15 Eylül 2016 Perşembe

Kore Dizisi - She Was Pretty

Hellö canım okur !

Bayramı da yedik şaka maka pazartesi sendromuna hazır mısınız peki ? Yavaştan kendinizi alıştırma turlarına başlayın bence nitekim ben kendimi alıştırmaya başladım ve tatilimin son demlerinde çok güzel diziler izleyip,güzel kitaplar okumayı sürdürüyorum arada da yeni salata tarifleri deniyorum kendimce.

Eee bu kadar hasbihal ettikten sonra uzun zamandır yazmak istediğim yazıyla başlıyorum. Bugün yine bir Kore dizisi She Was Pretty ile gününüze renk katalım ne dersin sevgili okur :)
Bu orijinal She Was Pretty :) 


She Was Pretty benim izlemek istediğim dizilerdendi bu bayramı fırsat bilip 2 günde bütün bölümlerini bitirdim ve yüzümde sırıtık bir ifadeyle bu yazıyı yazıyorum. Sırıtmamın sebebi diziye tabisi ki bayılmam.  İzleyenleriniz vardır şu an ülkemizde Seviyor Sevmiyor adlı uyarlamasıyla ekranlarda ama ben hiç bizim uyarlamaya bakmadım bile çünkü bizim senaristler Kore dizlerinin canını çıkarıyor,içine ediyor ki izleyenlerden uyarlamanın çok saçma yerlere gittiğinin ve kesinlikle aslından çıkıldığının ihbarlarını aldım o yüzden de iyi ki izlememişim diyorum.

Ay bunlar da bizim çakma sürüm :D
She Was Pretty 16 bölümden oluşan bir Güney Kore dizisi. Diziyi izlememe sebep olanlar özellikle Kıll Me Heal Me dizisinde iki kardeşi canlandıran Hwang Jung- Eum ve Park Seo Joon ki bu ikili bu dizide iki aşığı canlandırıyorlar.
Bu ikili Kıll Me Heal Me de iyi iş çıkarmışlardı.


Dizinin konusuna gelince Ji Sung yani (Park Seo Joon) küçüklüğünde şişman,gözlüklü,içine kapanık ve annesinin ölümünden sonra derin bir sarsıntı geçirmiş bir çocuktur. Okulda kimse onunla arkadaş olmak istemez herkes onunla dalga geçer ama okulun en güzel, zengin ve elbette ki en akıllısı olan Kim Hye Jin ona sıcakkanlılık gösterir ve onunla arkadaş olur. 

Bunlar da esas oğlan ile esas kızın küçüklükleri :)

İkilinin bu arkadaşlıkları küçük Ji Sung'un Amerika'ya yerleşmesiyle bozulur. Bir süre mektuplaşsalar da araya mesafe girince herkes kendi dünyasına çekilir. Ta ki bir gün Kim Hye Jin e-postasına Ji Sung'dan mesaj gelene dek. Ji Sung çocukluk arkadaşıyla tekrar buluşmak istemekte ve onu görmek için Kore'ye geleceğini söylemektedir. 
Ayyy bu da diğer esas oğlan Kim Hye -Jin'e aşık olan sempatik editör Kim :) 


Bu haber karşısında çok sevinen Kim Hye -Jin çocukluk  aşkının hala aynı şişman güzlüklü çocuk olduğunu düşünerek buluşma yerine gider ancak buluşmaya gittiğinde onu büyük bir süpriz beklemektedir. 


Yeteri kadar spoiler verdim sanırım ama size şunu söylemeliyim ki şu an uyarlanan Seviyor Sevmiyor ile bu dizinin hiçbir alakası yok ayrıca neden bizimkiler ille de dizleri uyarlayıp içlerine sıçarlar onu da çok anlayabilmiş değilim neyse ne :) Ben diziyi çok eğlenceli ve bir o kadar da hüzünlü buldum zaten Kill Me Heal Me de oynayan oyuncular için izlemiştim iyi ki de izlemişim diyorum. Dizi bölümleri de 1 saati geçmediğinden rahatlıkla,sıkılmadan izleyebiliyorsunuz :) 



Bayramın son demlerinde daha iyi bir alternatif bulamadıysanız tavsiye ederim şiddetle:) Bir sonraki post kitap yorumu olacak takipten ayrılmayın caaaanım okur :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

15 Eylül 2016 Perşembe

Kore Dizisi - She Was Pretty


Hellö canım okur !

Bayramı da yedik şaka maka pazartesi sendromuna hazır mısınız peki ? Yavaştan kendinizi alıştırma turlarına başlayın bence nitekim ben kendimi alıştırmaya başladım ve tatilimin son demlerinde çok güzel diziler izleyip,güzel kitaplar okumayı sürdürüyorum arada da yeni salata tarifleri deniyorum kendimce.

Eee bu kadar hasbihal ettikten sonra uzun zamandır yazmak istediğim yazıyla başlıyorum. Bugün yine bir Kore dizisi She Was Pretty ile gününüze renk katalım ne dersin sevgili okur :)
Bu orijinal She Was Pretty :) 


She Was Pretty benim izlemek istediğim dizilerdendi bu bayramı fırsat bilip 2 günde bütün bölümlerini bitirdim ve yüzümde sırıtık bir ifadeyle bu yazıyı yazıyorum. Sırıtmamın sebebi diziye tabisi ki bayılmam.  İzleyenleriniz vardır şu an ülkemizde Seviyor Sevmiyor adlı uyarlamasıyla ekranlarda ama ben hiç bizim uyarlamaya bakmadım bile çünkü bizim senaristler Kore dizlerinin canını çıkarıyor,içine ediyor ki izleyenlerden uyarlamanın çok saçma yerlere gittiğinin ve kesinlikle aslından çıkıldığının ihbarlarını aldım o yüzden de iyi ki izlememişim diyorum.

Ay bunlar da bizim çakma sürüm :D
She Was Pretty 16 bölümden oluşan bir Güney Kore dizisi. Diziyi izlememe sebep olanlar özellikle Kıll Me Heal Me dizisinde iki kardeşi canlandıran Hwang Jung- Eum ve Park Seo Joon ki bu ikili bu dizide iki aşığı canlandırıyorlar.
Bu ikili Kıll Me Heal Me de iyi iş çıkarmışlardı.


Dizinin konusuna gelince Ji Sung yani (Park Seo Joon) küçüklüğünde şişman,gözlüklü,içine kapanık ve annesinin ölümünden sonra derin bir sarsıntı geçirmiş bir çocuktur. Okulda kimse onunla arkadaş olmak istemez herkes onunla dalga geçer ama okulun en güzel, zengin ve elbette ki en akıllısı olan Kim Hye Jin ona sıcakkanlılık gösterir ve onunla arkadaş olur. 

Bunlar da esas oğlan ile esas kızın küçüklükleri :)

İkilinin bu arkadaşlıkları küçük Ji Sung'un Amerika'ya yerleşmesiyle bozulur. Bir süre mektuplaşsalar da araya mesafe girince herkes kendi dünyasına çekilir. Ta ki bir gün Kim Hye Jin e-postasına Ji Sung'dan mesaj gelene dek. Ji Sung çocukluk arkadaşıyla tekrar buluşmak istemekte ve onu görmek için Kore'ye geleceğini söylemektedir. 
Ayyy bu da diğer esas oğlan Kim Hye -Jin'e aşık olan sempatik editör Kim :) 


Bu haber karşısında çok sevinen Kim Hye -Jin çocukluk  aşkının hala aynı şişman güzlüklü çocuk olduğunu düşünerek buluşma yerine gider ancak buluşmaya gittiğinde onu büyük bir süpriz beklemektedir. 


Yeteri kadar spoiler verdim sanırım ama size şunu söylemeliyim ki şu an uyarlanan Seviyor Sevmiyor ile bu dizinin hiçbir alakası yok ayrıca neden bizimkiler ille de dizleri uyarlayıp içlerine sıçarlar onu da çok anlayabilmiş değilim neyse ne :) Ben diziyi çok eğlenceli ve bir o kadar da hüzünlü buldum zaten Kill Me Heal Me de oynayan oyuncular için izlemiştim iyi ki de izlemişim diyorum. Dizi bölümleri de 1 saati geçmediğinden rahatlıkla,sıkılmadan izleyebiliyorsunuz :) 



Bayramın son demlerinde daha iyi bir alternatif bulamadıysanız tavsiye ederim şiddetle:) Bir sonraki post kitap yorumu olacak takipten ayrılmayın caaaanım okur :)



0 yorum:

Yorum Gönder