14 Temmuz 2015 Salı

Karışık Aile

Uzun zamandır film yorumu yapmıyordum. Sınavlarım bitti haliyle bende kendimi filmlere vurdum. Yoğunluktan kurtulunca ilk işim not aldığım filmleri tek tek izleyip sizinle burada paylaşmak ve bunlardan ilki dün çok severek izlediğim ''Karışık Aile'' filmi oldu.






Filmin başrollerinde 50 ilk Öpücük filminde de beraber oynayan Drew Barrymore ve Adam Sandler var. Ben bu çiftin enerjisine bayılıyorum bu filmi de taa kıştan not defterime almıştım izleme fırsatına dün eriştim. Filmin konusuna geçelim madem hemen. Drew Barrymore boşanmış iki çocuklu bir bayandır eski eşi tarafından defalarca aldatılmıştır Adam Sandler ise uzun zaman önce eşini kaybetmiştir ve üç kızı ile yaşamaktadır. Bu iki şirin aşık bir ayarlama yemeğinde bir araya gelirler ve birbirlerinden kaçacak delik ararlar çünkü ikisi de birbirinden hoşlanmamıştır ancak tesadüfler peşlerini bırakmaz ve gittikleri Afrika tatillerinde de rastlaşırlar.


Adam Sandler zaten çok çok severim Drew Barrymore ise şirin suratı ve bu tarz romantik komedilerde görmeyi öyle çok seviyorum ki dün üzgün ruh halime gelen bu neşeli filmi şiddetle tavsiye ediyorum.


2 yorum:

14 Temmuz 2015 Salı

Karışık Aile


Uzun zamandır film yorumu yapmıyordum. Sınavlarım bitti haliyle bende kendimi filmlere vurdum. Yoğunluktan kurtulunca ilk işim not aldığım filmleri tek tek izleyip sizinle burada paylaşmak ve bunlardan ilki dün çok severek izlediğim ''Karışık Aile'' filmi oldu.






Filmin başrollerinde 50 ilk Öpücük filminde de beraber oynayan Drew Barrymore ve Adam Sandler var. Ben bu çiftin enerjisine bayılıyorum bu filmi de taa kıştan not defterime almıştım izleme fırsatına dün eriştim. Filmin konusuna geçelim madem hemen. Drew Barrymore boşanmış iki çocuklu bir bayandır eski eşi tarafından defalarca aldatılmıştır Adam Sandler ise uzun zaman önce eşini kaybetmiştir ve üç kızı ile yaşamaktadır. Bu iki şirin aşık bir ayarlama yemeğinde bir araya gelirler ve birbirlerinden kaçacak delik ararlar çünkü ikisi de birbirinden hoşlanmamıştır ancak tesadüfler peşlerini bırakmaz ve gittikleri Afrika tatillerinde de rastlaşırlar.


Adam Sandler zaten çok çok severim Drew Barrymore ise şirin suratı ve bu tarz romantik komedilerde görmeyi öyle çok seviyorum ki dün üzgün ruh halime gelen bu neşeli filmi şiddetle tavsiye ediyorum.


2 yorum:

Kübra Gülen on 30 Temmuz 2016 08:37 dedi ki...

Bende izledim gercekten guzel bir film 😊

Damla EKER on 30 Temmuz 2016 09:03 dedi ki...

Adam Sandler varsa güzeldir :)

Yorum Gönder