26 Aralık 2016 Pazartesi

Aylin Balboa - Belki Bir Gün Uçarız

'' Bir vadeden sonra aile ile yaşamak dünyanın en anlayışlı insanları da olsalar bile kötü geliyor.   Tuhaf bir başarısızlık hissi. Yerimi bulamadım,kendi ayaklarımın üstünde duramadım demek gibi.

Daha önce de ayrıldım yanlarından. Üniversite için,çalışmak için farklı farklı şehirlerde yaşadım. Fakat hep bir şey oldu ve hep dönmek zorunda kaldım. Bir kere çıktığınız eve geri döndüğünüzde artık orası sizin eviniz olmuyor. Size ait eşyalar, size ait hatıralarla dolu olsa da benim diyemiyorsunuz. ''


Uzun zamandır Aylin Balboa okumayı planlıyordum en nihayetinde hep bir elim uzandı almak için kitaba sonra alırım diye diye bu zamana kaldı belki de benim için uygun zaman bu aralıktı kim bilir :)


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Yazarın bir de blogu var eğer takip etmek isterseniz http://entel-dantel.blogspot.com.tr/
İletişim Yayınları

Aylin Balboa 

Sayfa sayısı :147 

Aylin Balboa çok genç bir yazar 1980 doğumlu. Belki Bir Gün Uçarız kitabı yazarın kendi yaşamından derlediği komik,sıradışı bir o kadar da hüzünlü yazılardan oluşuyor. Kitabı okumaya başladığınızda zaten çok bilindik şeylerle karşılaşıyorsunuz '' Aaa bunu ben de demiştim ama bunu bende hissetmiştim veya yaşamıştım.'' diyor bir De-Ja-Vu etkisiyle sarsılıyorsunuz kendinizi bu çatır çatır lafını esirgemeyen kadına birdenbire yakın hissediveriyorsunuz.


Aylin Balboa lafını hiç esirgemeyen çuk diye oturtan biri bana kalırsa. Kitabını okuyup bitirince sanki benim söylemek istediklerimi,aklımdan geçirdiklerimi tek tek bu kitaba aktarmış dedim kendi kendime. 

Yaşama bakış açımız, ilişkilerimizde yaşadıklarımız,arkadaş ortamında başımıza gelenler,hayattan pek de bir beklenti içine girmeyişimiz,güldüklerimiz,öfkelerimiz paralel ilerleyince sevdim hatunu alıp bağrıma basasım geldi bir iki tek atasım geldi yeminle. 


Kitabın bir edebi değeri yok elbette zaten edebi değeri olsun diye de yazılmış bir kitap değil yazarın dediği gibi Sadece okuyun diye yazıyorum lafıyla hareket edilerek yazılan bir günde bitirebilecek türden bir deneme kitabı.


Hayata karşı '' Acımadı kiiii acımadı kiii ! '' diyebilmek için bu satırları okuyun derim.



2 yorum:

  1. Ilk defa duydum bu yazari desem ayip olmaz umarim. Cok merak ettim ama. Umarim benimde yolum duser alirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi hayatından derlemeler var bir iki saate bitecek bir kitap :)

      Sil

26 Aralık 2016 Pazartesi

Aylin Balboa - Belki Bir Gün Uçarız


'' Bir vadeden sonra aile ile yaşamak dünyanın en anlayışlı insanları da olsalar bile kötü geliyor.   Tuhaf bir başarısızlık hissi. Yerimi bulamadım,kendi ayaklarımın üstünde duramadım demek gibi.

Daha önce de ayrıldım yanlarından. Üniversite için,çalışmak için farklı farklı şehirlerde yaşadım. Fakat hep bir şey oldu ve hep dönmek zorunda kaldım. Bir kere çıktığınız eve geri döndüğünüzde artık orası sizin eviniz olmuyor. Size ait eşyalar, size ait hatıralarla dolu olsa da benim diyemiyorsunuz. ''


Uzun zamandır Aylin Balboa okumayı planlıyordum en nihayetinde hep bir elim uzandı almak için kitaba sonra alırım diye diye bu zamana kaldı belki de benim için uygun zaman bu aralıktı kim bilir :)


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Yazarın bir de blogu var eğer takip etmek isterseniz http://entel-dantel.blogspot.com.tr/
İletişim Yayınları

Aylin Balboa 

Sayfa sayısı :147 

Aylin Balboa çok genç bir yazar 1980 doğumlu. Belki Bir Gün Uçarız kitabı yazarın kendi yaşamından derlediği komik,sıradışı bir o kadar da hüzünlü yazılardan oluşuyor. Kitabı okumaya başladığınızda zaten çok bilindik şeylerle karşılaşıyorsunuz '' Aaa bunu ben de demiştim ama bunu bende hissetmiştim veya yaşamıştım.'' diyor bir De-Ja-Vu etkisiyle sarsılıyorsunuz kendinizi bu çatır çatır lafını esirgemeyen kadına birdenbire yakın hissediveriyorsunuz.


Aylin Balboa lafını hiç esirgemeyen çuk diye oturtan biri bana kalırsa. Kitabını okuyup bitirince sanki benim söylemek istediklerimi,aklımdan geçirdiklerimi tek tek bu kitaba aktarmış dedim kendi kendime. 

Yaşama bakış açımız, ilişkilerimizde yaşadıklarımız,arkadaş ortamında başımıza gelenler,hayattan pek de bir beklenti içine girmeyişimiz,güldüklerimiz,öfkelerimiz paralel ilerleyince sevdim hatunu alıp bağrıma basasım geldi bir iki tek atasım geldi yeminle. 


Kitabın bir edebi değeri yok elbette zaten edebi değeri olsun diye de yazılmış bir kitap değil yazarın dediği gibi Sadece okuyun diye yazıyorum lafıyla hareket edilerek yazılan bir günde bitirebilecek türden bir deneme kitabı.


Hayata karşı '' Acımadı kiiii acımadı kiii ! '' diyebilmek için bu satırları okuyun derim.



2 yorum:

şeyda nur Dincer on 26 Aralık 2016 07:19 dedi ki...

Ilk defa duydum bu yazari desem ayip olmaz umarim. Cok merak ettim ama. Umarim benimde yolum duser alirim

Damla EKER on 28 Aralık 2016 05:16 dedi ki...

Kendi hayatından derlemeler var bir iki saate bitecek bir kitap :)

Yorum Gönder