Dizi Tavsiyesi - Daredevil

Öncelikle Ramazan Bayramınızı kutlar küçüklerin minnoş yüzlerinden, büyüklerinde ellerinden öperek yeni bir dizi tavsiyesi ile yine yanınızda, yörenizde, kalbinizin en derin yerindeyim canımlar:D  eğer hazırsanız bu bayram tatilinde çok geleniniz gideniniz olmayacaksa size 3 gün içinde tüketebileceğiniz harika bir dizi tavsiyesi vermeye geldim hadi gözlerinizi dört açın ve benimle kalın :) 



Marvel, sinemada baktı başarılı oluyor '' Lan ben bu başarımı neden televizyona da taşımayayım ben deli miyim ?'' demiş olmalı ki son bombasını kucağımıza bırakıverdi. Bomba diyorum çünkü gerçekten benim gibi adrenalin seviyesi hep yüksek olsun,heyecan hiç bitmesin,sürekli aksiyon olsun istiyorsanız Daredevil tam da ağzınıza layık bir dizi :) 


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Dizinin hali hazırda 2 sezonu da yayında 3. sezonu ise Ağustos'ta başlayacak.
Dizinin konusuna gelirsek hikaye New York'un Hell's Kitchen bölgesinde geçiyor. Hikayemizin kahramanı ve benim haremime kattığım (Charlie Cox) Matt Murdock 9 yaşındayken maruz kaldığı radyoaktif bir kaza sonucu görme yetisini kaybeder. Bu kaza sonucunda görme yetisini kaybetse de hisleri kuvvetlenen ve başka yeteneklerini keşfeden Matt, zamanla bu kaybı lehine çevirmeye başlar tabi ki bunu yapmasında ona yardımcı olan onun gibi göremeyen yetiştirme yurdunda ona yardım eden esrarengiz bir adamın varlığı olacaktır. 


Matt'in eski boksör olan babasının tek derdi Matt'in iyi bir şeklide yetişmesi, düzgün bir eğitim alarak kendisi gibi işe yaramayan bir serseri olmasını engellemektir ayrıca Matt'in geçirdiği kazadan ötürü de içten içe kendisini suçlamaktadır. Boksör olan baba bir gün kazanmaması gereken bir dövüşü kazandığı için mafya tarafından hunharca öldürülür ve o günden sonra Matt hayata tek başına devam etmeye ve babasına verdiği sözü tutmaya çabalayarak geçirecektir.


Bir yandan eğitimine devam eden bir yandan da babasının intikamını almaya yemin eden Matt, babasını öldürenleri bulmak için Daredevil'i yaratır. Eğitimini tamamladıktan sonra gündüzleri adalet dağıtan avukat Matt Murdock rolüne bürünen kahramanımız, geceleri ise azılı düşmanlaına karşı zırhını kuşanıp Daredevil olmaya başlamıştır. 


Daredevil'i izleyeli baya oldu benim üzerine sanırım iki dizi bitirdim ama etkisinden uzun süre çıkamadım zaten Marvel bu işi gerçekten hakkıyla yapan bir kurum. Sinemadaki başarısını şimdi de televizyona taşımış durumda. 

Bu tablo ve oklar bana nedense Aşk-Memnu tablosunu anımsattı :D


Daredevil'i izlerken samimi söylüyorum hiç sıkılmadım zaten mantık hatası hiç yok, aksiyon bol ve bölüm sonları çok heyecanlı bittiğinden çok kısa bir sürede dizinin ilk iki sezonunu bitirdim. 


Dizinin 1. ve 2. sezonları 13'er bölüm toplamda 26 bölüm ve 3. sezonu da bu Ağustos'ta görücüye çıkmaya hazırlanıyor. Nitekim ben çok heyecanlıyım çünkü sezon sonu finali çok heyecanlı bitmişti. Eğer sizde benim gibi aksiyonu bol  dizileri seviyorsanız Daredevil'i kesinlikle tavsiye ederim. 



Yorumlar

  1. Ben Marvel çok severim, dizi olarak da daredevil çok seviliyor ama ben karanlık buldum birkac bölüm izledim, bana göre en iyi Marvel dizisi Legion, tavsiye ederim 😏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben karanlık şeyleri çok seviyorum işin içine biraz bilim-kurgu da girince yeme de yanında yat oluyor benim için :D mesela Fringe yeni bitirdim 5. sezon hariç mikemmeldi şimdi Orphan Black son sezonunu izliyorum Legion' a da bakayım bir :)

      Sil
  2. Bayramınız mübarək olsun!!! Aksiyon filmlərini çox sevmirəm amma anlatdığınızdan maraqlı bir serial olduğunu anladım :) Sevgilər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinde bayramınız mübarek olsun :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Zülfü Livaneli - Elia ile Yolculuk