21 Kasım 2016 Pazartesi

Paulo Coelho - Casus

Yazar Paulo Coelho'nun yeni kitabı Casus çıkınca ne yalan söyleyeyim bu sefer heyecanlanmış,eski kitaplarının tadını alacağımı ummuş pür heves kitabını almak için sabırsızlanmıştım.Nitekim bazı yazarlar ki bu gruba şiddetle Ayşe Kulin'i de dahil ederek söylüyorum sadece para kazanmak amaçlı yazıyorlar. Onların okuyucuları da yeni bir heyecana kapılarak gidip kitapları alıyor ve hayal kırıklığı içinde kitaplarını bitiriyorlar. 


Paulo Coelho hepimiz Simyacı adlı kitabı ile tanıdık çünkü o kitap bir efsoydu ve hali hazırda o kitaptan sonra yazar çok da başarılı kitaplar yazamadı benim nazarımda. Casus kitabı gerek kapağı gerek hikayesiyle ''Acaba ? '' dedirttiği için bana çıktıktan bir süre sonra gidip satın aldığım bir kitaptı. Kitabın ince oluşu,hikayeyi iyi kullanamayışı ve derine inememesi beni bu yazardan soğuttu açıkçası. Kitabın konusu ve bende bıraktığı etkiyi merak ediyorsanız başlıyorum.


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Paulo Coelho ve Casus kitabı beni yine hayal kırıklığına uğrattı.
Paulo Coelho 20 y.y. başında casuslukla ve her iki ülkeyi aldatmakla suçlanan egzotik dansçı Mata Hari ile avukatı arasındaki yazışmalardan yola çıkarak kurguladığı Casus adlı romanında bir kadının kaderine boyun eğmeden,özgürce yaşamasının sonunda ödediği bedeli anlatmaya çalışmış.


Gerçek bir olaydan yola çıkılıp yazılan kitap,yazarın diğer kitapları ile kıyaslandığında son derece zayıf bir eser olarak göründü gözüme. 


Yani sevgili okur alırsan çok da bir beklentin olmasın bu kitapla ilgili :)

6 yorum:

  1. Ayşe Kulin konusunda kesinlikle sana katılıyorum. Son romanları berbat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda Livaneli'nin de kitaplarında da bu kokuyu alıyor ama yakıştıramıyorum sanırım Doğan Yayıncılık yazarlarını çok kazanmaya endekslemiş.

      Sil
  2. Ayşe Kulin yorumu 'cuk' diye oturdu vallahi. Ben simyacıyı aldım ama henüz okumamıştım. Onu okuyayım bari :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simyacıyı fazla bekletme o vakit :)

      Sil
  3. Yazardan Simyacı'yı ve Elif'i okumuştum :D İtiraf ediyorum ki Elif'i sadece benim de ismim diye okudum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok bir şey kaçırmadın Salıncak :D

      Sil

21 Kasım 2016 Pazartesi

Paulo Coelho - Casus


Yazar Paulo Coelho'nun yeni kitabı Casus çıkınca ne yalan söyleyeyim bu sefer heyecanlanmış,eski kitaplarının tadını alacağımı ummuş pür heves kitabını almak için sabırsızlanmıştım.Nitekim bazı yazarlar ki bu gruba şiddetle Ayşe Kulin'i de dahil ederek söylüyorum sadece para kazanmak amaçlı yazıyorlar. Onların okuyucuları da yeni bir heyecana kapılarak gidip kitapları alıyor ve hayal kırıklığı içinde kitaplarını bitiriyorlar. 


Paulo Coelho hepimiz Simyacı adlı kitabı ile tanıdık çünkü o kitap bir efsoydu ve hali hazırda o kitaptan sonra yazar çok da başarılı kitaplar yazamadı benim nazarımda. Casus kitabı gerek kapağı gerek hikayesiyle ''Acaba ? '' dedirttiği için bana çıktıktan bir süre sonra gidip satın aldığım bir kitaptı. Kitabın ince oluşu,hikayeyi iyi kullanamayışı ve derine inememesi beni bu yazardan soğuttu açıkçası. Kitabın konusu ve bende bıraktığı etkiyi merak ediyorsanız başlıyorum.


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Paulo Coelho ve Casus kitabı beni yine hayal kırıklığına uğrattı.
Paulo Coelho 20 y.y. başında casuslukla ve her iki ülkeyi aldatmakla suçlanan egzotik dansçı Mata Hari ile avukatı arasındaki yazışmalardan yola çıkarak kurguladığı Casus adlı romanında bir kadının kaderine boyun eğmeden,özgürce yaşamasının sonunda ödediği bedeli anlatmaya çalışmış.


Gerçek bir olaydan yola çıkılıp yazılan kitap,yazarın diğer kitapları ile kıyaslandığında son derece zayıf bir eser olarak göründü gözüme. 


Yani sevgili okur alırsan çok da bir beklentin olmasın bu kitapla ilgili :)

6 yorum:

ELİF sarı on 21 Kasım 2016 23:42 dedi ki...

Ayşe Kulin konusunda kesinlikle sana katılıyorum. Son romanları berbat.

Elif on 22 Kasım 2016 02:43 dedi ki...

Ayşe Kulin yorumu 'cuk' diye oturdu vallahi. Ben simyacıyı aldım ama henüz okumamıştım. Onu okuyayım bari :))

Damla EKER on 22 Kasım 2016 06:39 dedi ki...

Son zamanlarda Livaneli'nin de kitaplarında da bu kokuyu alıyor ama yakıştıramıyorum sanırım Doğan Yayıncılık yazarlarını çok kazanmaya endekslemiş.

Damla EKER on 22 Kasım 2016 06:41 dedi ki...

Simyacıyı fazla bekletme o vakit :)

Kağıt Salıncak on 14 Aralık 2016 09:17 dedi ki...

Yazardan Simyacı'yı ve Elif'i okumuştum :D İtiraf ediyorum ki Elif'i sadece benim de ismim diye okudum :D

Damla EKER on 16 Aralık 2016 03:24 dedi ki...

Çok bir şey kaçırmadın Salıncak :D

Yorum Gönder