Pınar Kür - Bitmeyen Aşk

Şu ara bloga yazmam gereken o kadar kitap var ki haliyle internetten kopuk yaşıyorsanız ve hayatınızın dingin ve bir o kadar da düşünceli bir safhasındaysanız okumak için baya bir zamanınız oluyor. Allahtan bu ara kütüphaneler imdadıma yetişiyor da kitap ödünç alabiliyorum. 


Pınar Kür uzun zamandır okumadığım bir yazardı. Raflarda dolanırken elime Bitmeyen Aşk geldi bende okumadığım için şans vermek istedim ancak nereden bilebilirdim ki adı gibi bitmeyecek türden bir kitap olduğunu. Kitabı bitirdim ama adının hakkını vermiş olduğunu kitabı bitirdikten sonra tescilledim kendi nazarımda. Hazırsanız bir adet Bitmeyen Aşk yorumu gelsin.



kelebenkinnotdeferi.blogspot.com
Pınar Kür okumalarında beni en çok yoran kitaplardan biriydi vallahi.

Kitabın konusu Sinan ve Nilgün arasındaki git-gel özelliğini fazlasıyla barındıran türden adı gibi Bitmeyen Aşk türünden okurken sizi çok bunaltacak,saç-baş yolduracak, kitabı duvara fırlatacağınız cinsten garip bir roman. Bu serzenişleri yazıyorum çünkü kitap beni çok bunalttı yazarın bu kitabı yazarken amacı buysa cidden başarılı olmuş tebrik ederim onu. 


Nilgün 17 yaşında tanıştığı 30'lu yaşlarında olan Sinan'a aşık olur. Sinan ailenin en küçük oğludur ve ipe sapa gelmeyen bir çapkındır. Nilgün ile onun okulundaki bir şiir gününde tanışır o günden sonra ona aşık olur ancak ailesi onun başka bir aile kızıyla evlenmesini ister. Elinde tuttuğu zenginlikten de Nilgün'den de vazgeçmek istemeyen Sinan'ın saçmalıklarını kitapta bol bol okuyacak ona bir sürü bela saydıracak, '' Lan senin adamlığına '' diyerek kitabı fırlatıp atacaksınız.


Kitap bu ikili arasında yaşanan aşk- cinsellik- evlilik döngüsünü anlatırken sizi yoracak bir süre kendinize gelemeyeceksiniz zira kitap Dallas'ı konusu itibariyle zorlar bence.


Benim okuduğum yayınevi Everest Yayınlarına ait ve kitap 473 sayfa. Pınar Kür'ün kitapları bildiğim kadarıyla artık Can etiketiyle çıkıyor.


Eğer elinize bu kitap geçerse pas geçin çünkü size katacağı bir şey yok :)

Yorumlar

  1. Bu yayınından sonra kütüphaneden ödünç kitap alabileceğimi milyonuncu kez anımsadım ve cumartesi inşallah kütüphane ile tanışacağım:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Zülfü Livaneli - Elia ile Yolculuk