5 Haziran 2017 Pazartesi

BKM - Kitap Alışverişim

Herkese çok çok selam :)

Bugün aldığım sıfır kilometre bir kararla artık yapmış olduğum kitap alışverişlerimi de buraya eklemeye karar verdim. Hali hazırda siparişim bugün elime ulaşınca aldığım kitapları size tek tek göstermek, sizinde fikrinizi almak istedim. 


Öncelikle alışverişimi BKM adlı bir siteden yaptım. Bir süredir bu siteyi kullanıyorum ve sitenin fiyatları dışarıya nazaran oldukça uygun. Eskiden babil.com dan alışveriş yapıyordum ama onlarda kapıda ödeme sistemine son verdiklerinden ve son zamanlardaki tutumlarından dolayı tercih etmediğim bir siteye dönüşmeye başlayınca bende BKM sitesini keşfettim ve kitap alışverişlerimi buradan yapmaya başladım. 



Alışverişimde genellikle kapıda ödeme seçeneğini kullandığım için bu sitede 39 lira ve üzeri kargo bedava ! eğer benimki gibi kapıda ödeme sistemini seçerseniz 4.5 lira gibi bir meblağ ödemek zorundasınız.


Siteyi incelemek isterseniz tık tık   yapıp bakabilirsiniz. Piyasadaki pek çok siteye göre kitapları uygun veriyorlar. 



İlk aldığım kitap uzun süredir almak istediğim ve çok çok sevdiğim bir yazar olan sevgili Kemal hocamın yeni kitabı Sahiden Hikaye idi. 


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Bu kitap normalde 16.50 ama ben 12.50'ye aldım.


İstediğim ve sitede 9.90'lık indirim kısmında görüp hemen sepetime eklediğim bir kitap ise sevgili Kürşat Başar'ın Aslında Hayal kitabı oldu.






Napoli romanları serisini daha okumadım ama onun öncesinde okumak için sabırsızlandığım bir kitap ise Elena Ferrante ve Karanlık Kız kitabı oldu onu da görünce hemen kaptım bir tane :) 


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Bu kitap ise normalde 15 lira ama ben 9.45'e aldım.



Can Dündar'ın Yüzyılın Aşkları kitabı bir arkadaşımın postunda görüp çok ilgimi çeken bir kitaptı. Kitabın adından da anlaşılacağı üzere Bedri Rahmi, Yıldız Kenter,Çiğdem Talu-Melih Kibar,Adnan Menderes ve pek çok ünlünün aşk öyküleri bulunmakta. Hem edebiyat dünyasından hem siyasi hayattan hem de tiyatro ve müzik dünyasının renkli ve bir o kadar hüzünlü aşk öykülerini okumak için sabırsızlanıyorum :)



kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Kitap normalde 22 lira ama ben 14 liraya aldım.


Sosyal medyada ilk çıktığı gün dehşet bir şekilde ilgi gören ve hemen her kitap blogunda gördüğüm Vejetaryen- Han Kang benim son aldığım kitaptı. 




kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Vejetaryen 18 lira ama sitede size 11 liraya geliyor.


Toplamda 55 lira tuttu benim alışverişim 4.50 lira da kapıda ödeme ile 60 liraya denk geldi. Kitaplarımda herhangi bir sorun yoktu bu da beni elbette sevindirdi :)  Yırtık veya yıpranmış kitap sevmiyorum :( sitelerden alışveriş yapınca büyük sürprizler yaşanabiliyor :) Allah'tan şimdiye kadar böyle bir olayla karşılaşmadım. 


Paketimin içinden çeşit çeşit ayraç çıkması da ayrıca güzeldi :) 


Paketin içinden böyle bir garanti belgesi de çıkıyor. Eğer hatalı veya yırtık bir kitap geldiyse bu belgeyle kitabı değiştirebiliyorsunuz. 


Benim alışverişim böyleydi. Aldıklarımın içinden okuduğunuz veya okumayı düşündüğünüz varsa yorum yaparsanız sevinirim. Bir sonraki postta görüşürüz. :)









4 yorum:

  1. Alışverişlerin en güzeli olsa gerek :) Hepsinin de kapakları çok hoş önce hangisinden başlayacaksın :)

    YanıtlaSil
  2. Kitap alışverişlerine bayılıyorum 😍 BKM hiç kullanmadım ama deneyeceğim, keyifle mutlulukla oku :*

    YanıtlaSil
  3. bugün bende şöyle bir gezinmiştim bkm de inşAllah bir sonraki kitap alışverişim bu siteden olacak :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Genelde alışverişlerimi kitapyurdu yada idefixten yapıyorum. Fiyatlarını karşılaştıracağım bu siteninde. Tavsiyene sağlık.

