8 Aralık 2014 Pazartesi

Tomris Uyar -İpek ve Bakır

Soğuk kış günlerinin kendini çokça hissettirdiği totomuzun donduğu, burnumuzun salya ve sümüklerle imtihan ettiği günlerden birinden hepinizine merhabalar ! :)


Biraz değişik selamlamak istedim bugün sizi :) Malum kış ayındayız ve her tarafımızın donduğu gerçeğini saklayıp yiğitlik yapmanın alemi yok diye düşünüyorum :P Kısacası donuyorum olm !! :D


Bu ay 2014'ün son ayı ve belki de hepiniz okuma hedeflerinizi tutturdunuz ya da hala yanına bile yaklaşmış değilsiniz ama boş verin önemli olan o hedefi koymak ve okuma hırsınızı perçinlemeniz, kendinizi pekiştirmeniz bence :)



 Her neyse çok konuştum yine bu ay ince kitap takıntım yeniden cortladı ve ben ince kitaplara yeniden sardım. Yeni bitirdiğim '' İpek ve Bakır'' bu kitaplardan birisidir efendim. ''Tomris Uyar'' sevenler bilir onun ne kadar içten hayatlara dokunduğunu. Üslubunun inceliğini, zarafetini ama ben bilmeyenler için kitaptan biraz bahsetmek istiyorum. ''Tomris Uyar'ın okuduğum ikinci kitabıdır bu başlangıcı ''Diz boyu Papatyalar '' ile yapmıştım ve baya başarılı bulmuştum öykücülükte kendisini. Zira beni tanıyanlar öykü kitaplarını ne çok sevdiğimi de bilirler bu nedenledir ki kütüphanede bulunca kendisi kulunuz Damla hoop! atladı aldı kitabı efendim. Sizde şimdi diyeceksiniz ki 'Damla her bulduğun kitaba atlıyorsun bak bunun sonu iyi değildir' diyebilirsiniz :D Efendim böyle güzel eserler olunca ne yapayım tutamıyorum kendimi bu da benim zaafım.


Eser YKY yayınlarından çıkmış toplam 96 sayfa. Hala Tomris hanımla tanışmadıysanız bir şans verin zannımca pişman olmayacaksınız daha önceden okumadığınız için pişman olacaksınız.


Mutlu hafta başları !






1 yorum:

8 Aralık 2014 Pazartesi

Tomris Uyar -İpek ve Bakır


Soğuk kış günlerinin kendini çokça hissettirdiği totomuzun donduğu, burnumuzun salya ve sümüklerle imtihan ettiği günlerden birinden hepinizine merhabalar ! :)


Biraz değişik selamlamak istedim bugün sizi :) Malum kış ayındayız ve her tarafımızın donduğu gerçeğini saklayıp yiğitlik yapmanın alemi yok diye düşünüyorum :P Kısacası donuyorum olm !! :D


Bu ay 2014'ün son ayı ve belki de hepiniz okuma hedeflerinizi tutturdunuz ya da hala yanına bile yaklaşmış değilsiniz ama boş verin önemli olan o hedefi koymak ve okuma hırsınızı perçinlemeniz, kendinizi pekiştirmeniz bence :)



 Her neyse çok konuştum yine bu ay ince kitap takıntım yeniden cortladı ve ben ince kitaplara yeniden sardım. Yeni bitirdiğim '' İpek ve Bakır'' bu kitaplardan birisidir efendim. ''Tomris Uyar'' sevenler bilir onun ne kadar içten hayatlara dokunduğunu. Üslubunun inceliğini, zarafetini ama ben bilmeyenler için kitaptan biraz bahsetmek istiyorum. ''Tomris Uyar'ın okuduğum ikinci kitabıdır bu başlangıcı ''Diz boyu Papatyalar '' ile yapmıştım ve baya başarılı bulmuştum öykücülükte kendisini. Zira beni tanıyanlar öykü kitaplarını ne çok sevdiğimi de bilirler bu nedenledir ki kütüphanede bulunca kendisi kulunuz Damla hoop! atladı aldı kitabı efendim. Sizde şimdi diyeceksiniz ki 'Damla her bulduğun kitaba atlıyorsun bak bunun sonu iyi değildir' diyebilirsiniz :D Efendim böyle güzel eserler olunca ne yapayım tutamıyorum kendimi bu da benim zaafım.


Eser YKY yayınlarından çıkmış toplam 96 sayfa. Hala Tomris hanımla tanışmadıysanız bir şans verin zannımca pişman olmayacaksınız daha önceden okumadığınız için pişman olacaksınız.


Mutlu hafta başları !






1 yorum:

KİTAP EYLEMİ on 3 Temmuz 2016 12:43 dedi ki...

upps , okumadım hiç uyar desem :D

Yorum Gönder