23 Temmuz 2016 Cumartesi

Ömür İklim Demir - Muhtelif Evhamlar Kitabı

''Velhasıl hayat beklemiyor, beklemek gibi bir derdi de yok. Biz onu anlayana kadar gelip geçecek'' diye de devam ediyordu. Zaten dünya çoktan kararını vermiş, beni ufak ufak tedavülden kaldırıyor. Hadi bakalım, dünyaya biraz yardım edelim.''


Sizi bilmem ama ben öykü kitapları satın alırken çok fazla şeye dikkat ediyorum bir kere beni arka kapak yazısı ile cezbetmeli sonra kitabın adı mühim öyle alelade olmamalı ki bu beni iter ve bi-t tabi eğer yeni bir öykücü ile karşı karşıyaysam onu kendimce bir sınava sokuyorum onu da burada söylemeyeyim sevgili okur sırrımı ifşa etmek istemem :)



Ömür İklim Demir

Yeni öykücülerle tanıştıkça mutlu oluyorum çünkü bendeniz öykü okumayı çok seviyorum. Ömür İklim Demir arkadaşım sayesinde tanıdığım yazarlardan.  İlk kez kapağını gördüğümde bu kişi
 kesinlikle bir anı biriktiricisi dedim sonra arka kapak yazısını okudum orada aynen şöyle yazıyordu:

'' Ne diyeyim, huzur tuhaf şey arkadaş kaybedecek bir şeyin kalmadığında gelip seni buluyor.''

Bu cümle bana kitabı aldırttı ne yalan söyleyeyim sonra içini karıştırınca güzel şeyler okuyacağımı hissetmiş olmalıyım ki elimdeki kitabı bitirdim ve kısa bir soluk için bu kitaba başladım. Okudukça sizi düşündüren düşündükçe farklı yerlere götüren hikayeleriyle sizi alıp götüren çok başka bir yazar keşfettiğimi anladım. Benim için hatta bir çoğumuz için öykücü deyince aklımıza tabi ki Sait Faik gelir ve onun yerini hiç kimseler alamaz eskiden bu kadar çok öykücümüz yoktu misal benim için Sait Amcamdan sonra Cemil Kavukçu gelir ki ben ona bayılırım çok iyi bir öykücüdür kendinden,gözlemlerinden çok şey katar sonra son dönemlerde Melisa Kesmez,Sinan Sülün ( ki Karahindiba kitabı efsanedir benim için ) Yalçın Tosun gibi çok sağlam kişiler de peşi sıra gelmekte.


Ömür İklim Demir kalbini okuyucusuna açmış, insanların yalnızlıklarında nasıl ölüme koştuklarını, çaresiz anlarını, bunalımlarını birbirini ıskalayan hayatlarını, hiç bitmeyen sokak hikayelerini çok güzel bir kurgu ile önümüze sunmuş.

 Ben Muhtelif Evhamlar Kitabını çok sevdim eğer sizde arada kaçamak yapmak kısa hikayelerde soluklanmak isterseniz bu da benim size tavsiyem olsun. 





4 yorum:

  1. merhaba yei kesfettim blogunuzu, kitap paylaşımları yapan blogları takip etmekten keyif duuyuyorum.

    takipteyim.beklerim

    www.obiranne.net / mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben de bayılırım öykü okumaya, bu kitap hakkında ben de yazı yazdım hazırda bekliyor yayınlanmak için. Ben de çok sevdim. Cemil Kavukçu hiç okumadım ama bakarım kitaplarına eğer bir bakmak isterseniz benim de hikaye bölümüm var, bir göz atın ☺️.

    YanıtlaSil

23 Temmuz 2016 Cumartesi

Ömür İklim Demir - Muhtelif Evhamlar Kitabı


''Velhasıl hayat beklemiyor, beklemek gibi bir derdi de yok. Biz onu anlayana kadar gelip geçecek'' diye de devam ediyordu. Zaten dünya çoktan kararını vermiş, beni ufak ufak tedavülden kaldırıyor. Hadi bakalım, dünyaya biraz yardım edelim.''


Sizi bilmem ama ben öykü kitapları satın alırken çok fazla şeye dikkat ediyorum bir kere beni arka kapak yazısı ile cezbetmeli sonra kitabın adı mühim öyle alelade olmamalı ki bu beni iter ve bi-t tabi eğer yeni bir öykücü ile karşı karşıyaysam onu kendimce bir sınava sokuyorum onu da burada söylemeyeyim sevgili okur sırrımı ifşa etmek istemem :)



Ömür İklim Demir

Yeni öykücülerle tanıştıkça mutlu oluyorum çünkü bendeniz öykü okumayı çok seviyorum. Ömür İklim Demir arkadaşım sayesinde tanıdığım yazarlardan.  İlk kez kapağını gördüğümde bu kişi
 kesinlikle bir anı biriktiricisi dedim sonra arka kapak yazısını okudum orada aynen şöyle yazıyordu:

'' Ne diyeyim, huzur tuhaf şey arkadaş kaybedecek bir şeyin kalmadığında gelip seni buluyor.''

Bu cümle bana kitabı aldırttı ne yalan söyleyeyim sonra içini karıştırınca güzel şeyler okuyacağımı hissetmiş olmalıyım ki elimdeki kitabı bitirdim ve kısa bir soluk için bu kitaba başladım. Okudukça sizi düşündüren düşündükçe farklı yerlere götüren hikayeleriyle sizi alıp götüren çok başka bir yazar keşfettiğimi anladım. Benim için hatta bir çoğumuz için öykücü deyince aklımıza tabi ki Sait Faik gelir ve onun yerini hiç kimseler alamaz eskiden bu kadar çok öykücümüz yoktu misal benim için Sait Amcamdan sonra Cemil Kavukçu gelir ki ben ona bayılırım çok iyi bir öykücüdür kendinden,gözlemlerinden çok şey katar sonra son dönemlerde Melisa Kesmez,Sinan Sülün ( ki Karahindiba kitabı efsanedir benim için ) Yalçın Tosun gibi çok sağlam kişiler de peşi sıra gelmekte.


Ömür İklim Demir kalbini okuyucusuna açmış, insanların yalnızlıklarında nasıl ölüme koştuklarını, çaresiz anlarını, bunalımlarını birbirini ıskalayan hayatlarını, hiç bitmeyen sokak hikayelerini çok güzel bir kurgu ile önümüze sunmuş.

 Ben Muhtelif Evhamlar Kitabını çok sevdim eğer sizde arada kaçamak yapmak kısa hikayelerde soluklanmak isterseniz bu da benim size tavsiyem olsun. 





4 yorum:

Müge Ç. on 9 Ağustos 2016 00:22 dedi ki...

merhaba yei kesfettim blogunuzu, kitap paylaşımları yapan blogları takip etmekten keyif duuyuyorum.

takipteyim.beklerim

www.obiranne.net / mugeninlistesi.blogspot.com

Damla EKER on 10 Ağustos 2016 12:00 dedi ki...

Teşekkürler Müge Ç. :)

öneri makinesi on 15 Eylül 2016 08:51 dedi ki...

Ben de bayılırım öykü okumaya, bu kitap hakkında ben de yazı yazdım hazırda bekliyor yayınlanmak için. Ben de çok sevdim. Cemil Kavukçu hiç okumadım ama bakarım kitaplarına eğer bir bakmak isterseniz benim de hikaye bölümüm var, bir göz atın ☺️.

Damla EKER on 16 Eylül 2016 02:12 dedi ki...

Teşekkürler elbet bakarım :)

Yorum Gönder