Ankarada Yeni Bir Mekan - Goofy's Coffee & Tea

Hiiii!

Canım okur bugün size geçen yazımda da bahsettiğim üzere bir mekan yazısı yazıyorum. Maksat Ankara'da yeni açılan yerleri tanımak, onlara destek vermek. Uzun zaman önce keşfettiğim minik ve bir o kadar da güzel bir mekan Goofy's Coffee &Tea. Hazırsanız başlıyorum mekanı anlatmaya.


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
 Goofy's Coffee & Tea Ankara'da Bülten sokak 12/D Tunalı Hilmi caddesinde

Öncelikle mekan çok hoşuma gitti. Ankara'da çok fazla gidilecek kafe alternatifi bulunmasına rağmen bu mekanın bana göre en önemli özelliği hem minik bir yer olması hem de çalışanlarının son derece kibar olması. 
kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Şipşirin koltuklar ve iç açıcı bir mekan 


Kafenin en güzel yönünü daha size söylemedim. Evcil hayvanlara da açık olması ve onları da bir müşteri gibi ağırlaması Goofy's Coffee &Tea 'ya gitmeniz için çok çok güzel bir sebep hele de evcil bir hayvanınız varsa ve sizi bu sıcak yaz günlerinizde hiçbir yer kabul etmiyorsa can simidi gibi bu alternatife tutunacaksınız.



kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Mekandaki bu resme bayıldımmm 
Renkli mekanı,hayvansever bir kafe oluşu ve çalışanlarının güler yüzü ile Tunalıda benim vazgeçilmezlerimin arasına hemen giriverdi bu yer eğer sizde Ankarada yaşıyorsanız bu mekanı değerlendirmenizi tavsiye ederim. Bu arada mekan ile ilgili yapılan bir yayını da yazıma ekliyorum izlemeyi unutmayın :)




Yorumlar

  1. Çok tatlı gözüküyor ama en önemlisi evcil hayvanlara da kapılarını açması çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzel bir davranış :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Zülfü Livaneli - Elia ile Yolculuk