Kore Dizisi - Descendants of the Sun

Bu yılın en iyi Kore dizilerinden diyebileceğim ve izlerken nutkumun tutulduğu,nefesimin kesildiği bir dizi olan Descendants of the Sun yorumu ile başlıyorum sevgili okur. 2016 yılının bence en iyileri içinde yer alan bu yapım tıpkı W-Two Worlds dizisi gibi beni kendine resmen esir etti çok da iyi etti be!


Descendants of the Sun bu yıl içinde izlediğim en iyi dizi diyebilirim hatta dedim bile :D

Descendants of the Sun başrollerinde Song Joong-ki ( Yoo Si-Jin),Song Hye-Kyo ( Doktor Kang Mo Jeon), Kim Ji-won ( Yoon Myung- joo), Jin goo ( Seo Dae- Young) yer alıyor.



Yoo Si-Jin yani Big Boss BM bağlı bir yüzbaşıdır. İşi gereği çok tehlikeli görevlerde bulunur ve her an ölümle burun buruna yaşamaktadır. 


Doktor Kang ise Profesör ünvanını kazanabilmek için var gücüyle çalışan bir cerrahtır özel bir hastanede çalışmaktadır. 


Bu iki kahramanımız bir olay sayesinde hastanede tanışırlar ve birbirlerinden hoşlanmaya başlarlar amma velakin sevgili Yoo Si-Jin acil durum aramalarıyla her randevuları ya iptal olur ya da yarıda kalmak zorunda kalır. Aşıklarımız bu yüzden ayrılırlar ancak Doktor Kang bir görevle sevgili Big Boss'un yanına Urk'a doktor olarak yollanır. O zamana kadar Big Boss'un asker olduğunu bilmeyen sevgili kızımız onun bu acil aramalarının sebebini çözüverir elbette.


Genel olarak ben diziyi çok sevdim ama ne yalan söyleyeyim canım Song Joon-ki yanına daha aşkla bakan bir kadın olabilirdi. Kadın oyuncu o kadar soğuk ki çocuk buna nasıl aşık oldu dedim dizi boyunca kadının tavırlarına ayrı saç baş yoldum o derece. 


Bir de dizide gerçek aşkı cidden yaşatan bir başka çift vardı ki onları da yazmadan edemeyeceğim. Yoon Myung-yoo ve Seo Dae-young aşkları bana Allah Allah dedirtti :D İmkansız aşk diye buna derim ben yahu bildiğin aşkı Allahuekber dağlarına çıkardılar o derece gerçekçiydi.


Descendants of the Sun benim bu yıl ki en izlenilesi K-dramamdı. Hala izlemediyseniz bir şansı fena hak ediyor. 16 bölümlük olan bu diziyi seversiniz bence.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan