29 Mart 2015 Pazar

The Judge

Ankara'ya yağmur yağıyor görülmüş şey değil hem de üç gündür aman ne yağmur ne yağmur bu yüzden tam da bir okumalı-yazmalı bir pazar günü için iyi bir fırsat tabi ki arada vizyondan yeni çıkan ya da kaçırılan filmleri izleme de hiç de fena olmaz sanırım.

Uzun zamandır film yorumları yapmıyorum aslında yapamıyordum demek daha doğru çünkü vakit yok ve saatlerin de bir saat ileriye alınması iyice dar olan zamanımı daha da darlaştırmaktan başka bir işe yaramadı !! Bu saçma sapan uygulama bir tek bizim ülkemizde var ben tam bu saate alışıyorum hop tekrar değiştiriyorlar. Çok saçma ve çağ dışı bir uygulama !!

Film yorumundan gene alakasız bir konuya geldim farkındayım başlıyorum hadi takın şakira kemerlerinizi !




Filmimizin ismi '' THE JUDGE'' Türkçe olarak ''Yargıç'' diye geçiyor. Film izlemeden önce araştırma yaparım ben sizi bilmem ama bu adamı yani Robert Downey Jr. görünce gözlerim yuvalarından çıktı. Adama Iron Man serisinden zaten hastaydım bu filmle daha da hasta oldum. Filmin konusu Hank Palmer  (Robert Downey) başarılı bir avukat olan, kariyer sahibi bir avukattır. Chicago'da yaşamaktadır evlidir ve bir kızı vardır. Çok önemli bir davanın arefesinde annesinin ölüm haberini alan Hank, ailesinden konuştuğu tek kişi olan annesinin ölümü ile sarsılmıştır. Annesinin cenazesi için doğup,büyüdüğü ancak uzun zamandır babası ile problemleri yüzünden gitmekten kaçındığı olan Carlinville'ye gitmek zorundadır. Babası ile sorunları olan Hank annesine son görevini yerine getirmek için kasabaya gider ve kendini bir anda yargıç olan babası Robert Duvall'ı bir cinayet suçundan ötürü savunurken bulur.

Aile,ilişkiler üzerine kurgulanmış harika bir film. Yönetmen koltuğunda David Dobkin oturuyor ve film 2 saat 21 dakika ama su gibi akıyor. Bence muhakkak izlemelisiniz çünkü sonu çok fena ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

29 Mart 2015 Pazar

The Judge


Ankara'ya yağmur yağıyor görülmüş şey değil hem de üç gündür aman ne yağmur ne yağmur bu yüzden tam da bir okumalı-yazmalı bir pazar günü için iyi bir fırsat tabi ki arada vizyondan yeni çıkan ya da kaçırılan filmleri izleme de hiç de fena olmaz sanırım.

Uzun zamandır film yorumları yapmıyorum aslında yapamıyordum demek daha doğru çünkü vakit yok ve saatlerin de bir saat ileriye alınması iyice dar olan zamanımı daha da darlaştırmaktan başka bir işe yaramadı !! Bu saçma sapan uygulama bir tek bizim ülkemizde var ben tam bu saate alışıyorum hop tekrar değiştiriyorlar. Çok saçma ve çağ dışı bir uygulama !!

Film yorumundan gene alakasız bir konuya geldim farkındayım başlıyorum hadi takın şakira kemerlerinizi !




Filmimizin ismi '' THE JUDGE'' Türkçe olarak ''Yargıç'' diye geçiyor. Film izlemeden önce araştırma yaparım ben sizi bilmem ama bu adamı yani Robert Downey Jr. görünce gözlerim yuvalarından çıktı. Adama Iron Man serisinden zaten hastaydım bu filmle daha da hasta oldum. Filmin konusu Hank Palmer  (Robert Downey) başarılı bir avukat olan, kariyer sahibi bir avukattır. Chicago'da yaşamaktadır evlidir ve bir kızı vardır. Çok önemli bir davanın arefesinde annesinin ölüm haberini alan Hank, ailesinden konuştuğu tek kişi olan annesinin ölümü ile sarsılmıştır. Annesinin cenazesi için doğup,büyüdüğü ancak uzun zamandır babası ile problemleri yüzünden gitmekten kaçındığı olan Carlinville'ye gitmek zorundadır. Babası ile sorunları olan Hank annesine son görevini yerine getirmek için kasabaya gider ve kendini bir anda yargıç olan babası Robert Duvall'ı bir cinayet suçundan ötürü savunurken bulur.

Aile,ilişkiler üzerine kurgulanmış harika bir film. Yönetmen koltuğunda David Dobkin oturuyor ve film 2 saat 21 dakika ama su gibi akıyor. Bence muhakkak izlemelisiniz çünkü sonu çok fena ;)

0 yorum:

Yorum Gönder