    YanıtlaSil

5 Haziran 2017 Pazartesi

BKM - Kitap Alışverişim


Herkese çok çok selam :)

Bugün aldığım sıfır kilometre bir kararla artık yapmış olduğum kitap alışverişlerimi de buraya eklemeye karar verdim. Hali hazırda siparişim bugün elime ulaşınca aldığım kitapları size tek tek göstermek, sizinde fikrinizi almak istedim. 


Öncelikle alışverişimi BKM adlı bir siteden yaptım. Bir süredir bu siteyi kullanıyorum ve sitenin fiyatları dışarıya nazaran oldukça uygun. Eskiden babil.com dan alışveriş yapıyordum ama onlarda kapıda ödeme sistemine son verdiklerinden ve son zamanlardaki tutumlarından dolayı tercih etmediğim bir siteye dönüşmeye başlayınca bende BKM sitesini keşfettim ve kitap alışverişlerimi buradan yapmaya başladım. 



Alışverişimde genellikle kapıda ödeme seçeneğini kullandığım için bu sitede 39 lira ve üzeri kargo bedava ! eğer benimki gibi kapıda ödeme sistemini seçerseniz 4.5 lira gibi bir meblağ ödemek zorundasınız.


Siteyi incelemek isterseniz tık tık   yapıp bakabilirsiniz. Piyasadaki pek çok siteye göre kitapları uygun veriyorlar. 



İlk aldığım kitap uzun süredir almak istediğim ve çok çok sevdiğim bir yazar olan sevgili Kemal hocamın yeni kitabı Sahiden Hikaye idi. 


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Bu kitap normalde 16.50 ama ben 12.50'ye aldım.


İstediğim ve sitede 9.90'lık indirim kısmında görüp hemen sepetime eklediğim bir kitap ise sevgili Kürşat Başar'ın Aslında Hayal kitabı oldu.






Napoli romanları serisini daha okumadım ama onun öncesinde okumak için sabırsızlandığım bir kitap ise Elena Ferrante ve Karanlık Kız kitabı oldu onu da görünce hemen kaptım bir tane :) 


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Bu kitap ise normalde 15 lira ama ben 9.45'e aldım.



Can Dündar'ın Yüzyılın Aşkları kitabı bir arkadaşımın postunda görüp çok ilgimi çeken bir kitaptı. Kitabın adından da anlaşılacağı üzere Bedri Rahmi, Yıldız Kenter,Çiğdem Talu-Melih Kibar,Adnan Menderes ve pek çok ünlünün aşk öyküleri bulunmakta. Hem edebiyat dünyasından hem siyasi hayattan hem de tiyatro ve müzik dünyasının renkli ve bir o kadar hüzünlü aşk öykülerini okumak için sabırsızlanıyorum :)



kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Kitap normalde 22 lira ama ben 14 liraya aldım.


Sosyal medyada ilk çıktığı gün dehşet bir şekilde ilgi gören ve hemen her kitap blogunda gördüğüm Vejetaryen- Han Kang benim son aldığım kitaptı. 




kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Vejetaryen 18 lira ama sitede size 11 liraya geliyor.


Toplamda 55 lira tuttu benim alışverişim 4.50 lira da kapıda ödeme ile 60 liraya denk geldi. Kitaplarımda herhangi bir sorun yoktu bu da beni elbette sevindirdi :)  Yırtık veya yıpranmış kitap sevmiyorum :( sitelerden alışveriş yapınca büyük sürprizler yaşanabiliyor :) Allah'tan şimdiye kadar böyle bir olayla karşılaşmadım. 


Paketimin içinden çeşit çeşit ayraç çıkması da ayrıca güzeldi :) 


Paketin içinden böyle bir garanti belgesi de çıkıyor. Eğer hatalı veya yırtık bir kitap geldiyse bu belgeyle kitabı değiştirebiliyorsunuz. 


Benim alışverişim böyleydi. Aldıklarımın içinden okuduğunuz veya okumayı düşündüğünüz varsa yorum yaparsanız sevinirim. Bir sonraki postta görüşürüz. :)









4 yorum:

Naz on 5 Haziran 2017 12:01 dedi ki...

Alışverişlerin en güzeli olsa gerek :) Hepsinin de kapakları çok hoş önce hangisinden başlayacaksın :)

Kağıt Salıncak on 5 Haziran 2017 12:23 dedi ki...

Kitap alışverişlerine bayılıyorum 😍 BKM hiç kullanmadım ama deneyeceğim, keyifle mutlulukla oku :*

Kız Kardeşler Arasında on 5 Haziran 2017 17:34 dedi ki...

bugün bende şöyle bir gezinmiştim bkm de inşAllah bir sonraki kitap alışverişim bu siteden olacak :) teşekkürler

Oytunla Hayat on 6 Haziran 2017 04:24 dedi ki...

Genelde alışverişlerimi kitapyurdu yada idefixten yapıyorum. Fiyatlarını karşılaştıracağım bu siteninde. Tavsiyene sağlık.

Yorum Gönder