16 Ocak 2015 Cuma

Tegv de Neler Var Neler :)

Herkeslere Merhaba ! :)

Öncelikle hafta sonunun getirdiği aylak cuma gününü çarçabuk geçirmenizi ve hemencecik hafta sonu tatilinize kavuşmanızı dileyerek yazıma bir giriş yapıyorum efendim :)


Dostlar daha önce size Tegv den az da olsa bahsetmiştim şimdi biraz daha kafanızı şişireceğim evett ! hazır mıyız gençler !

Arkadaşlar Tegv ile alakalı çok soru geldiğinden elimden geldiğince birikimimi sizinle paylaşmaya çalışacağım. Öncelikle Tegv'in çocuklara yönelik bir kuruluş olduğunu söyleyerek başlıyorum. Eğer Google amca ile münasebetiniz varsa tegv.org adresinden Tegv ile alakalı ön bilgi alabilir çocuklara yönelik etkinliklerimizle ilgili bilgi alabilirsiniz ve eğer ki içiniz bize ısındıysa size en yakın park ya da birime gelip gönüllü olmak istediğinizi söyleyip ailemize katılabilirsiniz :)

Gönüllülük detaylarına geçiyorum hemencecik:

  •  18 yaşını bitirmiş olmak,
  • En az lise mezunu olmak,
  • Vakfın amaç ve misyonunu benimsemek,
Vakfın belirlediği amaçlara uygunluk ve çocuklara etkinliklerde somut katkıda bulunabilecek düzeyde kişilik ve meslek özelliklerine sahip olmanız gerekiyor :)


Size en yakın park ya da birime gelip başvuru yapmak istediğinizde park sorumlusu veya gönüllü sorumlusu bir başvuru formu doldurtuyor. Ardından sizden istenecek belgeler:
  • Vakıf Tanıtımı
    • Gönüllü Taahhütnamesi
      • Nüfus cüzdanı fotokopisi
      • Fotoğraf ve 
      • İyi hal kağıdı
Hemen ardından ,
  • Temel Gönüllü Eğitimleri
    • İletişim Eğitimi (1 gün)
    • TEGV'de Öğrenme Yaklaşımları ve Modelleri Eğitimi - TÖYME (2 gün)
Etkinlik Gönüllü Eğitimi (Gerekli Olan Etkinlikler İçin)


  • Gerekli olan eğitimleri aldıktan sonra size uygun gün ve saatleri park sorumlusuna bildiriyorsunuz ve hoop Tegv'in dünyasına hoşgeliyorsunuz :) 


Eğer sizde çocukları seviyorum ve bön bön etrafta dolaşacağıma bir işe yarayım diyen o altın kalpli insanlardansanız bekleriz. 

Daha fazla bilgi almak için tegv.org adresinden yararlanabilir, bana mail atabilirsiniz :) 




2 yorum:

  1. Güzel bir etkinlik ama genel manada üniversite öğrencilerini daha çok alıyorlar diye biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır sadece üniversite öğrencileri değil :)


      Sil

16 Ocak 2015 Cuma

Tegv de Neler Var Neler :)


Herkeslere Merhaba ! :)

Öncelikle hafta sonunun getirdiği aylak cuma gününü çarçabuk geçirmenizi ve hemencecik hafta sonu tatilinize kavuşmanızı dileyerek yazıma bir giriş yapıyorum efendim :)


Dostlar daha önce size Tegv den az da olsa bahsetmiştim şimdi biraz daha kafanızı şişireceğim evett ! hazır mıyız gençler !

Arkadaşlar Tegv ile alakalı çok soru geldiğinden elimden geldiğince birikimimi sizinle paylaşmaya çalışacağım. Öncelikle Tegv'in çocuklara yönelik bir kuruluş olduğunu söyleyerek başlıyorum. Eğer Google amca ile münasebetiniz varsa tegv.org adresinden Tegv ile alakalı ön bilgi alabilir çocuklara yönelik etkinliklerimizle ilgili bilgi alabilirsiniz ve eğer ki içiniz bize ısındıysa size en yakın park ya da birime gelip gönüllü olmak istediğinizi söyleyip ailemize katılabilirsiniz :)

Gönüllülük detaylarına geçiyorum hemencecik:

  •  18 yaşını bitirmiş olmak,
  • En az lise mezunu olmak,
  • Vakfın amaç ve misyonunu benimsemek,
Vakfın belirlediği amaçlara uygunluk ve çocuklara etkinliklerde somut katkıda bulunabilecek düzeyde kişilik ve meslek özelliklerine sahip olmanız gerekiyor :)


Size en yakın park ya da birime gelip başvuru yapmak istediğinizde park sorumlusu veya gönüllü sorumlusu bir başvuru formu doldurtuyor. Ardından sizden istenecek belgeler:
  • Vakıf Tanıtımı
    • Gönüllü Taahhütnamesi
      • Nüfus cüzdanı fotokopisi
      • Fotoğraf ve 
      • İyi hal kağıdı
Hemen ardından ,
  • Temel Gönüllü Eğitimleri
    • İletişim Eğitimi (1 gün)
    • TEGV'de Öğrenme Yaklaşımları ve Modelleri Eğitimi - TÖYME (2 gün)
Etkinlik Gönüllü Eğitimi (Gerekli Olan Etkinlikler İçin)


  • Gerekli olan eğitimleri aldıktan sonra size uygun gün ve saatleri park sorumlusuna bildiriyorsunuz ve hoop Tegv'in dünyasına hoşgeliyorsunuz :) 


Eğer sizde çocukları seviyorum ve bön bön etrafta dolaşacağıma bir işe yarayım diyen o altın kalpli insanlardansanız bekleriz. 

Daha fazla bilgi almak için tegv.org adresinden yararlanabilir, bana mail atabilirsiniz :) 




2 yorum:

Mayıs Yağmuru on 4 Ekim 2016 14:08 dedi ki...

Güzel bir etkinlik ama genel manada üniversite öğrencilerini daha çok alıyorlar diye biliyorum.

Damla EKER on 5 Ekim 2016 13:31 dedi ki...

Hayır sadece üniversite öğrencileri değil :)


Yorum Gönder