda kafanda saç ağzında diş kalmaz eee özellere başvursan seni tecrübesizsin diye almaz alırsa da canını da alır ne yapacaksın tabi ki muşmula gibi evde oturacaksın yaşın gençse gelecek münasip kısmetlere bakacaksın.


Sözüm şu ki ideal öğretmen olma gibi bir hayalim yok tek derdim maaşlı memur olmak çocuklara biraz da olsun hayatı öğretmek, tanıtmak boş boş yaşamalarını engellemek tabi Tayyipcimm beni atarsa kaza ile :D


Sizde memur olamayan kesimdenseniz bana hak vereceksiniz ve en büyük idealim ''Bir gün memur olabilmek anacııım '' :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan