Sezgin Kaymaz- Bugün Bize Kim Geldi

Kış mevsimini derinden en derinden hissettiğimiz Aralık ayından selam olsun sana sevgili okur! Şimdi sana öyle güzel bir öykü kitabı tavsiye edeceğim ki onu öyle bir anlatacağım ki gidip gözü kapalı alacaksın veyahut merakına yenik düşüp ilk girdiğin kitapçıda içini şöyle bir karıştıracaksın. 


Sezgin Kaymaz ve Bugün Bize Kim Geldi benim okuduğum en şükela öykü kitabı olabilir. İlk Sezgin Kaymaz kitabımdı ve hissediyorum son da olmayacak. Hazırsan biraz Bugün Bize Kim Geldi diyelim mi sevgili okur :)


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
8 öyküden oluşan kitabı kahkahalarla okuyacaksınız.
Aslında Sezgin Kaymaz ile tanışmak için bir öykü kitabı tercih etmemin tek sebebi öykü okumayı çok sevmem ve herkesin yazdığı öyküleri beğenmemem. Romanı bence herkes uğraşırsa yazar ancak öykü yazmak çok meşakkatli ve zor bir uğraş olduğundan herkesin yazmış olduğu öyküleri okumam. İşte bu nedenle dedim ki eğer yazarın öykü kitabını alıp okursam ve seversem romanlarını da rahatlıkla okuyabilirim. 


Bugün bize kim geldi 8 öyküden oluşan ve sizi kırıp geçiren yer yer benim okurken kahkahalarıma engel olamadığım bir kitap oldu. Yazar o kadar samimi bir hava yaratmış ki kitapta neredeyse sizinle sohbet ediyor havası taşımış bilhassa yazarın bu yönüne vurulduğumu söylemek istiyorum. 


8 öykünün tamamı için çok rahat konuşabilirim beni çok etkiledi. Bir kere dili çok rahat kullanmış Sezgin Kaymaz kendini kasmamış, ego sorunu hiç yok sadece yazmak için yazdığı çok belli.


Öyküleri bitirdikten sonra son kısma gelince finalde sizi büyük bir sürpriz bekliyor.  Yazarın biyografisini son kısımda okuduktan sonra ne demek istediğimi anlayacaksınız.


Demem o ki yeni yıl geliyor ve öykü okumayı seven ya da sevmeyen arkadaşlarınız için ideal bir hediye olabilir Bugün Bize Kim Geldi. 


Sizi sarıp sarmalayacak içinizi ısıtacak olan bu kitabı mutlaka okuyun. :)

Yorumlar

  1. Hocamdır kendisi, kendini bir tanısan daha da seversin. Bu kitabı okurken sanki karşımda Sezgin Kaymaz konuşuyor gibiydi :) son iki öyküde fena ağlamışım yalnız!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok etkilendim şimdi sırada Bakele kitabı var inş bende bir gün tanışırım kendisiyle :)

      Sil
  2. adını çok duyuyorum da tanışmak kısmet olmadı henüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok duydum sonunda kendisiyle tanıştık Elifcim :)

      Sil
  3. Tavsiye için teşekkürler kitap alırken çok kararsız kalıyorum genelde. Sizin gibi kitap blogları imdadıma yetişiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler aynı şeyi moda blogları için bende söylüyorum :)

      Sil
  4. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan