Yalçın Tosun - Bir Nedene Sunuldum

Canım Okur bugün bir öykü kitabıyla devam edelim mi ? Üstelik dumanı üzerinde daha bu sabah bitirdim kendisini belki tanırsınız okuduğum yazarı ve son kitabını ve belki de okumuşsunuzdur onu belki sizin de yorumlarınız vardır kitapla ilgili o halde başlayalım mı, konuşalım mı okur ? 


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Yalçın Tosun'un son çıkardığı Bir Nedene Sunuldum onun 4. öykü kitabı.
Daha önce aranızda Yalçın Tosun okuyanınız vardır muhakkak ben yazarın bu kitabıyla birlikte bütün kitaplarını bitirmiş bulunuyorum. Yalçın Tosun ismini iki yıldır sık sık duyunca haliyle merak ediyor insan bende geçen yıl bütün kitaplarını edinip okuma fırsatı buldum. Genel olarak başarılı bir öykücü Tosun benim favori kitabım Dokunma Dersleridir bu arada oradaki hikayeleri çok çok sevmiştim. Şimdi diyeceksiniz ki bu kitabı sevmedin mi ? Hayır sevdim ancak bana tesiri öteki kitapları kadar olmadı elbette içinde tekrar tekrar okunulası hikayeler var ama dediğim gibi zihnimde hep eski hikayeler dolaşıp durdukça ve eski ile yeni karşılaştırması yapınca Dokunma Dersleri hep bir adım önde benim nezdimde. 


Yalçın Tosun'un Bir Nedene Sunuldum kitabı iki saatte bitirilebilecek bir kitap. İçerisinde aile,cinsellik,kadın-erkek ilişkilerine dayalı öyküler bulunmakta. 


Kitap 130 sayfa ve YKY'den çıkıyor daha önce yazarı okumamış olanlara ilk etapta Dokunma Dersleri ile başlamalarını tavsiye ederim. 



Yorumlar

  1. Dokunma Derslerini sevemedim bir türlü. Yeni kitaplarını merak etmedim bu nedenle. Unutma Derslerini okudun mu peki? Nermin Yıldırım'dan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nermin Yıldırımın bütün kitaplarını okudum çok da sevdim Elif :) Sinan Sülün Karahindiba okumadıysan çok güzel bir öykü kitabıdır Mavi Pelikan öyküsü özellikle :)

      Sil
  2. Aaaa, ne güzel:) Ama Nermin Yıldırım'ın diğer kitaplarını o kadar çarpıcı bulmadım. Karahindiba'yı ilk kez duyuyorum, hemen listeme koyuyorum.

    YanıtlaSil
  3. Benim de en sevdiğim yazarlar arasında, şimdi şiir kitabı da çıktı Sel Yayınlarından, en kısa sürede alıp okumak isterim. Benim içinde kitaplar arasında birinci sıra bu kitap olmaz ama keisnlikle bu kitap da çok güzel çünkü yazar çok iyi, o hep yazsın biz de okuyalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiir kitabını edinmedim daha ama bu son kitabından istediğim tadı alamadım :(

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan