Sarah Jıo - Gündüzsefası

Selamlar !

Öksürmekten kudurduğum, halsizlikten bağdaş kurup oturamadığım, Allah'ım al şu mal canımı da kurtulayım dediğim bir nezle dönemine daha girmiş bulunmaktayım çok sayın kitap dostlarım ! Ölüyorumm yetişin dostlarım derken bir yandan da canım George Michael bana o muhteşem sesiyle arka fonda şarkılar söyleyedursun bende yatağımda size yeni bitirdiğim pembe kitabım Sarah Jıo ve ''Gündüzsefası'' ndan bahsedeyim dedim nasıl iyi etmiş miyim ?  Aslında kitap çıkalı iki kocaman ay oldu herhalde en son ben okumuşumdur en son yorum atan da ben olacağım neyse son olmaya alıştık artık sıkıntı yapmıyorum eskisi kadar hele de fena halde  öksürürken :D


Neyse ben kitaptan bahsedeyim hemen sizlere. Aslında çok pembemsi kitapları sevmem ama geçen yaz D&R da indirimden görüp aldığım bu yazar bende azıcık bağımlılık yapmış olmalı ki peş peşe çevrilen diğer 4 kitabını da aldım. Yazarın dili akıcı ama ne yazık ki olay örgüleri her romanda aynı bu malesef okuyucuyu bir yönden olumsuz olarak etkiliyor. Bu sefer ki hikayesinde Ada isimli bir kadın kızını ve kocasını bir kaza sonucu kaybedince yaşamına yön vermek için Seattle taşınır yıllar önce orada kaybolan genç kadının hikayesi ilgisini çeker ve olayı araştırmaya başlar. Sarah'ı okuyanlar bence aynı örgüden bıktılar ama ellerinde olmadan yeni kitap çıkınca otomatik olarak eller kitaba kayıyor.

Yazarın Türkiye'de hatırı sayılır okuyucusu olduğunu da düşünürsek Sarah Jıo'nun iyi yere tezgahını açtığını söyleyebiliriz canlarım.

Her neyse sonuç olarak her zaman edebi eser okuyacak değilim diyenler ya da hiç okumamış olanlara tavsiye edebilirim ama benim pembe kitap zirvemde Kristin Hannah var onu da söylemeliyim.


Kitapla kalın !

Not : Dua edin de yarın sağ kalkabileyim o derece hastayım :/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Zülfü Livaneli - Elia ile Yolculuk