22 Eylül 2016 Perşembe

Kore Dizisi - Playful Kiss

Hellö be sevgili okur ! İşte yine ben yine bir Kore dizisi ile huzurunuzdayım. Temmuz ayından beri baya dizi izlemişim şöyle bir bakıyorum da ancak bunlardan yalnızca küçük bir bölümünü buraya yorum olarak atabildim. Eğer merak ediyorsanız k-dramaların devamı gelecek beni takip edin güzel okur :)



Bugün size 2010 yılında yayına giren Playful Kiss den bahsedeceğim. Koreantürk'te yeni dizi arayışına girerken alt yazıda mutlaka izlenmesi gereken Kore dizileri diye bir link gördüm. Linkin içinde Playful Kiss de yer alıyordu bende mini bir araştırma yaptım ve bugün itibariyle yayınlanan 16 bölümü ve youtube için çekilen 7 bölümü izledim ve size izlenimlerimi aktarıyorum hazır mısın canım okur hadi başlıyorum.

kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Başrollerini Kim Hyun Joong ve Jung So Min paylaşıyorlar.
Beceriksiz bir lise öğrencisi olan üstelik yaptığı hiçbir işte dikiş tutturamayan sevimli kızımız Oh Ha-Ni (Jung So Min) lisenin ilk döneminden beri umutsuz bir şekilde aşık olduğu okulun en zeki ve en yakışıklı çocuğu olan Baek Seung- Jo (Kim Hyun Joong) duygularını açmaya karar verir. Bunu için de ona bir aşk mektubu yazar dolabına koyar ancak dahi yakışıklımız Baek Seung - Jo mektuptaki imla hatalarını teker teker bulup sevimli kızımızı bütün okulun önünde rezil eder ve aşkına karşılık vermeyeceğini dile getirir. Bunun üzerine büyük bir üzüntüye kapılan cici kızımız Oh Ha-Ni babası ile beraber yaşadığı evin deprem yüzünden yerle bir olmasıyla babasının en yakın arkadaşının evlerine geçici süre için taşınmak zorunda kalır. 
Baek Seung- Jo her ne kadar sevmiyorum dese de o da sevimli kızımızdan hoşlanıyor :D

Eve taşınırken Oh Ha- Ni 'nin hesaba katmadığı bir şey vardır ki babasının en yakın arkadaşı tesadüf bu ki kızımızın umutsuzca aşık olduğu Baek Seung Jo'nun babası çıkar. Eve geldiği ilk gün böyle bir şokla karşılaşan sevgili kızımız bakalım fırsat bu fırsat sevdiği karizmatik ve bir o kadar soğuk kalpli Baek Seung Jo'nun kalbini çalabilecek midir? 

Çiftimiz evleniyor son bölümlerde birazcık spoi verdim görmezden geliverin :D

Dizi pek çok Kore dizisi gibi 16 bölümden oluşuyor bir de özel bölümleri var youtube için çekilen. Ben genel olarak Oh Ha - Ni karakterini fazlasıyla gururunu yere alan hayatının merkezine sadece sevdiği adamı koyduğu ve ondan başkasını düşünmediği için sevemedim ne yalan söyleyeyim bana fazlasıyla saç baş yoldurttu :D Oğlanın bütün aşağılamalarına, dalga geçmelerine rağmen durmadan sülük gibi Baek Seung - Jo'nun peşinden koşması beni deli etti. Hele o oğlanın bu derece taş kalpli oluşu bana illallah dedirtti kız onun için neler yaptı bizimki bir kasıntı bir ukala sormayın gitsin. Ben kızın yerinde olsam sana da senin kasıntı tipine de derim basarım tekmeyi :D saydırmayı da ihmal etmem elbette :D 
Allah herkese Baek Seung Jo'nun annesi gibi kaynana versin :D

Aşkın da bir gururu var be sevgili okur böyle olunca dizi haliyle çok saçmalamış ama gene de Oh Ha- Ni olduğu bazı bölümlerde çok da güldüm itiraf ediyorum. 


16 bölüm ve 7 özel bölümüyle sonbahar da battaniye altı izlemelerde tavsiye edebileceğim bir dizi hele de dumanı üstünde tüten bir kahveyle. 


Yeni postta görüşenzi canım okur :)

4 yorum:

  1. Bende bu diziyi arkadaşımın önerisi ile izlemiştim :) Kızın sürekli çocuğun peşinde olması kendini hiç umursamaması benimde sinirimi bozmuştu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya hem kız hem de çocuk beni deli ettiler :D

      Sil
  2. Bende izledin bir süre sonra bıraktım İşkence gibi gelmeye başladı yapışkanlık hissiyatı Yada ben çok romantik değilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızın sürekli oğlanın peşinde koşması ve oğlanın hareketleri sinir bozucuydu :D

      Sil

22 Eylül 2016 Perşembe

Kore Dizisi - Playful Kiss


Hellö be sevgili okur ! İşte yine ben yine bir Kore dizisi ile huzurunuzdayım. Temmuz ayından beri baya dizi izlemişim şöyle bir bakıyorum da ancak bunlardan yalnızca küçük bir bölümünü buraya yorum olarak atabildim. Eğer merak ediyorsanız k-dramaların devamı gelecek beni takip edin güzel okur :)



Bugün size 2010 yılında yayına giren Playful Kiss den bahsedeceğim. Koreantürk'te yeni dizi arayışına girerken alt yazıda mutlaka izlenmesi gereken Kore dizileri diye bir link gördüm. Linkin içinde Playful Kiss de yer alıyordu bende mini bir araştırma yaptım ve bugün itibariyle yayınlanan 16 bölümü ve youtube için çekilen 7 bölümü izledim ve size izlenimlerimi aktarıyorum hazır mısın canım okur hadi başlıyorum.

kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Başrollerini Kim Hyun Joong ve Jung So Min paylaşıyorlar.
Beceriksiz bir lise öğrencisi olan üstelik yaptığı hiçbir işte dikiş tutturamayan sevimli kızımız Oh Ha-Ni (Jung So Min) lisenin ilk döneminden beri umutsuz bir şekilde aşık olduğu okulun en zeki ve en yakışıklı çocuğu olan Baek Seung- Jo (Kim Hyun Joong) duygularını açmaya karar verir. Bunu için de ona bir aşk mektubu yazar dolabına koyar ancak dahi yakışıklımız Baek Seung - Jo mektuptaki imla hatalarını teker teker bulup sevimli kızımızı bütün okulun önünde rezil eder ve aşkına karşılık vermeyeceğini dile getirir. Bunun üzerine büyük bir üzüntüye kapılan cici kızımız Oh Ha-Ni babası ile beraber yaşadığı evin deprem yüzünden yerle bir olmasıyla babasının en yakın arkadaşının evlerine geçici süre için taşınmak zorunda kalır. 
Baek Seung- Jo her ne kadar sevmiyorum dese de o da sevimli kızımızdan hoşlanıyor :D

Eve taşınırken Oh Ha- Ni 'nin hesaba katmadığı bir şey vardır ki babasının en yakın arkadaşı tesadüf bu ki kızımızın umutsuzca aşık olduğu Baek Seung Jo'nun babası çıkar. Eve geldiği ilk gün böyle bir şokla karşılaşan sevgili kızımız bakalım fırsat bu fırsat sevdiği karizmatik ve bir o kadar soğuk kalpli Baek Seung Jo'nun kalbini çalabilecek midir? 

Çiftimiz evleniyor son bölümlerde birazcık spoi verdim görmezden geliverin :D

Dizi pek çok Kore dizisi gibi 16 bölümden oluşuyor bir de özel bölümleri var youtube için çekilen. Ben genel olarak Oh Ha - Ni karakterini fazlasıyla gururunu yere alan hayatının merkezine sadece sevdiği adamı koyduğu ve ondan başkasını düşünmediği için sevemedim ne yalan söyleyeyim bana fazlasıyla saç baş yoldurttu :D Oğlanın bütün aşağılamalarına, dalga geçmelerine rağmen durmadan sülük gibi Baek Seung - Jo'nun peşinden koşması beni deli etti. Hele o oğlanın bu derece taş kalpli oluşu bana illallah dedirtti kız onun için neler yaptı bizimki bir kasıntı bir ukala sormayın gitsin. Ben kızın yerinde olsam sana da senin kasıntı tipine de derim basarım tekmeyi :D saydırmayı da ihmal etmem elbette :D 
Allah herkese Baek Seung Jo'nun annesi gibi kaynana versin :D

Aşkın da bir gururu var be sevgili okur böyle olunca dizi haliyle çok saçmalamış ama gene de Oh Ha- Ni olduğu bazı bölümlerde çok da güldüm itiraf ediyorum. 


16 bölüm ve 7 özel bölümüyle sonbahar da battaniye altı izlemelerde tavsiye edebileceğim bir dizi hele de dumanı üstünde tüten bir kahveyle. 


Yeni postta görüşenzi canım okur :)

4 yorum:

Gözde'nin Blog Günlüğü on 23 Eylül 2016 03:17 dedi ki...

Bende bu diziyi arkadaşımın önerisi ile izlemiştim :) Kızın sürekli çocuğun peşinde olması kendini hiç umursamaması benimde sinirimi bozmuştu

Damla EKER on 23 Eylül 2016 08:57 dedi ki...

Sorma ya hem kız hem de çocuk beni deli ettiler :D

Mayıs Yağmuru on 4 Ekim 2016 14:06 dedi ki...

Bende izledin bir süre sonra bıraktım İşkence gibi gelmeye başladı yapışkanlık hissiyatı Yada ben çok romantik değilim.

Damla EKER on 5 Ekim 2016 13:32 dedi ki...

Kızın sürekli oğlanın peşinde koşması ve oğlanın hareketleri sinir bozucuydu :D

Yorum Gönder