Kore Dizisi - Doktor Stranger

Bu yaz bir Kore rüzgarına kapılmış olabilirim sevgili okur bunda benim çok sevgili arkadaşım Duygu'nun parmağı başrol oynamakta ha bir de şu benim süregelen işsizlik halimi de hesaba kattığımızı düşünürsek evde patlayıncaya,tıksırıncaya,aksırıncaya kadar kitap okumak film izlemek sayısız çeviri işiyle meşgul olmak gibi pek çok meşgalem varken bir de Kore dramalarına sarmış bulundum sonumu varın siz getirin sevgili okur.


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Doktor Stranger başrollerinde yine size bir başka Kore dramasında bahsettiğim Lee Jong Suk var.( Kendisine W dizisi ile aşık oldum ) 

Park Hoon yani benim yakışıklı Lee Jong'um annesi babası o çok küçükken ayrılan 8 yaşında fırlama bir çocuktur annesi boşanmanın ardından ABD'ye yerleşir ve Park Hoon babasıyla yaşamaya başlar. Babası Güney Kore'nin en gözde kalp cerrahlarından birisidir ve başkanın emriyle Kuzey Kore'nin başkanını kurtarmak için onun kalp ameliyatını yapmak üzere oraya gider. Oğlunu bırakacak kimsesi olmadığı ve annesinin de onu istememesi üzerine beraber giderler. Savaş durumu bitip ameliyat sonlanınca Güney Kore'ye geri dönecekleri vakit başkanın tek başına kahraman olmak istemesi üzerine öldürülmeleri emrini verir ama orada askerin yardımıyla öldürülmezler ve Kuzey Kore vatandaşı olup hayatlarına orada devam ederler. 



Bu arada canım Park Hoon da büyür ve babası gibi iyi bir cerrah olma yolunda tam gaz ilerler. Esas oğlan Park Hoon çok küçük yaştan beri beraber büyüdüğü Hoon Jae Hee sevmektedir ve ikisi beraber aynı okulda eğitim görmektedirler. Bu arada talihsiz aşıkların başına türlü felaketler gelir Jae Hee sınır dışı edilir bir böbreği iflas eder Park Hoon onu bulduğunda ölmek üzeredir ve babasının isteği üzerine babasının böbreğini ona nakil ederek sevdiği kızın hayatını kurtarır ancak babası ölür.

Bir ilişkiden tam olarak beklentim bu yönde :D


Nakil yapılan hastaneden kaçmak ve Güney Kore'ye sığınmak isteyen yakışıklı doktorumuz kız arkadaşını da alarak kaçar ancak peşine düştükleri askerler tarafından vurulacağı sırada sevgili Jae Hee onun önüne atlar ve vurulur ve o esnada köprüden düşer. Park Hoon olaydan sonra Güney Kore'ye yollanır ama Jae Hee'ye ne olduğunu öğrenemez onun öldüğünü kabul etmez.


Olaylar da bundan sonra başlıyor zaten gereğinden fazla spoiler verdim :D ama inanın Leecim çok güzel oynamış gerçi yeni dizisi W daha enfes hem konusu hem de oyunculuğunu bir tık yukarıya taşımış.




Park Hoon'un macerasına göz atmak isterseniz sonunu çok dolambaçlı yapmalarına rağmen benden geçer not aldı çünkü heyecan hiç bitmedi ve bir günde 7 bölüm falan izlediğimi de hesaba katarsak ben sevdim ama Jae Hee sinir oldum lokum gibi çocuğu durmadan ağlattı, üzdü. ( Pc'den saçını başını yolacaktım az kalsın sinir şey :P )



Dizi 20 bölümden oluşuyor. Benim gibi Kore draması seviyorsanız izlenebilesi bir dizi ancak çok kalp ameliyatı göreceksiniz hazırlıklı olun şimdiden uyarıyorum :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Zülfü Livaneli - Elia ile Yolculuk