13 Mart 2015 Cuma

Krıstın Hannah - İlkbahar Rüyası

Çok uykusuz geçen bir haftadan sonra yine buralardayım !
Uykusuz diyorum çünkü gerçekten uyku düzenimi yitirmiş bulunmaktayım, uyku nereye ben oraya modundayım aslında ama ders çalışmam lazım ee haliyle ayakta uyumaya başladım. Bugünü feyz verecek olursam eğer otobüste bildiğiniz ayakta uyudum :D Evet evet hem de tam tamına 10 dakika ! Aslında ineceğim yere ulaştığımı fark etmeseydim full uyurdum herhalde :D

Uyku ve uykusuzlukla geçen maceralarımı bir kenara bırakıyorum hemen ve yeni bitirdiğim ''Krıstın Hannah ve ''İlkbahar Rüyası'na hızlı bir geçiş yapıyorum. Krıstın Hannah'ın daha önce Kış Bahçesi kitabını okumuştum iki yaz önce sonra kütüphanede görünce serisini bende İlkbahar Rüyasını alıp okumak istedim. Tarzı itibariyle aranızda okuyanlarınız varsa bu yazarı veya  pembe serisi hastası olanlar vardır muhakkak hatırlayacaklardır. Sarah Jıo gibi aynı şeyi pişirip pişirip benim önüme koymuyorsa bir yazar benim için on numara beş yıldızdır nitekim Krıstın de bu fazlasıyla mevcut. Kitapları hem çok akıcı hem de bir çırpıda bittiğinden kitaplarına uzanırken eliniz tereddüt etmeden alıyorsunuz okumak için.




Kitaptan bahsediyorum hemen. 17 yaşlarında birbirlerine deli gibi aşık olan iki genç olan Madelaine ve Angel'in hikayesini anlatıyor yazar. Genç yaşta birbirlerine deli gibi aşık olan genç çiftimiz hızlarını alamıyorlar ve bu birliktelikten Madelaine hamile kalıyor. Tabi ki ailesel sorunları olan içki içen bir anneye sahip ve bunalımın eşiğinde olan genç aşık Angel bu bebeğe pek sıcak bakmıyor ardından Madelaine'nin babası bu hamilelik olayını öğreniyor ve kızının kürtaj olmasını isteyerek Angel'i Madelaine'den uzaklaştırmak için ona yüklü bir çek yazıyor nitekim genç aşığımız Angel Madelaine'yi sevse de 17 yaşında baba olma fikri onu korkutuyor ve kız arkadaşını terk edip yüklü çeki alarak oradan uzaklaşıyor. Madelaine ise babasının ısrarlarına rağmen bebeğini doğuruyor ve genç yaşta tıp fakültesini kazanarak hem okuyup hem de bebeğine bakarak hayatını kuruyor. Yıllar içinde ise Angel ünlü bir Hollywood yıldızı oluyor ancak içki,esrar ve kadın bağımlısı olarak çürüttüğü yaşamına kalbi dayanmıyor ve kalp yetmezliği yüzünden hastaneye kaldırılıyor. Olay şu ki Angel'in zayıf kalbi yaşadığı hayatı daha fazla kaldıramıyor ve genç adama acil kalp nakli yapılması gerekiyor.. Angel ise olayını hafife alıyor ancak ne var ki yatırıldığı hastanede onunla ilgilenecek olan kişi yıllar önce onu bebeğiyle bir başına bırakan Madelaine oluyor (tesadüfler silsilesi Allahım yaa! ) ve bunu öğrendiklerinde ikisi de geçmişlerine uzun bir yolculuk yapıyorlar. Angel, Lina adında sorunlu, içki ve sigara bağımlısı 16 yaşında bir kızı olduğunu Madelaine'den öğrenince işler içinden çıkılmaz bir hal alıyor. Lina'nin ise içki ve sigara bağımlılığı ise annesine gösterdiği tepkilerin bir sonucudur tabi o sadece bunca yıldır görmediği,adını bile bilmediği babasını görmeyi,tanımayı arzulamaktadır.

Bu arada Angel'in ağabeyinin feci bir trafik kazasında hayatını kaybetmesi hem Angel'in hem de Mad ve Lina'nın hayatlarını değiştirecektir.


Kitabı soluksuz okuyacağınızı garanti ediyorum arada kitapla ilgili vermediğim tiyolar var okuyunca hoşuna gidecek minnoş mu minnoş bir pembe kitap ! :)

Kitap Pegasus Yayınlarından çıkmış ve 469 sayfa !


2 yorum:

13 Mart 2015 Cuma

Krıstın Hannah - İlkbahar Rüyası


Çok uykusuz geçen bir haftadan sonra yine buralardayım !
Uykusuz diyorum çünkü gerçekten uyku düzenimi yitirmiş bulunmaktayım, uyku nereye ben oraya modundayım aslında ama ders çalışmam lazım ee haliyle ayakta uyumaya başladım. Bugünü feyz verecek olursam eğer otobüste bildiğiniz ayakta uyudum :D Evet evet hem de tam tamına 10 dakika ! Aslında ineceğim yere ulaştığımı fark etmeseydim full uyurdum herhalde :D

Uyku ve uykusuzlukla geçen maceralarımı bir kenara bırakıyorum hemen ve yeni bitirdiğim ''Krıstın Hannah ve ''İlkbahar Rüyası'na hızlı bir geçiş yapıyorum. Krıstın Hannah'ın daha önce Kış Bahçesi kitabını okumuştum iki yaz önce sonra kütüphanede görünce serisini bende İlkbahar Rüyasını alıp okumak istedim. Tarzı itibariyle aranızda okuyanlarınız varsa bu yazarı veya  pembe serisi hastası olanlar vardır muhakkak hatırlayacaklardır. Sarah Jıo gibi aynı şeyi pişirip pişirip benim önüme koymuyorsa bir yazar benim için on numara beş yıldızdır nitekim Krıstın de bu fazlasıyla mevcut. Kitapları hem çok akıcı hem de bir çırpıda bittiğinden kitaplarına uzanırken eliniz tereddüt etmeden alıyorsunuz okumak için.




Kitaptan bahsediyorum hemen. 17 yaşlarında birbirlerine deli gibi aşık olan iki genç olan Madelaine ve Angel'in hikayesini anlatıyor yazar. Genç yaşta birbirlerine deli gibi aşık olan genç çiftimiz hızlarını alamıyorlar ve bu birliktelikten Madelaine hamile kalıyor. Tabi ki ailesel sorunları olan içki içen bir anneye sahip ve bunalımın eşiğinde olan genç aşık Angel bu bebeğe pek sıcak bakmıyor ardından Madelaine'nin babası bu hamilelik olayını öğreniyor ve kızının kürtaj olmasını isteyerek Angel'i Madelaine'den uzaklaştırmak için ona yüklü bir çek yazıyor nitekim genç aşığımız Angel Madelaine'yi sevse de 17 yaşında baba olma fikri onu korkutuyor ve kız arkadaşını terk edip yüklü çeki alarak oradan uzaklaşıyor. Madelaine ise babasının ısrarlarına rağmen bebeğini doğuruyor ve genç yaşta tıp fakültesini kazanarak hem okuyup hem de bebeğine bakarak hayatını kuruyor. Yıllar içinde ise Angel ünlü bir Hollywood yıldızı oluyor ancak içki,esrar ve kadın bağımlısı olarak çürüttüğü yaşamına kalbi dayanmıyor ve kalp yetmezliği yüzünden hastaneye kaldırılıyor. Olay şu ki Angel'in zayıf kalbi yaşadığı hayatı daha fazla kaldıramıyor ve genç adama acil kalp nakli yapılması gerekiyor.. Angel ise olayını hafife alıyor ancak ne var ki yatırıldığı hastanede onunla ilgilenecek olan kişi yıllar önce onu bebeğiyle bir başına bırakan Madelaine oluyor (tesadüfler silsilesi Allahım yaa! ) ve bunu öğrendiklerinde ikisi de geçmişlerine uzun bir yolculuk yapıyorlar. Angel, Lina adında sorunlu, içki ve sigara bağımlısı 16 yaşında bir kızı olduğunu Madelaine'den öğrenince işler içinden çıkılmaz bir hal alıyor. Lina'nin ise içki ve sigara bağımlılığı ise annesine gösterdiği tepkilerin bir sonucudur tabi o sadece bunca yıldır görmediği,adını bile bilmediği babasını görmeyi,tanımayı arzulamaktadır.

Bu arada Angel'in ağabeyinin feci bir trafik kazasında hayatını kaybetmesi hem Angel'in hem de Mad ve Lina'nın hayatlarını değiştirecektir.


Kitabı soluksuz okuyacağınızı garanti ediyorum arada kitapla ilgili vermediğim tiyolar var okuyunca hoşuna gidecek minnoş mu minnoş bir pembe kitap ! :)

Kitap Pegasus Yayınlarından çıkmış ve 469 sayfa !


2 yorum:

ilgi uğuroğlu on 14 Mart 2015 13:42 dedi ki...

En kısa sürede okuyacağım ! :)

kelebenkinnotdefteri.blogspot.com.tr on 14 Mart 2015 14:31 dedi ki...

Yeappp yaşasın :D

Yorum Gönder