Kısmet Bulun Damla'ya !

Gün geçmiyor ki anneannem bana bir kısmet bulmasın her telefon çalışında aman yareppim şimdi nasıl bir şey uyduracağım, ne diyeceğim demekten bertaraf oldum zaten sınav baskısı yüzünden yüzüm gözüm şişti sosyal hayat diye de bir şey kalmadı tam asosyal kezbanlara dönmüşken şimdi bu kısmet mısmet işleri beni öldürüyor hayır tarzım değil tam bir feminist olan bana hiç mi hiç yakışmıyor !!! Ama gel gör de bunu anlat bizimkilere özellikle dedemin de bana kısmet işi için anneannemle iş birliği yapması bardağı taşıran son Damla oldu ! Ya dedim bu kadar mı umutsuzsun kızım bu kadar mı çevren senden umudu kesmiş seni tependen atmaya çalışıyor onu geçtim teyzem ve anneannem günde iki kere aramaya başladılar en son da oğlan facebooktan seni eklesin konuşsun demezler mi nevlim döndü yemin ederim telefonu kapattım suratlarına :D Ayıp falan demeyin sakın sakın sakın !!! Bunalttılar yeminlen belki ben evlenmek istemiyorum, özgür kız olarak takılacağım ve yani bir de faturalarına da acımıyorlar onu geçtim bir fotoğrafla kız mı beğenilir ya eve döneyim ortalıktaki bütün fotoğraflarımı toplayacağım :D




Ben ki evlenen arkadaşlarıma diyorum ki bu ne hız ne aceleniz vardı az daha bekleseydiniz bunu dememle karınlarına ilk çocuğu da koyuyorlar eyvallah Allah mutlu etsin de bu ne hız bi de atanan arkadaşlarıma bakıyorum hemen nikah yapıyorlar uzatmalı sevgilileriyle. Face olayını da doğuran doğurana, evlenen evlenene ve nişan, söz olaylarına gelemediğimden kapattım ya zaten neyse.

Allah mutlu etsin ona asla lafım yok kendi akrabalarımdan müzdaribim sadece illa bir baş göz edecekler beni sanki uyuz oluyorum cidden. Zaten işsizim bir de üstüne bunlar onu da geçtim boğuluyorum ciddi anlamda okumam gereken,yapmam gereken dağ gibi işler dururkene ne evlenmesi yiaaa diye bağırasım var.

Ruh halimin düzelmesini istiyorum evliliğe hayır özgürlüğe evet diyorum :D


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan