21 Aralık 2016 Çarşamba

Hayat Akarken

Ankara Ankara olalı böyle soğuk görmedi sanırım o kadar soğuk ki değil dışarı çıkmak burnumun ucunu dahi o soğuğa çıkarasım yok zaten ben anladım Türkiye'nin bütün soğuğunu,ayazını almışlar,toplamışlar Ankara'ya kitlemişler o derece.


Sizden naber sevgili okur ? Her bişeyiniz yolundadır inşallah,iyilik-afiyet durumlarınız nasıl? Neler okuyor,izliyorsunuz ? Koca bir gününüz nasıl geçiyor,sizin oralarda soğuk mu? Hadi gelin ben neler yapıyorum ne izliyorum,ne düşünüyorum ne okuyorum azıcık hasbihal edelim sizinle özleşmişim dertleşmeyi.



Soğuktan burnumun ucunu dahi dışarı çıkaramasam da bu ara yine çok acil işlerim için elbet dışarı çıkmak zorundayım. Özel dersler için illa yataktan fırlıyorum bir kere sonra günlük alışveriş ritüelimiz de var sağolsunlar anne ve babam da onu bana kitlediler bu kadar şeyin içinde. Onun haricinde çay-kahve-kitap-film-dizi stayla sizin anlayacağınız boş gezenin boş kalfası durumları. Arada sigortalı,sürekli bir iş arayışlarım da devam ediyor elbette bir de Ankara Kitap Fuarını bekliyorum 3 senedir gitmedim bu sene bir gideyim havasını koklayayım, etrafa göz gezdireyim diyorum bakalım eğer sabahtan kalkabilirsem o çok görmek istediğim iki oyuna bilet almak istiyorum biri Neşe Dert Aşk bir diğeri de Yeraltından Notlar olacak. Tabi Ankara halkı izin verirse bu iki oyuna saniyesinde biletler tükendiği için sabah erkenden kalkıp gişeye gideceğim alabilirsem ne ala mualla.


Aralık ayında şu an da elimde olan iki kitap var biri Patrıck Süskind - Koku diğeri de Sezgin Kaymaz'ın Bakele adlı öykü kitabı. 



Kore dizlerime geri dönmüş bulunuyorum an itibariyle. The Legend of The Blue Sea ve 7 First Kisses şu an başladıklarım. 7 First Kisses 10 dakikadan oluşan mini bir kore dizisi, The Legend of The Blue Sea ise Lee Min-ho başrolde ki kendisini daha önceden The Heirs dizisi ile tanımıştım.
The Legend of The Blue Sea


Orphan Black için yeni sezonu bekliyorum bakalım 2017 içinde yeni sezon gelecekmiş onun haricinde canımız ciğerimiz Jamie Dornan'ın oynadığı The Fall dizisini de bitirdik çok şükür gene efsane canım Grinin Elli Tonu Jamie :) 


Sizler ne okuyorsunuz,neler izliyorsunuz peki ? Hayatınız ne durumda ? Sıkı sıkı giyinmeyi ve elinizden ıhlamuru-çayı eksik etmeyi unutmayın canım okur :)





2 yorum:

  1. Damla Bodrum bile buz!!! Çok soğuk.

    Beşinci Dağ var elimde, nedense hiç gitmiyor. Kv burda olduğundan türk dizileri ile tanıştım ve her akşam yakışıklı erkekler ve gzüel kızlarla dolu, hiç bir konunun olmadığı, danguru dunguru gerilim müzikleri ile duygusal iniş çıkış yaratan garip şeyler izliyorum. Aslında bu ara gündem öyle dehşet verici ki minika çocuk ve baby tv dışında bir şey izleyesim yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Hayat Şarkısı hariç hiçbir Türk dizisine bakmıyorum be Elif :) onun yerine yabancı dizilerine dadandım :)

      Sil

21 Aralık 2016 Çarşamba

Hayat Akarken


Ankara Ankara olalı böyle soğuk görmedi sanırım o kadar soğuk ki değil dışarı çıkmak burnumun ucunu dahi o soğuğa çıkarasım yok zaten ben anladım Türkiye'nin bütün soğuğunu,ayazını almışlar,toplamışlar Ankara'ya kitlemişler o derece.


Sizden naber sevgili okur ? Her bişeyiniz yolundadır inşallah,iyilik-afiyet durumlarınız nasıl? Neler okuyor,izliyorsunuz ? Koca bir gününüz nasıl geçiyor,sizin oralarda soğuk mu? Hadi gelin ben neler yapıyorum ne izliyorum,ne düşünüyorum ne okuyorum azıcık hasbihal edelim sizinle özleşmişim dertleşmeyi.



Soğuktan burnumun ucunu dahi dışarı çıkaramasam da bu ara yine çok acil işlerim için elbet dışarı çıkmak zorundayım. Özel dersler için illa yataktan fırlıyorum bir kere sonra günlük alışveriş ritüelimiz de var sağolsunlar anne ve babam da onu bana kitlediler bu kadar şeyin içinde. Onun haricinde çay-kahve-kitap-film-dizi stayla sizin anlayacağınız boş gezenin boş kalfası durumları. Arada sigortalı,sürekli bir iş arayışlarım da devam ediyor elbette bir de Ankara Kitap Fuarını bekliyorum 3 senedir gitmedim bu sene bir gideyim havasını koklayayım, etrafa göz gezdireyim diyorum bakalım eğer sabahtan kalkabilirsem o çok görmek istediğim iki oyuna bilet almak istiyorum biri Neşe Dert Aşk bir diğeri de Yeraltından Notlar olacak. Tabi Ankara halkı izin verirse bu iki oyuna saniyesinde biletler tükendiği için sabah erkenden kalkıp gişeye gideceğim alabilirsem ne ala mualla.


Aralık ayında şu an da elimde olan iki kitap var biri Patrıck Süskind - Koku diğeri de Sezgin Kaymaz'ın Bakele adlı öykü kitabı. 



Kore dizlerime geri dönmüş bulunuyorum an itibariyle. The Legend of The Blue Sea ve 7 First Kisses şu an başladıklarım. 7 First Kisses 10 dakikadan oluşan mini bir kore dizisi, The Legend of The Blue Sea ise Lee Min-ho başrolde ki kendisini daha önceden The Heirs dizisi ile tanımıştım.
The Legend of The Blue Sea


Orphan Black için yeni sezonu bekliyorum bakalım 2017 içinde yeni sezon gelecekmiş onun haricinde canımız ciğerimiz Jamie Dornan'ın oynadığı The Fall dizisini de bitirdik çok şükür gene efsane canım Grinin Elli Tonu Jamie :) 


Sizler ne okuyorsunuz,neler izliyorsunuz peki ? Hayatınız ne durumda ? Sıkı sıkı giyinmeyi ve elinizden ıhlamuru-çayı eksik etmeyi unutmayın canım okur :)





2 yorum:

ELİF sarı on 22 Aralık 2016 00:50 dedi ki...

Damla Bodrum bile buz!!! Çok soğuk.

Beşinci Dağ var elimde, nedense hiç gitmiyor. Kv burda olduğundan türk dizileri ile tanıştım ve her akşam yakışıklı erkekler ve gzüel kızlarla dolu, hiç bir konunun olmadığı, danguru dunguru gerilim müzikleri ile duygusal iniş çıkış yaratan garip şeyler izliyorum. Aslında bu ara gündem öyle dehşet verici ki minika çocuk ve baby tv dışında bir şey izleyesim yok.

Damla EKER on 22 Aralık 2016 08:27 dedi ki...

Ben Hayat Şarkısı hariç hiçbir Türk dizisine bakmıyorum be Elif :) onun yerine yabancı dizilerine dadandım :)

Yorum Gönder