Kemal Varol - Sahiden Hikaye

Kemal Varol'un her kitabını büyük bir aşkla ve kalp çarpıntısıyla okudum. Yeni kitabının çıkacağını öğrenince dedim ki kendi kendime '' Gene çok güzel bir kitap geliyor.'' diyerek büyük bir beklenti içine girdim. Elbette yazarın benim beklentilerimi fersah fersah aşan kitabını yine su gibi okudum ve aklımda da kalbimde de büyük bir yer edindi. Şimdi de elimden geldiği kadar size bu kitabı anlatacağım. 



Önce daha önce okuduğum ve yorumladığım diğer Kemal Varol kitaplarını okumadıysanız size mini bir link vereyim okuyun :) 


Kemal Varol ve Ucunda Ölüm Var  için buraya diğer kitabı Haw için burayı tıklayarak okuyabilirsiniz.




kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Kitap beş bölümden oluşan bir öykü kitabı.
Kitap beş bölümden oluşuyor. Her bölümde bazen iki bazen de dört olmak üzere birbiriyle bağlantılı hikayeler var. Yazar bir anlamda kendi dünyasını,kendi coğrafyasını paylaşıyor okuruyla. Bunu yaparken de yabancılık çekmeyin diye de o hikayeleri masallarla,mitlerle,şiirlerle,şarkılarla işliyor sizi kendi dünyasına çekmeyi başarıyor.


Kitaba bir salı  sabahı başlayıp yine aynı gün içinde öğle kahvesi ve bir paket sigara eşliğinde ve derin bir ah çekerek bitirebiliyorsunuz.  


Sahiden Hikaye sahiden bir bir hikayesi olanların kitabı bence. Başlar başlamaz yabancılık çekmiyorsunuz benim gibi öykü okumayı seviyorsanız hele çantada taşınan misafir terliği gibi değil de '' Aaa ben yabancı mıyım,ben de bu evin kızıyım,oğluyum.'' moduna  geçebiliyorsunuz. 


Yazarın Ucunda Ölüm Var ve Jar kitaplarını okuduysanız eğer orada anlatılan Arkanya'yı ve yaşayanları bu kitapta biraz daha genişletmiş Kemal Varol. 


Güzel bir öykü kitabı okumak isteyenlere şiddetle önerimdir. :)






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan