John Green - Aynı Yıldızın Altında

Herhalde benim gibi ters insan zor bulunur. Normal olanı yapmak dururken ben hep anormal olanı tercih ediyorum ya sanırım bu da benim farkım :)



Bugün Aynı Yıldızın Altında adlı kitaptan bahsedeceğim. Kitap 317 sayfa yazarı John Green ve Pegasus Yayınlarından çıkmış. Normalde beynimi çalıştıran, düşündüren kitaplar okumayı seven ben deli gibi pembemsi kitaplar okumaya dadandım zaten kitaplarımı kütüphanelerden ödünç aldığım için kolay ve akıcı kitapları tercih ediyorum. Okuma hızım eskisi gibi olmasa da elimden geleni yapıyorum en nihayetinde deli gibi okumak ruhumuzda var :)


Hemen konusuna gelelim kitabın. 16 yaşında kanser hastası olan Hazel Grace ve 17 yaşındaki Augustus Waters adlı yakışıklı karakterimiz arasında geçer bu hikaye. Hazel çok hastadır ve hastalığı ölümcüldür destek grubunda karşısına çıkan Gus'a çarpılır ama bunu bir süre kendine itiraf edemez lakin yakışıklı kahramanımız Gus, Hazel'e olan aşkını çekinmeden dile getirir. Hazel kendi öyküsüne bir son bulma telaşındayken Gus ona ölmeden önce yazdığı sonu armağan edecektir çünkü Gus da kanser hastasıdır ve bu yüzden bir bacağını kaybeder.




Kitapla ilgili bir sürü ayrıntı var mesela altılı çizili bir sürü güzel bunun yanı sıra Kristin Hannah okuyan bir insan olarak John Green'in bu kitabı bana unuttuğum pek çok duyguyu hatırlamama ve hüzünlenmeme sebep oldu. 





Hazel'in ve Augustus'un hikayesini okurken hüzünlenmemek elde değil ama filmini önceden izleyince olayların nasıl geçtiğini bildiğimden okurken Senden Önce Ben Gibi peçetelere saldırmadım. 


Aynı Yıldızın Altında yaz aylarında çok rahat okunabilecek kafa boşaltmaya yardımcı olacak bir kitap iyi okumalar şimdiden :)

Yorumlar

  1. okuma hızı yavaşladığında bu tip kitaplardan cankurtaran işlevi görüyor kitap müdavimleri için , bukitabı Kerem'den araklayarak okudum hadi itiraf edeyim john green'in bütün kitaplarını okudum :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan