Mission İmpossible - 5 Rogue Nation

Görevimiz Tehlike serisi benim çocukluk serim. Tom Cruise ise benim çocukluk aşkım. Görevimiz Tehlikenin yeni filmi çıkınca hemen gitmek istemedim biraz zaman geçsin istedim ve dün itibariyle gidip izledim izledim de biraz hayal kırıklığı yaşadım.


Filmin hikayesi bilindik diğer seriler gibi bir hikaye ile başlıyor. Kahramanımız Ethan yani Tom Cruise ve ekibi IMF bu zamana kadar ki en tehlikeli ve en zorlu düşmanla karşılaşıyorlar. IMF'i ortadan kaldırmayı hedefleyen uluslararası bir dolandırıcılık örgütü olan Sendika'nın tehlikeli faaliyetlerinden kurtulmayı hedefleyen IMF zorlu bir mücadelenin içinde bulurlar kendilerini. Bu zorlu macera hem Ethan'ı hem de ekibini zora sokacaktır kuşkusuz.




Aksiyonu boldu nefesimi tuttuğum sahneler çoğunluktaydı Tom hala yaşı olmayan bir zat-ı yakışıklı amma velakin her filmde bir afet-i devranla aşk yaşardı bu filmde göremedim bir şok geçirdim :D
Ajan Ilsa Faust yani Rebecca Ferguson ile bir yakınlaşma oldu gibi ama cık bir aksiyon göremedim. Bütün Görevimiz Tehlike filmlerinde en az üç beş hatunun Tom'a abayı yakmasına alışkın olduğumdan mıdır nedir hep bir eksiklik hissettim :D


Sözün kısası sıcak yaz günlerinde kendinizi benim gibi sinemaya kapatmayın bir dahakine Seğmenler Parkı veya Kuğulu Parkta çay eşliğinde kitap okuma seansı yapmak istiyorum kendime. Siz de Ankaradaysanız bana katılabilirsiniz :)  Görevimiz Tehlike Görevimiz kitap okumak olsun dostlarım! :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Zülfü Livaneli - Elia ile Yolculuk