Dizi Tavsiyesi - Big Little Lies

Yine sıfır kilometre bir yazıyla karşınızdayım. Hadi gene iyisiniz bu ara derslerimden vakit buldukça buraya uçuyorum. Dün size bir adet Sherlock Holmes yazısı yazmıştım ya şimdi yine bitirdiğim ve etkisinde kaldığım bir dizi yorumu ile devam etmek istiyorum. Dizinin adı Big Little Lies.


Big Little Lies benim şu ara sosyal medyada çok duyduğum dizilerden biriydi hali hazırda mini bir diziydi ve oyucuları hem görsel anlamda hem de kalite tadında on numara olunca izlememek benim için imkansızdı. 


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
İlk bölümü 19 Şubat 2016 tarihinde yayınlanan Big Little Lıes kitaptan uyarlanan mini bir drama dizisidir.

Liane Moriarty'nin aynı adlı kitabından uyarlanan dizi, bir dram dizisidir. Dizide ilk dikkatimi çeken müthiş oyuncu kadrosu. Oscarlı oyuncu Reese Witherspoon, Nicole Kıdman ve Aynı Yıldızın Altında filmi ile dikkat çeken Shailene Woodley gibi oyuncular var. 


İlk sezon 7 bölümden oluşuyor. Ben bu yazıyı yazarken biraz araştırma yaptım ve dizinin 2. sezonu için de çalışmalara başladığını öğrendim nitekim bu baya iyi oldu çünkü bir sezonluk bir dizi değildi bana kalırsa hikaye kaldığı yerden devam etmeli.




Gelelim dizinin konusuna. Jane Chapman, Celeste Wright ve Madeline Mackenzie dışarıdan bakıldıklarında mutlu bir yaşama sahip üç annedir ancak gerçeği biraz deştiğinizde aslında bütün bu kadınların mutsuz ve yaşamlarının bazı kısımlarında fevri davrandıklarını ve ciddi anlamda hayatlarında sorunlar olduklarını görüyorsunuz. 


Komşuluk ilişkilerinden,arkadaşlığa,aşktan,evliliğe,cinselliğe ve çocuklara dayanan bir sorun yumağı içinde çırpınan bu kadınların farklı sorunları olsa da hepsi de ortak bir mutsuzluğu paylaşmakta, dizinin ilerleyen bölümlerinde de işlenen bir cinayette beraber rol alacaklardır. 




Dizinin oyuncuları :


Jane Chapman - (Shailene Woodley): Jane tecavüze uğradıktan sonra hamile kalır oğlu Ziggy ile beraber yaşamına devam etme kararı alır.


Celeste Wright - ( Nicole Kıdman) : Başarılı bir avukat olan Celeste evliliği için işini ve kariyeri bir kenara bırakır. İki çocuğu ve kocasıyla mutlu bir yaşam sürdüğü sanılsa da aslında gerçekte olan evliliğinde ciddi anlamda şiddet gördüğüdür. 


Madeline Mackenzie - (Reese Witherspoon):Dizinin gizemli ve deli dolu kadınlarından olan Madeline eski eşi ve yeni evliliği arasında sıkışıp kalan ve zaman zaman yaptığı hatalarla batan bir kadındır. 



Ben diziye bayıldım, muhtemel 2. sezonu ise sabırsızlıkla bekliyorum eğer sizde bu tarz dram dizilerini seviyorsanız oyunculuklar ve oyuncular şahane kesinlikle izleyin. 
                                    





Yorumlar

  1. Hayatlarımız içinde farklı farklı hayatlar yalıyaşıyoruz ben bunu çıkardım anlattıklarından. İzlerim herhalde çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim oyunculuklar mükemmel :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan