Mine Söğüt - Deli Kadın Hikayeleri

''Ama ne çok dövdünüz beni. Evde hiçbir iş yapmadığım için ne çok kızdınız bana. Yine de fayda etmedi, öğrenemedim. Yemek yapmayı,evi toparlamayı,sizi anlamayı öğrenemedim. Beni sevip sevmediğinizi hiç bilemedim. Sadece kendime çiçeklerden çaylar demledim ve sizi seyrettim.''


Mine Söğüt benim en sevdiğim kadın yazarların başında gelir ama geçen kıştan beri yazarın aklımda olmasına rağmen okumadığım kitaplarını okuyamadığını fark ettim ve fark etmemle kütüphaneye ışınlanmam bir oldu denebilir. 


Mine Söğüt'ün daha önce Madam Arthur ve Hayatındaki Her Şey ve Beş Sevim Apartmanı adlı kitaplarını okumuş dilini çok sevmiştim. Bu iki kitabın yorumlarını blogda bulabilirsiniz. 

Beş Sevim Apartmanı yorumu için tık tık:

 http://kelebenkinnotdefteri.blogspot.com.tr/2015/10/mine-sogut-bes-sevim-apartman.html


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Deli Kadın Hikayeleri kitabında 21 adet öykü yer alıyor.
Mine Söğüt Deli Kadın Hikayeleri içinde 21 adet öyküyü barındıran çok güzel bir kitap. 21 kadının 21 hikayesi ile sizi kucaklıyor, sarıp sarmalıyor dahası kitabın içerisinde yer alan çizimler dehşet derecede güzel. 


Kitaptaki çizimlerden bazıları.


Mine Söğüt hem üslubu hem de dili ile diğer yazarlardan sivrilip kendini göstermeyi çok iyi başaran bir yazar. Latin Dili ve Edebiyatı mezunu olan yazarı daha önce okumadıysanız Beş Sevim Apartmanı ile başlamanızı salık veririm. 

Deli Kadın Hikayeleri Yapı Kredi Yayınlarından çıkmış ve 172 sayfa son derece güzel bir kitap.
  


Yorumlar

  1. Acıklı değilse okumak isterim.Şu ara acıklı kitap okuma modunda değilim de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm ama baya hüzünlü bir kitap :(

      Sil
  2. Tavsiyeniz için teşekkürler. İlgimi çekti. Okumaya çalışacağım. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Mine Söğüt kitaplarından hiç birini okumadım. bu güne kadar hiç dikkatimi çekmemiş. Belki de bu yazınla birlikte okuma fırsatı bulabilirim :)

    YanıtlaSil
  4. Severek okumuştum bende ama favorim Beş Sevim Apartmanı benim de... Sonra da bu kitabı geliyor. Tüm kitaplarını okumak gibi bir hedefim var bu sene ama ilk kitapları baskıda değilmiş maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk kitapları baskıda değil ama YKY baskı yapacakmış :)

      Sil
  5. Merhaba ne hoş bloğunuz var hemen takibe aldım :) bu arada bende bloğuma bekliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler takip ederim elbette :)

      Sil
  6. Merhaba, Blog Atlası'nda blog sayfanızdan kısaca bahsettim. Bilgi vermek istedim. Bu adresten ulaşabilirsiniz: http://blog-atlasi.blogspot.com.tr/2016/09/kelebenk_27.html

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  7. Başta ki sözler çok hoşuma gitti ve can damarım çizimleri de görünce tamam diyorum :)

    YanıtlaSil
  8. canım merhaba çok şeker blogun var :)
    ayrıca bende bloguma beklerim gfc den takibe aldım canım :)
    havvaturan5.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan