Senden Önce Ben - Me Before You

Heyyy !! Mendilleri hazırladınız mı ?

Me Before You yani Türkçesi Senden Önce Ben filmine çok çok az bir vakit kaldı sizi bilmem ama ben çok meraklardayım çünkü kitabı okuduktan sonra film için beklentim zirve yapmış durumda.




Senden Önce Ben kitabını 2 sene önce bir kitap dostumun paylaşımında görmüş ve baya meraklanmıştım zira kitapla ilgili değerlendirmesinde kitabın sonunda hönkürerek ağladığını yazmıştı bende ''Hadi canım abartmışsın '' demiştim sonra kitabı görünce alıp okumuş ve deli gibi ağlamış arkadaşıma ettiğim sözleri tek tek geri almıştım zira aşkı bu kadar güzel anlatan kitap hayatımda çok okumadım. Kitabı okurken hani size de olur mu bilmem ama ben karakterleri yaşatırım zihnimde,yaşarım da aynı zamanda. Misal bu kitapta Lou gibi davrandım, Lou gibi yürüdüm,Lou gibi konuştum kısacası Lou gibi yaşadım. Sonra bir de yakışıklı Wıll var aman Allahım o Wıll ki Lou'ya kök söktürüyor ama sonradan ona deliler gibin aşık oluyor sonra da ölüyor :/



Filmini merak etmemin sebebi elbette farkındaysanız kitaplar filmlere aktarılırken bir sürü sahneyi hadım etmeleri, iyicene bokunu çıkarmaları ki en son bunu Kağıttan Kentler ve Grinin Elli Tonu'nda yaşadım.


Film Güney Kore de vizyona girdi kanımca Türkiye'de 17 haziran yanılmıyorsam vizyonda olacak ben mendillerimi ve patlamış mısırımı hazırlıııcııımm inşallah kitabın büyüsünü filme geçirebilmişlerdir.


Bu arada filmin birkaç müziğini Grinin Elli Tonu sountrack albümünde de Say You Love Me şarkısıyla yer alan Jessie Ware yer almış. Me Before You için seslendirdiği parçayı ve filmin
fragmanından bir bölümü aşağıya bırakıyorum bi tık tık yapmanız yeterli :)






Bu da şarkı :)





Yorumlar

  1. Bu kitaba başlamadan önce ben de ağlayacağımı hiç düşünmemiştim, şimdi fragmanını izleyip ağlayabiliyorum.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Film için beklentilerim çok büyük umarım kitabı filme geçirebilmişlerdir

      Sil
  2. Size iyi ağlamalar :) Çok klişe buldum ben kitabı . Kızmayın ama şöyle de bir yorum yazmıştım:

    http://aydinlikyuz.blogspot.com.tr/2015/01/senden-once-ben-jojo-moyes.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya neden kızayım ki :) Herkes beğenecek okuyacak diye bir kıstas yok ki yorumunu okudum hem güzel de bir blogun var takibe aldım hemen ;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Zülfü Livaneli - Elia ile Yolculuk