E.L. James - Grey

Efendiiiim uzun zamandır hasbihal ettiğim sık sık kulaklarını çınlattığım kitap GREY en nihayetinde raflardaki yerini aldı ve bendeniz Damla'yı mutlu mesut etti. Etti etmesine de 2 günde de bitiverdi şu E.L.James'e bir mail atayım da ( tabii müthiş ingilişcemle :P ) öteki serileri uzun tutsun bari be valla doyamadım :D


Grey çıktığı andan itibaren Grinin Elli Tonu serisini okuyan herkes gibi bende bir merak içindeydim. Dokuz doğurdum kitabın çevirisi çıkana kadar. İngilizcesi her yerdeydi ama ben çevirisini bekledim. Bir de Elli Ton serisi okuyanlar bilir Pegasus yayınlarından çıkmıştı seri, GREY ise Doğan Kitaptan çıktı ve üzülerek belirtmeliyim ki çevirisinden hiç memnun kalmadım. Pegasus'a buradan sesleniyorum Eyy Pegasus birinci vazifen öncelikle Grey serisinin Türkiye'deki haklarını satın almak Doğan Kitaptan diğeri ise çeviri işini yine Elli Ton serisini kiminle hallettiysen onunla yola devam etmek !




kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
E.L.JAMES - GREY 





İşin gırgırı benimkisi esasında ama çevirisinden inanın memnun kalmadım keşke eski çevirmenle anlaşılsaymış beni biraz dumura uğrattı ama yine de pişman değilim çünkü hikayeyi Ana'dan dinledikten sonra bir de yakışıklı Ceo, karanlık cinsel fantezi uzmanı,bütün kadınların efsanevi yakışıklısı,gri gözlü muhteşem yaratık ve aynı zamanda bombokluğun Elli Tonu olan Christian Grey'den dinlemek yap-boz parçalarını birleştirmek açısından benim için iyi oldu. Grinin Elli Tonu kitabının aynısı GREY ancak bu sefer olaylar Ana'nın değil Christian'ın gözünden anlatıldığı için ilgi çekici. Özellikle bay yakışıklı, bombokluğun Elli Tonu olan adamımızın çocukluğunda geçirmiş olduğu travmalar,bunların sebepleri ve yaşadıkları bir bir anlatılıyor. Şimdi diyebilirsiniz ki bu seriyi zaten okudum ben bir daha neden okuyayım zaten filmini de sevmemiştim hiç yansıtamamışlar dediğinizi duyar gibi oluyorum. Haklısınız esasen ben filmi 5 kere izledim netten ama o vakitler film biraz cinsellik barındırdığı için sinemaya giden arkadaşlarıma ben de Elli Ton'a gidiyorum diyemezdim :D yine diyemem yaa neyse :D Utangaçlık tavan bende :D Her neyse konumuza dönelim genel itibariyle serinin ikinci kitabını yazar E.L.James, Karanlığın Elli Tonu vizyona girmeden Grey serisinin devamını yazmayacağını duyurmuş bu da haliyle biz Jamie Dornan sevenlerin 1,5 sene beklemesi demek :D Oyy Jamie için değer ama seviyorum napabilirim arkadaşım bildiğim adama taktım acaba bende mi potansiyel bombokluğun Elli Ton'u oldum ama bu adam, adamı yoldan çıkarır :D



Kitap 594 sayfa ve Doğan Kitaptan çıktı. Çevirisini beğenmedim umarım yayın haklarını alan kurum seriyi daha önce çeviren çevirmenle anlaşır ve kitap zebil olmaz.


Not: Jamie gibi kocam olsun feministlik çöp arkadaş ! :P




Yorumlar

  1. elli tona giremedim henüz, onu okursam belki bunu da kim bilir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aahahah Elli Tona giren çıkamıyor Eylem :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan