Kore Dizisi - Cinderella and Four Knights

Cinderella and Four Knights dizisi yine canım arkadaşım Duygunun bana tavsiyelerinden oldu. Dizinin ilk 4 bölümünü ilk yayınlandığında kaçırdım ancak bir oturuşta 4 bölüm izledim ve bit-tabi sevdim bu yüzden de izlediklerim kısmında sizlerle de paylaşmak istedim. Hadi bir adet Cinderella and Four Knights yorumu gelsin mi sayın okur bence gelsin ;)



Cindrella and Four Knights 16 bölümden oluşan bir Kore draması.
Eun Ha-woon ( Park So- dam) öğretmen olmak isteyen başarılı bir lise öğrencisidir. Babası, kız kardeşi ve üvey annesi ile yaşamaktadır. Eun Ha-woon annesi o henüz 10 yaşlarındayken bir yangında hayatını kaybetmiştir. Üniversiteye gidebilmek ve annesinin hayallerini gerçekleştirebilmek için pek çok part-time iş bulup çalışan kızımız okul için parayı bir türlü biriktiremez ta ki bir gün gizemli ama zengin bir adamla tanışana dek.





Bu gizemli adam üç haylaz torunu olduğunu ve onları dize getirip aile olmalarını sağlaması karşılığında üniversite parasını karşılamayı teklif eder. Bu teklif karşısında onlarla Sky House da (Gökyüzü Konağında ) yaşamaya başlar ve bu iş Eun Ha-woon sandığından da zor olacaktır.



Eun Ha- Woon doğum günü sahnesinde çok gülmüştüm itiraf ediyorum :D

Ben diziyi genel anlamda çok sevdim. Başta kim kiminle kimin eli kimin cebinde pek bir şey anlamasanız da zamanla taşlar oturuyor ve hikayemiz güzel ilerliyor.


Kore dramasında komik ve romantik bir şeyler arıyorsanız Cinderella and Four Knights tam size göre olabilir.

Yorumlar

  1. Geçen hafta bitirdim ya başı çok güzeldi izlerken gerçekten çok eğlendim sona doğru bi sıkılır gibi olurken neyse ki topladılar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sende benim gibi Kore dizilerini seviyor gibisin sankim :D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan