The Age Of Adaline

Romantik filmleri oldum olası çok severim ama kast ettiğim zengin kız fakir mottosu olan filmler değil elbette konusu özgün,çarpıcı,şaşırtıcı filmlerden bahsediyorum. Son bir aydır beni böyle çarpan bir film izlememiştim açıkçası hiç vakit kaybetmeden bu filmi sizinle de paylaşmak istedim.


Gossip Girl tutkunları vardır eminim aranızda ve oradaki sarışın hatunumuz taze anne yeni evli ve Scarlett Johannes'in eski kocasıyla büyük bir aşkla evlenen kişi tabi ki Blake Lively bu filmin başrolünde efendim. Filmin diğer başrol oyuncuları Michiel Huisman (Ellis Jones) ve Indiana Jones serisinin her daim yakışıklı kişisi Harrison Ford (William Jones) yer alıyorlar. Filmin yönetmen koltuğunda ise Lee Toland Krieger oturuyor.




Filmin konusuna hızlı bir geçiş yapıyorum önce. Adaline (Blake Lively) 1920'lerde yaşayan genç bir kadındır ancak mühendis olan kocasını bir inşaat kazası sonucu kaybetmiş 5 yaşında olan küçük kızıyla tek başına kalmıştır. Hayat Adaline için artık kolay olmayacaktır kocasının ölümünden bir süre sonra annesinin evinden kızını almaya giderken bir kaza geçirir ve Adaline Bowman'a bu kazadan sonra  bir ödül bahşedilir o ödül hiç yaşlanmama ödülüdür yani Adaline hep 28 yaşında kalacaktır ve hiç yaşlanmayacaktır. Bir nevi ölümsüzlük kazanan Adaline kazadan sonra bunun tam olarak farkına varamasa da yıllar geçtikçe bedeninde hiçbir değişim yaşamaması onu şaşkınlık yaşamasına ve bu olayı hem kızını hem de kendini koruması için sürekli kaçak hayatı yaşamasına sebebiyet vereceğinden son derece tedirgin bir hayat geçirmesine sebep olacaktır.

 The Age of Adaline



İnsanlardan uzak ve sürekli kimlik değiştirerek yalnız bir yaşamı seçen Adaline hayatına bir anda giren Ellis Jones'a  (Michiel Huisman) karşı koyamaz ve ona aşık olur. Ellis'in anne ve babasının 40. evlilik yıl dönümleri kutlamasına Adaline de çağırması ve orada kimliğinin ifşa olması tehlikesi ile karşılaşınca Adaline hayatını sonsuza dek değiştirecek bir karar verir.

The Age Of Adaline

Filmi vizyona girmeden fragmanlardan izlemiş ve çok dikkatimi çekmişti nitekim bir türlü izleme fırsatı bulamamıştım dün bu imkanı yakalayınca hemen anlatmak istedim pür heyecanla :)
Blake Lively'den önce Adaline rolü için Natalie Portman düşünülmüş ancak Portman bu teklifi geri çevirince Blake Lively ile anlaşılmış.

Bakın Lively film için neler söylemiş:
Filmin başkahramanı Adaline Bowman'ı canlandıran Blake Lively, senaryoyu ilk okuduğunda hikayeyi büyüleyici bir macera ve zamandan bağımsız bir aşk hikayesi olarak tanımlamış. Senaryoyu elinden bırakamadığını ve güzel bir romanmışçasına okumaya devam ettiğini açıklayan oyuncu ekliyor: "Filmin içinde farklı aşk hikayeleri var. Modern erkek-kadın hikayesi var. Adaline'ın geçmişinde yatan daha karmaşık bir aşk hikayesi var ve bu şimdiki zamanda tekrar can buluyor. Bir de aynı zamanda bir anne-kız arasındaki dokunaklı sevgi hikayesi anlatılıyor. Adaline'ın aşk hayatı çok güzel bir yolculuk."

Ben filmi çok sevdim kendine özgü bir senaryosu var ve seveceğinizi düşünüyorum iyi seyirler !

Yorumlar

  1. çok merak ettim. şu an eşime okuyorum. izleyecegız :)

    YanıtlaSil
  2. çok merak ettim. şu an eşime okuyorum. izleyecegız :)

    YanıtlaSil
  3. Bence Lively kesinlikle rolüne çok yakışmış ve cuk diye oturmuş. Portman bu denli sıcak oynayamazdı.(yazar burada sevmediğini net belirtti :D) Gel gelelim ben filmi beğenememiştim damlam :( Normalde gerçeküstü hikayelerin senoryalaştırılmasına bayılıyorum ama yok bu film ilk onuma girmez bu kategoride. Ellerine sağlık yazı için :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk 10 içinde yer almaz kuzum ama diğer melodramlı filmlerden iyi gene öperim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan