26 Ocak 2015 Pazartesi

İlhami Algör - Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku

Selamlar !

Haftanın ilk gününden hepinize merhabalar :) Öncelikle yazıma geçmeden önce blok ismimi neden değiştiğini anlatmak istiyorum biraz radikal bir karar oldu ama yeni ismimle daha mutlu olduğumu söylemek istiyorum aceleye getirilmiş bir isimdi eski blok adım o yüzden bu sefer ki tam anlamıyla içime sindi ^^ Umarım sizde seversiniz en az benim kadar ^^


Gelgelim bu hafta başının ilk kitabına İlhami Algör'ün ''Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku'' kitabını dün bitirdim ve biraz sizinle bu kitaptan konuşalım istedim.


Yazar İlhami Algör'ün geçtiğimiz Aralık ayında kitabından aynı adla uyarlanan filmi de vizyona girdi ve büyük ilgi gördü sinema salonlarında. Ben yazarı film ile tanıdım daha önce İlhami Algör ile bir hasbihalim yoktu bu vesileyle alıp okudum. Kitap İletişim Yayınlarından çıkmış ve 57 sayfa. 


İlk başta kitap çok kısa olduğu için çok bir beklenti içine girerek okumayın film hala vizyonda mı bilmiyorum ama kitabı okumadan da gidip izleyebilirsiniz kanımca. Bildiğiniz erkeğin bir kadına olan tutkulu aşkının dile getirilişini anlatmış yazar.

Okudukça içine giriyorsunuz ama kısa oluşu biraz sinir bozucu :) Devam kitabı Albayım Beni Nezahat ile Evlendir daha okumadım ama o da listede.




Sonuç olarak merak edenler için,kısa okumaları özleyenler için tavsiye edilebilir. Film için Sezin Akbaşoğulları ve Koray Candemir'in beraber söyledikleri Muhteşem Bir Son şarkısını ekliyorum ben çok sevdim bakalım siz sevecek misiniz ^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

26 Ocak 2015 Pazartesi

İlhami Algör - Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku


Selamlar !

Haftanın ilk gününden hepinize merhabalar :) Öncelikle yazıma geçmeden önce blok ismimi neden değiştiğini anlatmak istiyorum biraz radikal bir karar oldu ama yeni ismimle daha mutlu olduğumu söylemek istiyorum aceleye getirilmiş bir isimdi eski blok adım o yüzden bu sefer ki tam anlamıyla içime sindi ^^ Umarım sizde seversiniz en az benim kadar ^^


Gelgelim bu hafta başının ilk kitabına İlhami Algör'ün ''Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku'' kitabını dün bitirdim ve biraz sizinle bu kitaptan konuşalım istedim.


Yazar İlhami Algör'ün geçtiğimiz Aralık ayında kitabından aynı adla uyarlanan filmi de vizyona girdi ve büyük ilgi gördü sinema salonlarında. Ben yazarı film ile tanıdım daha önce İlhami Algör ile bir hasbihalim yoktu bu vesileyle alıp okudum. Kitap İletişim Yayınlarından çıkmış ve 57 sayfa. 


İlk başta kitap çok kısa olduğu için çok bir beklenti içine girerek okumayın film hala vizyonda mı bilmiyorum ama kitabı okumadan da gidip izleyebilirsiniz kanımca. Bildiğiniz erkeğin bir kadına olan tutkulu aşkının dile getirilişini anlatmış yazar.

Okudukça içine giriyorsunuz ama kısa oluşu biraz sinir bozucu :) Devam kitabı Albayım Beni Nezahat ile Evlendir daha okumadım ama o da listede.




Sonuç olarak merak edenler için,kısa okumaları özleyenler için tavsiye edilebilir. Film için Sezin Akbaşoğulları ve Koray Candemir'in beraber söyledikleri Muhteşem Bir Son şarkısını ekliyorum ben çok sevdim bakalım siz sevecek misiniz ^^




0 yorum:

Yorum Gönder