Dizi Tavsiyesi - Sherlock Holmes

Şu ara yabancı dizilere sardım yine özellikle de beni çok yormayan şöyle kısa sezonluk az bölümlük diziler favorim. En son size Black Mirror dan bahsetmiştim şimdi de Sherlock'tan bahsetmek istiyorum. Uzun diziler de izliyorum esasında ama benim en merakla beklediğim dizi Orphan Black yeni sezonuna Mayıs'ta başlayacağı için bu arada bende bitirebileceğim kısa dizilere sardım. 



Sherlock şu ana kadar 4 sezonu yayınlanmış ve her sezonu 3 bölümden oluşan mini bir dizi. Aslında ben bugüne kadar izlemeyi biraz geciktirdim haliyle sınavlarım çok yoğundu bir de o dönem Kpss ve Yds vardı geride bıraktım ama şimdi çok boş vaktim olmasa da böyle mini diziler bitirmeyi seviyorum. Sherlock'ta benim izlediğim ve çok sevdiğim dizilerden oldu.


Sherlock Holmes yayın tarihine 25 Temmuz 2010 yılında başladı. 







Sir Arthur Conan Doyle romanlarına dayanılarak uyarlanan Britanya tv dizisidir. İlk yayınlanma tarihi 25 Temmuz 2010 olan dizi gördüğü yoğun ilgi ile beraber sezon sezon uzatılmış ve 4. sezona kadar gelmiştir. Dizinin geçtiğimiz aylarda 5. sezon için onay aldığı açıklandı ancak başrol oyuncusu olan Benedict Cumberbatch'ın yoğun temposu sebebiyle çekimlerine ne zaman başlanacağı bilinmiyor tabi bu da benim gibi Sherlock hastalarını biraz uyuz ediyor :D




Dizi romandan farklı olarak 21.yy'da geçiyor. Sevgili Sherlock Holmes'un son model cep telefonları, bilgisayarları, kredi kartları var üstelik taksi, metro ve araba gibi yüzyılının nimetlerinden faydalanıyor esrarengiz davalarını çözerken. Yani sizin anlayacağınız 21.yy'ın Sherlock Holmes'u çok şanslı üstelik yanında ev arkadaşı ve davaları çözerken yanında olan Dr. John Watson da var. Dahası John çözdükleri her davayı günü gününe blog adresinde yazıp yayınlıyor. 




Ben dizinin hem kısa sezonlu olmasına hem de hikayesine ve kurgusuna bayıldım zaten koyu bir Benedict Cumberbatch hayranıyım İmitation Game filminden sonra hele de. 


Eğer sizde bol aksiyon ve esrarengiz davaları çözmek için Sherlock Holmes'un peşine takılmadıysanız hemen izlemeye başlayın seveceksiniz. 

Yorumlar

  1. Umarım yılda bir falan da olsa bir özel bölüm çekerler böyle bitti demekle olmaz =D Sherlock'u özleriz =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan