26 Ağustos 2015 Çarşamba

Evde Temizlik Yaparken Terör Estiren Anneler

Temizlik hepimizin korkulu rüyasıdır her genç kız bir kere bunu tadacak,yaşayacak ve acı verici deneyimlerine katlanmak zorunda kalacaktır. Bugün size evde temizlik yaparken terör estiren annelerden söz edeceğim :D  Koltuklara sıkı tutunun gidiyoruz !!!



Kendi annemden örnekler vererek giriyorum olaya. Bir kere annem ben sana temizlikte yardım etmeyeceğim dersem bütün bir gün somurtur,duygu komalarına girer, ve '' Evde hizmetçiniz var zaten, siz bana hiç yardım etmeyin zaten ben olmasam bu evi bok götürür ! '' tabirleriyle beni el ense yapar oracıkta hayattan nefret ettirir,kan kusturur ve o kanı da etraf pis olmasın diye de temizlettirir :D   Bu ve bunu gibi bir ton laf yiyen çaresiz ben el mahkum söylene söylene kendinden geçen caaağnım anama yardımlarda bulunur,onun üzerindeki yükü hafifletmeye çalışırım ama ne hikmetse sevgili annem benim yaptığım hiç bir işi beğenmez ve benim arkamdan onlarca kere tekrar yapar dahası '' Orayı temizledin mi Damla, oranın tozunu almadım ben ama sen aldın mı, yerler iyi süpürülmemiş ama bak burada bir sürü kıl var ama !! '' diyerekten beni beni beni Bihterini intihara kadar sürükler. Bende onun bu serzenişlerine karşılık ''Beğenmiyorsan kendin yap anne veya benim arkamdan nasıl olsa tekrar ve de tekrar temizlik yaptığın için tasalanma'' der ve iki saat ona benim hakkımda söylenme şansı tanırım.




Anneme göre her zaman evi bok götürüyordur ve bunun tersi hiçbir zaman olmamıştır. Yaptığım hiçbir şeyi beğenmemesiyle birlikte sınav dönemim bittikten sonra beni bir nevi yanına çırak almış madem bir baltaya sap değilsin baltada sana saplık yapamadı deyip beni çekirdekten yetişme ev hanımı yapmaya karar vermiştir. Kendisi nedense buna karar verirken bir şeyi unutmuştur. Bana sormayı :D


Sabahtan beri oturmadım, her tarafı bok ettiniz, her taraf saç kılı topla şu saçlarını, banyoyu yeni temizledim basma sakın ! Viledayla yer mi silinirmiş şöyle çökeceksin yere bir sağa bir sola ohh mis sileceksin bol köpüklü sularla, tembelsin kızım tembel bak evde kaldın zaten seni kimsede görmüyor elin oğlu öyle çok okuyan çok bilmiş kız istemez pilavı nasıl yapabildiğine bakar deyip beni öğüt niteliğindeki söylemleriyle kendimden geçirir ve büyük hayat dersleri verir.



Haa ! unutmadan sizinki de tuvalete takık mı ? Benimki çok takık mesela. Domestos bizim evin ekmekten sonraki en temel ihtiyacıdır. Domestos canım domates değil :D Çamaşır suyu işte o olmadan annem kesinlikle temizliğe başlayamaz işleri ters gidiyor garibin. Bir de tuvaleti temizledikten sonra girme sakın yeni temizledim diyen anneler vardır. İyi ama nereye şapcam ben dersiniz ?? Hiç gelmeyen tuvaletiniz o temizlik sonrası geliverir ve siz evde kendi evinizde tuvalete giremezsiniz. Misal şöyle bir diyalog olsa :

- Bir iki saat tuvalete gitmeyin ! 

-Neden anne altıma mı yapayım :( 

-Olmaz yeni ozon döktüm !! 

-Oha :( 



Tuvalet sadece biri bu sendromlardan dahası da vardır. Banyoya alerjisi var bizimkinin. Kıllara karşı savaş açmış durumda :D

-Bak banyoyu yeni sildim belim koptu salma saçlarını oraya buraya topla !! 

-İyi de anne ben at mıyım yelelerimi salmışım gibi konuşma ya ! 


Kılların bölünerek çoğaldığını bile söylemiştir bir ara nutkum tutulmuştur. Ev ne kadar temiz olsa da yetmez bizim hatun dizlerini kıra kıra sürte sürte yer silmeye devam eder o yüzden sol çapraz bağlar kafayı yemiştir. Sildiği yerlere de kesinlikle basamazsınız ışınlanmanız gerekir ki salondan oturma odasına geçmek için bizim evde uçmak gerek :D



Anne terliği diye bir şey yok en azından benim kafama atabileceği ondan yırtıyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

26 Ağustos 2015 Çarşamba

Evde Temizlik Yaparken Terör Estiren Anneler


Temizlik hepimizin korkulu rüyasıdır her genç kız bir kere bunu tadacak,yaşayacak ve acı verici deneyimlerine katlanmak zorunda kalacaktır. Bugün size evde temizlik yaparken terör estiren annelerden söz edeceğim :D  Koltuklara sıkı tutunun gidiyoruz !!!



Kendi annemden örnekler vererek giriyorum olaya. Bir kere annem ben sana temizlikte yardım etmeyeceğim dersem bütün bir gün somurtur,duygu komalarına girer, ve '' Evde hizmetçiniz var zaten, siz bana hiç yardım etmeyin zaten ben olmasam bu evi bok götürür ! '' tabirleriyle beni el ense yapar oracıkta hayattan nefret ettirir,kan kusturur ve o kanı da etraf pis olmasın diye de temizlettirir :D   Bu ve bunu gibi bir ton laf yiyen çaresiz ben el mahkum söylene söylene kendinden geçen caaağnım anama yardımlarda bulunur,onun üzerindeki yükü hafifletmeye çalışırım ama ne hikmetse sevgili annem benim yaptığım hiç bir işi beğenmez ve benim arkamdan onlarca kere tekrar yapar dahası '' Orayı temizledin mi Damla, oranın tozunu almadım ben ama sen aldın mı, yerler iyi süpürülmemiş ama bak burada bir sürü kıl var ama !! '' diyerekten beni beni beni Bihterini intihara kadar sürükler. Bende onun bu serzenişlerine karşılık ''Beğenmiyorsan kendin yap anne veya benim arkamdan nasıl olsa tekrar ve de tekrar temizlik yaptığın için tasalanma'' der ve iki saat ona benim hakkımda söylenme şansı tanırım.




Anneme göre her zaman evi bok götürüyordur ve bunun tersi hiçbir zaman olmamıştır. Yaptığım hiçbir şeyi beğenmemesiyle birlikte sınav dönemim bittikten sonra beni bir nevi yanına çırak almış madem bir baltaya sap değilsin baltada sana saplık yapamadı deyip beni çekirdekten yetişme ev hanımı yapmaya karar vermiştir. Kendisi nedense buna karar verirken bir şeyi unutmuştur. Bana sormayı :D


Sabahtan beri oturmadım, her tarafı bok ettiniz, her taraf saç kılı topla şu saçlarını, banyoyu yeni temizledim basma sakın ! Viledayla yer mi silinirmiş şöyle çökeceksin yere bir sağa bir sola ohh mis sileceksin bol köpüklü sularla, tembelsin kızım tembel bak evde kaldın zaten seni kimsede görmüyor elin oğlu öyle çok okuyan çok bilmiş kız istemez pilavı nasıl yapabildiğine bakar deyip beni öğüt niteliğindeki söylemleriyle kendimden geçirir ve büyük hayat dersleri verir.



Haa ! unutmadan sizinki de tuvalete takık mı ? Benimki çok takık mesela. Domestos bizim evin ekmekten sonraki en temel ihtiyacıdır. Domestos canım domates değil :D Çamaşır suyu işte o olmadan annem kesinlikle temizliğe başlayamaz işleri ters gidiyor garibin. Bir de tuvaleti temizledikten sonra girme sakın yeni temizledim diyen anneler vardır. İyi ama nereye şapcam ben dersiniz ?? Hiç gelmeyen tuvaletiniz o temizlik sonrası geliverir ve siz evde kendi evinizde tuvalete giremezsiniz. Misal şöyle bir diyalog olsa :

- Bir iki saat tuvalete gitmeyin ! 

-Neden anne altıma mı yapayım :( 

-Olmaz yeni ozon döktüm !! 

-Oha :( 



Tuvalet sadece biri bu sendromlardan dahası da vardır. Banyoya alerjisi var bizimkinin. Kıllara karşı savaş açmış durumda :D

-Bak banyoyu yeni sildim belim koptu salma saçlarını oraya buraya topla !! 

-İyi de anne ben at mıyım yelelerimi salmışım gibi konuşma ya ! 


Kılların bölünerek çoğaldığını bile söylemiştir bir ara nutkum tutulmuştur. Ev ne kadar temiz olsa da yetmez bizim hatun dizlerini kıra kıra sürte sürte yer silmeye devam eder o yüzden sol çapraz bağlar kafayı yemiştir. Sildiği yerlere de kesinlikle basamazsınız ışınlanmanız gerekir ki salondan oturma odasına geçmek için bizim evde uçmak gerek :D



Anne terliği diye bir şey yok en azından benim kafama atabileceği ondan yırtıyorum. :)

0 yorum:

Yorum Gönder