Kendimi 11 Soruda Anlatıyorum ! :)

Merhabalar ! Kışa girmemizle beraber fena illet grip benimde burnuma yapıştı bırakmıyor haliyle evde sümüklü mendillerimle, polar eşofmanımla ve hazır çay- çorbayla ayakta duran bir Damla var. Bu durumdan nefret etsem de kışa girmeden bir kere hastalanıp bütün bir kış hastalanmayan bir canlıyımdır aynı zamanda :D


Bugün size kitaplardan,filmlerden ya da tiyatro oyunlarından bahsetmek yerine kendimle ilgili mini mini şeyler yazmak istedim. 11 soruda ben :)




1- En sevdiğim kitap hangisi ve kitap alırken ya da hediye ederken nelere dikkat edersin veya şu ara birine bir hediye kitap almak istesen hangi kitabı alırsın ? 

En sevdiğim kitap Sinan Sülün - Karahindiba kitabıdır. İçindeki mini ini ama insanın kalbine dokunan öyküleriyle beni mest etmiştir. Öykü kitapları okumayı zaten çok seviyorum ama bu kitap benim baş ucu kitaplarımın arasında yer alıyor.

Kitap alırken gözüme kestirdiğim ve uzun zamandır okumak istediklerim varsa direkt onlara yöneliyorum ama aklımda bir şey yoksa kitapçı kitapçı dolaşırım ve içime en sineni alırım.

Şu ara birine birine bir kitap alsam kesinlikle Dorian Gray'in Portresini alırdım.


2- Beni en çok ne sinirlendirir en çok neye sevinirim deli gibi ? 


Çok çabuk parlayabiliyorum arızalı bir tipe dönüştüğüm de oluyor ama genelde sakin bir mizaca sahibim. Bit- tabi bende insanım haksızlığa asla gelemem ki haksızlığa uğrayan ben olmasam da ortama dalar verir veriştiririm kısacası bir Panter Emel olabilirim :D Eşyalarımın benden izin alınmadan karıştırılmasına tahammül edemem bu yüzden annem ve babamla çok tartışmışımdır o konuda bariz hassasım.


Beni en çok sevindiren şeyler deli gibi okumak arka sokaklarda kimsenin çok bilmediği bir parkta okumak,fotoğraf çekmek, küçüklüğümden beri benim yol arkadaşlarım olan resim defterimle oradan oraya süzülüp kendimce bir şeyler karalamak ki bu resim çizme olayımı dersler ve sınav yüzünden bırakmak zorunda kaldım bu yüzden çok üzülüyorum. Ankara'da yaşadığım için kimsenin çok bilmediği yerleri bulup keşfetmeye bayılıyorum bunlar genelde sahaflar,kitap evleri ya da kafeler,çay evleri oluyor. Ben sosyetik mekanlara,gösterişli yerleri çok seven biri olmadım bana sıcak,samimi gelen, insanları rahat gözlemleyebildiğim mekanlar her zaman daha cazip geliyor. Misal ben Bahçelievleri hiç sevmem Kızılay'ı daha çok seviyorum. Kızılay'dan yürüye yürüye Kuğulu'ya gitmek Tunalı'ya çıkmak arada gözüme takılırsa vitrinlere bakmak bunlar  beni hoşnut ediyor. :)


3- En sevdiğin yemek en sevdiğin renk ?

En sevdiğim yemek kesinlikle ton balıklı salata ! :) ya da sebzeli pilav :)

En sevdiğim renk yeşilin her tonu ! :)



4- En sevdiğim yanım ve en sevmediğim yanım ? 

En sevdiğim yanım insanları kolayca kıramam, üzemem ama baktım ki laftan anlamıyor pata küte tak tak konuşurum. :)


En sevmediğim özelliğim kimseye kolay Hayır diyemeyen bir tipim ama bu huyumu yenmeye başlıyorum yavaş yavaş çünkü insanlar sizin iyi niyetinizden istifade etmeyi çok güzel beceriyorlar.


5- En büyük hayalim ? 

Aslında bir sürü var ama hangisinden başlasam bilemedim :)

1.si okuyamadığım kadar çok kitaba sahip olmak,
2.si o kitapları koymak için zarif ve koskocaman bir kütüphaneye sahip olmak,
3.sü çok istediğim resim atölyemi kurmak,
4.sü her sabah yeni bir şehirde uyanmak,
5.si kitap kafe açmak ! :)



6- Ne burcuyum? 

Tabi ki BAŞAK ! :)


7- En çok kimi dinlerim ? 

Bülent Ortaçgil, Birsen Tezer, Cem Adrian, Feridun Düzağaç, Ceylan Ertem, Jehan Barbur, Sıla ve Hüsnü Arkan çok çok severim :)


8- En favori yazarlarım ? 


Sabahattin Ali ve Ayfer Tunç :)


9- En sevdiğim vazgeçemediğim dediğim ne vardır ? 

Elbette sevdiklerim, ailem, çizim kalemlerim ve elmalı tarçınlı kurabiye :D


10- Şu ara neyle meşgulüm ? 


Şu sıra kafamda bir kitap yazma işi var hikayeler kafamın içinde koşturup duruyor eğer vakit bulabilirsem yazmak istiyorum ha bir de Kpss illetiyle maratona yeniden başlıyorum.

11- Nasıl giyinirim ? 

Genelde salaş giyiniyorum daha doğrusu çok seviyorum diyelim. Bol kazaklar,hırkalar,renkli çizmeler, değişik renkli çoraplar ve yaz-kış vazgeçemediğim çapraz beyaz tişörtlerim benim favorilerimdir. Yazın ipli babetler, conversler, lastik ayakkabılar, bol tişörtler ve kot :) Kesinlikle marka takıntım yok bu saydıklarımı çok uygun fiyatlara alırım ve özenli kullandığım için uzun süre giyerim :)


                   Buraya kadar okuduysanız büyük bir sabır gösterdiniz demek teşekkürler ederim :)

Yorumlar

  1. ay ben balığım ancak ne çok ortak yönümüz var :D bu arada Ayfer Tunç candır :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Zülfü Livaneli - Elia ile Yolculuk