8 Şubat 2015 Pazar

Yalçın Tosun - Dokunma Dersleri

Merhaba !

Geveze Damla'nın kitap yorumlarını özlediniz mi ? Özlediniz miii ! Tamam tamam şansımı fazla zorlamayayım ben en iyisi :) 


Öncelikle yeni kitaplar,yeni yazarlar keşfetmenin heyecanını yaşayan bendeniz size de bu heyecanı aşılamak için daha önce blogumda Yalçın Tosun'dan söz etmiş ve yazarın '' Peruk Gibi Hüzünlü '' adlı kitabını tanıtmıştım sonra da demiştim ki külliyatı tamamlamak lazım, hemen arkasından okumadığım bir Dokunma Dersleri kaldı onu da okuyunca hemen size yorumlayacağım demiştim bilmem hatırladınız mı :) 


Daha önceki Peruk Gibi Hüzünlü kitap tanıtımı yazısını okuyanlar bilirler ben öykü aşığı bir zat-ı muhteremim ve herkesin yazdığı öyküleri beğenmem. Nitekim Yalçın Tosun ismini son zamanlarda sıkça duyunca alalım bir tadına varalım belki müptelası oluruz belki olmayız belki daha çok okumak isteriz. Nitekim denedik ve gördük ki Yalçın Tosun iyi bir gözlemci olmasının yanı sıra iyi bir öykü yazarı olmuş, olmuş diyorum çünkü diğer kitapları gibi bu kitabı da elimde su misali aktı ve bitince


   -Aaa! yine mi bitti ama daha okumak istiyordum ben hissini uyandırdı ve kitap elimde bir süre böyle bakıştık. Sonra dedim ki kendi kendime bunların hepsini yaşıyoruz ancak göremediğimiz o kadar çok acı çığlıklar,yaşamlar var ki herkesin yaşam penceresinden bakmaya çoğu zaman gücümüz kalmıyor,kendi penceremizden dışarı çıkmayı beceremiyoruz ki ,başkalarının hayatlarına dalalım. 

Öykü yazmak bence çok önemli ve herkes öykü yazamaz bu öykü okumayı da yazmayı da çok sevmemden kaynaklanıyor sanırım. 


Sevgili Yalçın Tosun benim en favori kitabım kesinlikle ''Peruk Gibi Hüzünlü'' oldu. Kısa hayatları biçimlendirirken üslubunuzdaki sadeliğe ve o vurup kaçan yaşamlara hayran kaldım. 

Eğer hala Yalçın Tosun okumadıysanız çok şey kaçırıyorsunuz benim geçen yıl keşfettiğim ve kitaplarını kütüphanemin baş ucuna koyduğum iyi bir öykü yazarı oldu Yalçın Tosun. 

Kim bilir belki Ankara'da ona bir fincan kahve eşliğinde, onun dilinden, yeni yazacağı öyküleri dinleme fırsatı bulur ve kitaplarımı imzalatabilirim.

Not: Bu yazıyı yazarken bir fincan kahveyi masama boca ettim bana kahve borçlusunuz Yalçın Tosun :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

8 Şubat 2015 Pazar

Yalçın Tosun - Dokunma Dersleri


Merhaba !

Geveze Damla'nın kitap yorumlarını özlediniz mi ? Özlediniz miii ! Tamam tamam şansımı fazla zorlamayayım ben en iyisi :) 


Öncelikle yeni kitaplar,yeni yazarlar keşfetmenin heyecanını yaşayan bendeniz size de bu heyecanı aşılamak için daha önce blogumda Yalçın Tosun'dan söz etmiş ve yazarın '' Peruk Gibi Hüzünlü '' adlı kitabını tanıtmıştım sonra da demiştim ki külliyatı tamamlamak lazım, hemen arkasından okumadığım bir Dokunma Dersleri kaldı onu da okuyunca hemen size yorumlayacağım demiştim bilmem hatırladınız mı :) 


Daha önceki Peruk Gibi Hüzünlü kitap tanıtımı yazısını okuyanlar bilirler ben öykü aşığı bir zat-ı muhteremim ve herkesin yazdığı öyküleri beğenmem. Nitekim Yalçın Tosun ismini son zamanlarda sıkça duyunca alalım bir tadına varalım belki müptelası oluruz belki olmayız belki daha çok okumak isteriz. Nitekim denedik ve gördük ki Yalçın Tosun iyi bir gözlemci olmasının yanı sıra iyi bir öykü yazarı olmuş, olmuş diyorum çünkü diğer kitapları gibi bu kitabı da elimde su misali aktı ve bitince


   -Aaa! yine mi bitti ama daha okumak istiyordum ben hissini uyandırdı ve kitap elimde bir süre böyle bakıştık. Sonra dedim ki kendi kendime bunların hepsini yaşıyoruz ancak göremediğimiz o kadar çok acı çığlıklar,yaşamlar var ki herkesin yaşam penceresinden bakmaya çoğu zaman gücümüz kalmıyor,kendi penceremizden dışarı çıkmayı beceremiyoruz ki ,başkalarının hayatlarına dalalım. 

Öykü yazmak bence çok önemli ve herkes öykü yazamaz bu öykü okumayı da yazmayı da çok sevmemden kaynaklanıyor sanırım. 


Sevgili Yalçın Tosun benim en favori kitabım kesinlikle ''Peruk Gibi Hüzünlü'' oldu. Kısa hayatları biçimlendirirken üslubunuzdaki sadeliğe ve o vurup kaçan yaşamlara hayran kaldım. 

Eğer hala Yalçın Tosun okumadıysanız çok şey kaçırıyorsunuz benim geçen yıl keşfettiğim ve kitaplarını kütüphanemin baş ucuna koyduğum iyi bir öykü yazarı oldu Yalçın Tosun. 

Kim bilir belki Ankara'da ona bir fincan kahve eşliğinde, onun dilinden, yeni yazacağı öyküleri dinleme fırsatı bulur ve kitaplarımı imzalatabilirim.

Not: Bu yazıyı yazarken bir fincan kahveyi masama boca ettim bana kahve borçlusunuz Yalçın Tosun :)


0 yorum:

Yorum Gönder