28 Ağustos 2015 Cuma

Neler İzledim ?





kelebenkinnotdefteri.blogspot.com

İlk filmimiz'' The Vow'' Ben bu filme bayıldım tam bir aşk ve sadakat filmi. Filmde hafızasını bir trafik kazası sonucunda kaybeden Page'in, kocası Lio tarafından hafızasını, evliliklerini yeniden hatırlatmaya çalışmasını anlatan ve hikayesi gerçek bir olaya dayanan The Vow sizi ekrana kilitlemeye yetecek diye düşünüyorum :)


İkinci filmim About Time yani Zamanda Aşk ! Zamanda yolculuğa çıkmayı kim istemez öyle değil mi? Bir dolabın içine girdiğinizi ve zamanı ileri geri çekebildiğinizi hayal edin ne harika olurdu.Zamanda Aşk sevgi,fedakarlık ve aile ilişkileri üzerine izlenebilecek harika filmlerden biri :)


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Üçüncü filmim Stille Alice yani Unutma Beni. Üniversitede hocalık yapan Alice çok başarılı bir işi ve kariyeri, harika üç çocuğu,mükemmel bir evliliği olan bir kadındır ancak Alice bir gün en ufak şeyleri bile hatırlamamaya başlar. Evinin yerini,verdiği dersleri buna benzer basit bilgileri unuttur. Alice bu durumun sebebini öğrenmek için doktora gider ve 50 yaşında ona Alzheimer teşhisi koyulur işte bundan sonra Alice için yaşam daha da zorlaşacaktır ve günler geçtikçe adını,işini,hatta kendini bile hatırlayamayacağı bir döneme girecektir. Aile ve ilişkiler üzerine harika bir yapım mutlaka izlemeniz gerek :) 





kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Evet son üç filmimde sıra. Bunlardan biri  Son Şarkı. Başrol oyuncusu tanıdık Mıley Cyrus. Filmde annesi ve babası uzun süre önce boşanan Ronie ve küçük kardeşinin babalarının yanına gitmeleriyle başlıyor. Ronie'nin babası Steve hastadır ve kısa süre sonra ölecektir ancak çocuklarının bundan haberi yoktur. Sorunlu bir kız olan ve üniversiteyi gitmeyi reddeden Ronie  ise kasabada Will ile tanışır. Will karakterine Açlık Oyunları serisinden de tanıdığımız Liam Hemswort hayat veriyor. IMDB puanı düşük ama izlenebilecek bir film :)





Interstellar filmini izlemeyen kalmamıştır diye düşünüyorum artık ! :) Harika bir bilim-kurgu filmi ve biraz geç izledim ama değdi ve oldukça güzel yorumlar okudum. Filmin başrollerinde Matthew Mcconaughey ve Anne Hathaway var. Dünyada yaşam umudu tükenmek üzeredir ve gezegenler arasında dünyadan başka bir yerde yaşam var mı, hayat sağlanabilir mi diye araştırma yapan bir grup uzay bilimcinin macerasının anlatıldığı bu filmi izleyiniz lütfen :)





kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Son filmim Becoming Jane yani Aşkın Kitabı. Jane Austen'ın hayat hikayesinin anlatıldığı filmde Jane karakterinde yine Interstellar filminde gördüğümüz Anne Hathaway var. Bu filmde benim favorilerim arasında ;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

28 Ağustos 2015 Cuma

Neler İzledim ?






kelebenkinnotdefteri.blogspot.com

İlk filmimiz'' The Vow'' Ben bu filme bayıldım tam bir aşk ve sadakat filmi. Filmde hafızasını bir trafik kazası sonucunda kaybeden Page'in, kocası Lio tarafından hafızasını, evliliklerini yeniden hatırlatmaya çalışmasını anlatan ve hikayesi gerçek bir olaya dayanan The Vow sizi ekrana kilitlemeye yetecek diye düşünüyorum :)


İkinci filmim About Time yani Zamanda Aşk ! Zamanda yolculuğa çıkmayı kim istemez öyle değil mi? Bir dolabın içine girdiğinizi ve zamanı ileri geri çekebildiğinizi hayal edin ne harika olurdu.Zamanda Aşk sevgi,fedakarlık ve aile ilişkileri üzerine izlenebilecek harika filmlerden biri :)


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Üçüncü filmim Stille Alice yani Unutma Beni. Üniversitede hocalık yapan Alice çok başarılı bir işi ve kariyeri, harika üç çocuğu,mükemmel bir evliliği olan bir kadındır ancak Alice bir gün en ufak şeyleri bile hatırlamamaya başlar. Evinin yerini,verdiği dersleri buna benzer basit bilgileri unuttur. Alice bu durumun sebebini öğrenmek için doktora gider ve 50 yaşında ona Alzheimer teşhisi koyulur işte bundan sonra Alice için yaşam daha da zorlaşacaktır ve günler geçtikçe adını,işini,hatta kendini bile hatırlayamayacağı bir döneme girecektir. Aile ve ilişkiler üzerine harika bir yapım mutlaka izlemeniz gerek :) 





kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Evet son üç filmimde sıra. Bunlardan biri  Son Şarkı. Başrol oyuncusu tanıdık Mıley Cyrus. Filmde annesi ve babası uzun süre önce boşanan Ronie ve küçük kardeşinin babalarının yanına gitmeleriyle başlıyor. Ronie'nin babası Steve hastadır ve kısa süre sonra ölecektir ancak çocuklarının bundan haberi yoktur. Sorunlu bir kız olan ve üniversiteyi gitmeyi reddeden Ronie  ise kasabada Will ile tanışır. Will karakterine Açlık Oyunları serisinden de tanıdığımız Liam Hemswort hayat veriyor. IMDB puanı düşük ama izlenebilecek bir film :)





Interstellar filmini izlemeyen kalmamıştır diye düşünüyorum artık ! :) Harika bir bilim-kurgu filmi ve biraz geç izledim ama değdi ve oldukça güzel yorumlar okudum. Filmin başrollerinde Matthew Mcconaughey ve Anne Hathaway var. Dünyada yaşam umudu tükenmek üzeredir ve gezegenler arasında dünyadan başka bir yerde yaşam var mı, hayat sağlanabilir mi diye araştırma yapan bir grup uzay bilimcinin macerasının anlatıldığı bu filmi izleyiniz lütfen :)





kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Son filmim Becoming Jane yani Aşkın Kitabı. Jane Austen'ın hayat hikayesinin anlatıldığı filmde Jane karakterinde yine Interstellar filminde gördüğümüz Anne Hathaway var. Bu filmde benim favorilerim arasında ;) 

0 yorum:

Yorum Gönder