BKM - Kitap Alışverişim



Herkese selam !


Hali hazırda yeni bir kitap alışverişi yaptığımdan aldıklarımı sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyorum. İçerisinde ilk defa okuyacağım üç yazar bulunuyor bu da tabi ki merakımı tavana çıkarıyor. Bu alışverişim tıpkı bir önceki kitap alışverişim gibi 55-60 lira arasındaydı. Ben öyle çok yüklenip de ''Aman şunu da alayım yok bunu da almazsam olmaz.'' tarzında hareket etmiyorum çünkü hem arkadaşlarımdan okumak için ödünç aldığım hali hazırda kitaplar var hem de kütüphaneye her gidişimde mutlaka üç kitap alıyorum. Onları eritmeden çok yüklenmek istemiyorum kendime bu yüzden çok fazla kitap almıyorum sadece sahip olmak istediklerimi almayı tercih ediyorum veya merak ettiklerimi sepetime ekliyorum.









Sinem Sal ve Dank kitabını son zamanlarda sosyal medyada çok görünce ve bir öykü kitabı olarak çok fazla övgü aldığını okuyunca duraksamadan almak istedim. Öykü deyince akan sular bende duruyor çünkü öykü okumayı çok seviyorum hal böyle olunca yeni öykü yazarlarına her daim kapımı açıyorum. Beklentim bu kitapla ilgili yüksek bakalım inşallah umduğum gibidir. 


Sinem Sal - Dank 




Toni Morrison ve Tanrı Çocuğu Korusun yine benim en çok merak ettiğim kitapların içindeydi. Toni Morrison ile ayrıca tanışma kitabım olacak ve beklentim bu kitaptan da fazlasıyla yüksek. Beklentimin çok üzerinde olacağına neredeyse eminim ve ilk okuyacaklarımın arasına aldım bile. 




Toni Morrison -Tanrı Çocuğu Korusun


Uzun süredir Nazlı Eray okumuyordum bende seçimimi İmparator Çay Bahçesinden yana kullandım zaten kendisi de bana bu kitabını önermişti okumam için. Bende ikiletmeden aldım ve külliyatını eritmek için bu sene kendime mini bir hedef koydum.

Nazlı Eray - İmparator Çay Bahçesi 

İnci Aral'ın son kitabı Sevgili Yılmaz Güney'in hayatından parçalar içerdiği için bende Yılmaz Güney'i çok sevdiğim için satın aldım. Amma velakin okuyanlardan çok da iyi şeyler duymadım bu kitapla ilgili. Çok büyük bir beklentim olmayacak kitapla ilgili sadece okumak için okuyacağım kitaplardan biri olacak.

İnci Aral - Sevgili 


İsmail Saymaz yine benim ilk defa okuyacağım yazarlardan olacak. Kitapla ilgili birkaç alıntı paylaşan Biryudumkitap merakımı iyice arttırınca ve yine kitabın kapağını görüp aşık olunca bu mis gibi Karadeniz kokan kitabı almamazlık edemedim. 

                                          
İsmail Saymaz - Çay Güzeli 
                                       

Eğer sizinde içerisinde okuduklarınız ve bana tavsiye edecekleriniz varsa lütfen yazın. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Yorumlar

  1. Toni Morrison kalp ben! Güzel günlerde oku :)

    YanıtlaSil
  2. Sinem Sal Dank kitabının kapağı hoş görünüyor. Hiçbirini okumadım okuyunca yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya tabiki yorumlarım şimdi Çay güzelini okudum onun yorumunu gireceğim. Sinem Sal'ı bende çok merak ediyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan