Kore Dizisi - Kıll Me Heal Me

Kore dramalarının bu yaz müptelası oldum be sevgili okur ! Hem de öyle böyle değil baya baya güzel senaryoları var üstelik ciddi anlamda başarılı oyuncuları ile dizilerini izlettiriyorlar haliyle bende neredeyse bütün bir yazımı Kore dramalarına ayırmadım desem yalan olur.
kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Dizideki karakterler


Hatırlarsanız bundan önceki postlarımda size W-Two Worlds ve Doctor Stranger'dan bahsetmiştim Doctor Stranger bitirdim W ise iki bölüm sonra bitecek bende bunun üzerine yeni diziler izlemeye başladım. Bir süre araştırınca Kıll Me Heal Me dizisini çok fazla sevildiğini ve bazı Kore bloggerları tarafından kesinlikle izlenmesi gereken Kore dramalarının başında geldiğini okuyunca bende merakıma yenik düşüp başladım ve iyi ki başlamışım oldu. Hem senaryosu hem de oyuculuklarıyla beni dehşete düşüren Kıll Me Heal Me itiraf etmeliyim ki ilk başlarda beni çok sarmadı ama 8. bölümden sonra dizinin hastası oldum özellikle başroldeki erkek oyuncu olan Ji Sung'a resmen aşık oldum. Hazırsanız başlayalım Kıll Me Heal Me yorumlarına.


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Kıll Me Heal Me 

Dizi ÇKB olan üçüncü kuşak bir milyarder olan Cha Do Hyun ( Ji Sung) ile psikiyatri uzmanı ve onu gizlice tedavi eden Oh Ri Jin (Hwang Jung Evm) arasında geçen bir aşk hikayesini anlatıyor. Kıll Me Heal Me dizisine romantik komedi demiş bazı bloggerlar ama ben buna katılmıyorum dizi resmen bir dram sevgili okur. Düşünün Çoklu Kişilik Bozukluğu hastalığınız var ve bunu herkesden saklamak zorundasınız üstelik bu hastalığı yaşamanıza sebep olan bir babanız var onun yaptıklarından ötürü bu haldesiniz babanız ise yıllar önce siz küçükken çıkan bir yangın sonucu sizi kurtarmak isterken komaya giriyor ve yıllarca komada kalıyor. Çocukluk anılarınız o yangınla beraber yok oluyor hiçbirini hatırlamıyorsunuz ve yıllar sonra yurt dışından ülkenize döndüğünüzde tesadüf eseri çocukluk aşkınızla yollarınız kesişiyor ama ne siz onu ne de o sizi hatırlıyor çünkü o travma sonucu ikinizde çocukluğunuzun beraber geçtiği o dönemi hatırlayamıyorsunuz. Dahası o kişi sizin hastalığınız için size yardım etmeyi kabul ediyor ve psikiyatristiniz olmayı kabul edip sizi tedavi etmeye çalışıyor gizlice.

kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
ÇKB olan kişiliğinde 7 karakteri barındıran Cha Do Hyun ve kişilikleri 

Senaryo dehşet çok spoiler verdim biliyorum ama bunlar ne ki izlemeye başlayınca yap-boz tamamlanıyor zaten ve bu da neymiş diyorsunuz.

Cha Do Hyun taşıdığı kişiliklerden en çok sevdiğim asi oluşu ve maço tavırlarıyla Shin Se Gi oldu ama çok tatlış insanın aşık olası geliyor :D


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Shin Se Gi karakteri belki de 7 karakter içerisinde en çok yara alan karakter.
Dizi 7 Ocak 2015 -12 Mart 2015 tarihleri arasında 20 bölüm olarak yayınlanmış. Güney Kore'de yayınlandığı zaman en çok izlenen k-dramaların içine girmiştir.


Eğer daha önce hiç Kore dramalarına şans vermediyseniz bu diziye bir şans vermenizi tavsiye ederim. Bütün Kore dramalarını alt yazılı olarak Koreantürk.com dan izleyebilirsiniz.


Dizi de en çok sevdiğim müziklerden birini de şuraya iliştirmeden gitmek istemiyorum özellikle can alıcı sahnelerde bu müzik beni alıp alıp başka diyarlara taşımıştır.



Yorumlar

  1. Oha ya çok uğraşmışsın gerçekten, çok teşekkür ederim keyifle okudum ve aklıma da yattı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan