3 Eylül 2015 Perşembe

Neler İzledim ?

Selamlar herkeslere ! Bu hafta neler izlemişim merak ediyorsanız lütfen postun altına yorumlarınızı atın sizin de bana tavsiye edecekleriniz olabilir :)

Hadi o halde başlayalım :)


Erkeklerle ilişkilerinde son derece seçici ve dikkatli olan Carly (Cameron Diaz), birkaç haftadır Mark (Nikolaj Coster-Waldau) birliktedir. Erkek arkadaşının ani bir şekilde şehir dışına gitmesinde şüphelenerek evine gider, ancak burada çok büyük bir sürprizle karşılaşır: Mark, uzun bir süredir Kate (Leslie Mann) ile evlidir. Bu ikili Mark'tan intikam almaya karar verdiklerinde, kendilerinden çok daha genç bir başka kadınla (Kate Upton) daha ilişkisi bulunduğunu öğrenirler. Bir araya gelen üçlü, Mark'ın hayatını cehenneme çevirmeye ant içecektir. Film çok eğlenceli bir sürü sakarlık,kadın-erkek ilişkileri üzerine harika bir komedi şiddetle tavsiye ederim ! :)













Toprak sahibi zengin bir baba olan Matt King (George Clooney), eşinin trajik bir bot kazası geçirmesinden sonra,  geride kalan iki kızı ile ilişkisinin hiç de hayal ettiği gibi olmadığını farkeder. Matt, kızları ile olan ilişkisini düzeltmeye kararlıdır fakat gittikçe kötüye giden akıl sağlığı onun için hayatı oldukça zorlaştıracaktır. Başrollerde George Clooney, Shailene Woodley       var.

Film eşi ölüm döşeğinde iken onu aldattığını öğrenen ve iki kızı ile ne yapacağını bilemeyen bir babanın hikayesini de anlatıyor. Ben sevdim!








kelebenkinnotdefteri.blogspot.com



2031 yılında, küresel ısınmayı durdurmak üzere yapılan bir deney yanlış gitmiş ve dünya yeniden buzul çağına dönmüştür. Bu felaketten geride kalan az sayıda insan, Snowpiercer adı verilen bir trende yaşamak zorunda kalmıştır. Ancak trendeki insanlar yöneten ve yönetilen kesim olarak ikiye ayrılmıştır. Sürekli ezilen arka vagon halkı, artık bu duruma bir son vermek istemektedir.
Güney Koreli ünlü yönetmen Joon-ho Bong'un ilk İngilizce film denemesi olan Snowpiercer'da çok iyi bir oyuncu kadrosu bizleri bekliyor. Captain America filminden hatırladığımız Chris Evans'ın başrolde olduğu filmde Allison Pill ve Jamie Bell gibi genç oyuncuların yanı sıra, John Hurt, Tilda Swinton, Ed Harris gibi Hollywood'un usta isimleri de yer alıyor.


Aksiyon sevenler için şiddetle tavsiye ederim filmde aksiyon-gerilim hiç düşmüyor ! :)









Bazı insanlar pul, sigara kutusu ya da fincan kolleksiyonu yapar. Jonathan ise ailesinin hatıralarının koleksiyonunu yapıyor: fotoğraflar, takma diş ve bir avuç dolusu eski eşya- hepsi mühürlü, özel bir poşetin içinde ve duvara asılı. Şimdi Jonathan daha fazla bilgi toplamak için dedesini 1942 yılında Naziler’in elinden kurtaran kadını bulmak için Ukranya’ya bir yolculuğa çıkıyor. Filmin başrolünde Elijah Wood ,  ,  Laryssa Lauret ,Jaroslava Sochova var. 


Filmin ilk 40 dakikası müthiş eğlenceli son 15 dakikası ise feci hüzünlü bu da tavsiyemdir efendim :)








Veeeee benim favori filmimde sıra ! Pek çokları bu filmin aşırı cinselliğinden rahatsız ama ki ne rahatsız oradaki aşkı,tutkuyu,şehveti,ihtirası görün ya anacım nerde ama nerde !! Filmi iki kere izledim yine izledim :D Ayıp sahnelerde gözümü kapadım :D Bence şahaneydi şimdiden Karanlığın Elli Tonu filmini iple çekiyorum !! 2017 kadar ölmem inşallah ! 


Edebiyat ögrencisi olan Anastasia Steele, genç girişimci Christian Grey'le röportaj yapmaya gittiğinde son derece çekici, zeki ve sinir bozucu bir adamla karşılaşır. Toy ve masum Anastasia, bu adama duyduğu arzu karşısında şaşkına döner ve adamın gizemli doğasına rağmen ona yakınlaşma arzusuyla yanıp tutuşur. Anastasia'nın güzelliği, zekâsı ve özgür ruhuna direnemeyen Grey de onu istediğini kabul eder, ancak şartları vardır...
 
Grey'in sıra dışı erotik istekleri karşısında şoka uğrayan ama bir yandan da heyecana kapılan Anastasia tereddüde düşer. Büyük başarısına rağmen -çok uluslu şirketleri, uçsuz bucaksız serveti ve sevgi dolu bir ailesi vardır. Grey şehvete esir olmuş ve hükmetme hırsı olan bir adamdır. Çift, cüretkâr ve tutkulu bir fiziksel ilişkiye yelken açarken, Anastasia, Christian'ın karanlık sırlarını ve kendi gizli arzularını keşfeder.


 Bu filmin kitabı da mevcut zaten sağır sultan bile duymuştur ben okumamıştım ama deli gibi okumak istiyorum ! 19 Eylül de yazarın Grey isimli bir kitabı çıkacak biz bu seride olanları Anastasia'nın ağzından dinliyorduk Grey de ise Christian bize olayları anlatacak ! :) Kitabı dört gözle bekleyenlerdenim ! 

2 yorum:

  1. Şimdi anladııımmm, benim de bişiden haberim yok ya:) demek şu merakla beklediğin Grey isimli kitap, Christian'ın ağzından olayları dinleyeceğimiz kitap olacak, tamam şimdi anladım:)) bu filmlerden sadece 2 tanesini izleyebildim; Descentands ve Grinin Elli Tonu:) Descentands birazcık yavaş ya da durgun gelmişti bana, bilmiyorum, sarmamıştı pek. Grinin Elli Tonu ise, ben oradaki o gizli duygusallıktan etkilenmiştim, çoğu insan başka şeylere odaklanırken:) "Karanlığın Elli Tonu" nu ben de merak ettim şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesnilikle katılıyorum Sibelcim Grinin Elli Tonu filmindeki duygusallıktan,tutkudan,romantizimden çok izleyenler hep başka yönlere değindiler halbuki kitabın içine girseler aslında anlatılmak istenen Christian ve Anastasia'nın tutkulu aşkları :) Ben devamını deli gibi bekleyenlerdenim çıksa da hemen okusak :)

      Sil

3 Eylül 2015 Perşembe

Neler İzledim ?


Selamlar herkeslere ! Bu hafta neler izlemişim merak ediyorsanız lütfen postun altına yorumlarınızı atın sizin de bana tavsiye edecekleriniz olabilir :)

Hadi o halde başlayalım :)


Erkeklerle ilişkilerinde son derece seçici ve dikkatli olan Carly (Cameron Diaz), birkaç haftadır Mark (Nikolaj Coster-Waldau) birliktedir. Erkek arkadaşının ani bir şekilde şehir dışına gitmesinde şüphelenerek evine gider, ancak burada çok büyük bir sürprizle karşılaşır: Mark, uzun bir süredir Kate (Leslie Mann) ile evlidir. Bu ikili Mark'tan intikam almaya karar verdiklerinde, kendilerinden çok daha genç bir başka kadınla (Kate Upton) daha ilişkisi bulunduğunu öğrenirler. Bir araya gelen üçlü, Mark'ın hayatını cehenneme çevirmeye ant içecektir. Film çok eğlenceli bir sürü sakarlık,kadın-erkek ilişkileri üzerine harika bir komedi şiddetle tavsiye ederim ! :)













Toprak sahibi zengin bir baba olan Matt King (George Clooney), eşinin trajik bir bot kazası geçirmesinden sonra,  geride kalan iki kızı ile ilişkisinin hiç de hayal ettiği gibi olmadığını farkeder. Matt, kızları ile olan ilişkisini düzeltmeye kararlıdır fakat gittikçe kötüye giden akıl sağlığı onun için hayatı oldukça zorlaştıracaktır. Başrollerde George Clooney, Shailene Woodley       var.

Film eşi ölüm döşeğinde iken onu aldattığını öğrenen ve iki kızı ile ne yapacağını bilemeyen bir babanın hikayesini de anlatıyor. Ben sevdim!








kelebenkinnotdefteri.blogspot.com



2031 yılında, küresel ısınmayı durdurmak üzere yapılan bir deney yanlış gitmiş ve dünya yeniden buzul çağına dönmüştür. Bu felaketten geride kalan az sayıda insan, Snowpiercer adı verilen bir trende yaşamak zorunda kalmıştır. Ancak trendeki insanlar yöneten ve yönetilen kesim olarak ikiye ayrılmıştır. Sürekli ezilen arka vagon halkı, artık bu duruma bir son vermek istemektedir.
Güney Koreli ünlü yönetmen Joon-ho Bong'un ilk İngilizce film denemesi olan Snowpiercer'da çok iyi bir oyuncu kadrosu bizleri bekliyor. Captain America filminden hatırladığımız Chris Evans'ın başrolde olduğu filmde Allison Pill ve Jamie Bell gibi genç oyuncuların yanı sıra, John Hurt, Tilda Swinton, Ed Harris gibi Hollywood'un usta isimleri de yer alıyor.


Aksiyon sevenler için şiddetle tavsiye ederim filmde aksiyon-gerilim hiç düşmüyor ! :)









Bazı insanlar pul, sigara kutusu ya da fincan kolleksiyonu yapar. Jonathan ise ailesinin hatıralarının koleksiyonunu yapıyor: fotoğraflar, takma diş ve bir avuç dolusu eski eşya- hepsi mühürlü, özel bir poşetin içinde ve duvara asılı. Şimdi Jonathan daha fazla bilgi toplamak için dedesini 1942 yılında Naziler’in elinden kurtaran kadını bulmak için Ukranya’ya bir yolculuğa çıkıyor. Filmin başrolünde Elijah Wood ,  ,  Laryssa Lauret ,Jaroslava Sochova var. 


Filmin ilk 40 dakikası müthiş eğlenceli son 15 dakikası ise feci hüzünlü bu da tavsiyemdir efendim :)








Veeeee benim favori filmimde sıra ! Pek çokları bu filmin aşırı cinselliğinden rahatsız ama ki ne rahatsız oradaki aşkı,tutkuyu,şehveti,ihtirası görün ya anacım nerde ama nerde !! Filmi iki kere izledim yine izledim :D Ayıp sahnelerde gözümü kapadım :D Bence şahaneydi şimdiden Karanlığın Elli Tonu filmini iple çekiyorum !! 2017 kadar ölmem inşallah ! 


Edebiyat ögrencisi olan Anastasia Steele, genç girişimci Christian Grey'le röportaj yapmaya gittiğinde son derece çekici, zeki ve sinir bozucu bir adamla karşılaşır. Toy ve masum Anastasia, bu adama duyduğu arzu karşısında şaşkına döner ve adamın gizemli doğasına rağmen ona yakınlaşma arzusuyla yanıp tutuşur. Anastasia'nın güzelliği, zekâsı ve özgür ruhuna direnemeyen Grey de onu istediğini kabul eder, ancak şartları vardır...
 
Grey'in sıra dışı erotik istekleri karşısında şoka uğrayan ama bir yandan da heyecana kapılan Anastasia tereddüde düşer. Büyük başarısına rağmen -çok uluslu şirketleri, uçsuz bucaksız serveti ve sevgi dolu bir ailesi vardır. Grey şehvete esir olmuş ve hükmetme hırsı olan bir adamdır. Çift, cüretkâr ve tutkulu bir fiziksel ilişkiye yelken açarken, Anastasia, Christian'ın karanlık sırlarını ve kendi gizli arzularını keşfeder.


 Bu filmin kitabı da mevcut zaten sağır sultan bile duymuştur ben okumamıştım ama deli gibi okumak istiyorum ! 19 Eylül de yazarın Grey isimli bir kitabı çıkacak biz bu seride olanları Anastasia'nın ağzından dinliyorduk Grey de ise Christian bize olayları anlatacak ! :) Kitabı dört gözle bekleyenlerdenim ! 

2 yorum:

acemi dünyalı on 6 Eylül 2015 05:36 dedi ki...

Şimdi anladııımmm, benim de bişiden haberim yok ya:) demek şu merakla beklediğin Grey isimli kitap, Christian'ın ağzından olayları dinleyeceğimiz kitap olacak, tamam şimdi anladım:)) bu filmlerden sadece 2 tanesini izleyebildim; Descentands ve Grinin Elli Tonu:) Descentands birazcık yavaş ya da durgun gelmişti bana, bilmiyorum, sarmamıştı pek. Grinin Elli Tonu ise, ben oradaki o gizli duygusallıktan etkilenmiştim, çoğu insan başka şeylere odaklanırken:) "Karanlığın Elli Tonu" nu ben de merak ettim şimdi:)

kelebenk Damla on 6 Eylül 2015 06:50 dedi ki...

Kesnilikle katılıyorum Sibelcim Grinin Elli Tonu filmindeki duygusallıktan,tutkudan,romantizimden çok izleyenler hep başka yönlere değindiler halbuki kitabın içine girseler aslında anlatılmak istenen Christian ve Anastasia'nın tutkulu aşkları :) Ben devamını deli gibi bekleyenlerdenim çıksa da hemen okusak :)

Yorum Gönder