BKM - Kitap Alışverişim




Kitap alışverişlerim devam ediyor. Normalde bir ay içinde iki kere alışveriş yapmazdım ama elime biraz para geçince bunu kitaplara yatırmaya karar verdim ve aklımda olan bir kaç kitabı aldım. 


25 Ağustos doğum günüm olduğu için kendime erken doğum günü hediyeleri almış da olabilirim siz çok da şey yapmayın :D zaten kitap almanın herhangi bir sebebi olamaz,olmamalı :D


Alışverişimi yine BKM den yaptım.


Ayfer Tunç'u çook severim genel olarak çıkarmış olduğu kitaplardan okumadığım iki tane falan kaldı. Yazarı çok sevdiğim için yavaş yavaş kitaplarını kütüphaneme eklemeye çalışıyorum. Can Yayınları sağ olsun baya fiyatlı sattığı için şimdilik uygun fiyatla satılanları alabildim. İşte onlardan birisi olan ve benim okumadığım bir kitap olan Mağara Arkadaşları idi. 


Ayfer Tunç - Mağara Arkadaşları



Yine yazarın bir başka kitabı olan ve benim okuduğum ancak kütüphanemde yer almayan Kırmızı Azap benim diğer Ayfer Tunç kitabım oldu. Sene sonuna kadar hem Ayfer Tunç hem de eksik olan Hasan Ali Toptaş kitaplarımı tamamlama gibi bir hedefim var bakalım.

Ayfer Tunç - Kırmızı Azap 



Davıd Vann benim ilk kez okuyacağım bir kitap. Bu kitabı bir arkadaşımın postunda görmüş ve konusunu okuyunca çok merak etmiştim. Ciddi anlamda keyif alacağımı hissediyorum okurken bakalım. 

Davıd Vann - Akvaryum 



Sezgin Kaymaz'ın daha önce Bakele ve Bugün Bize Kim Geldi kitaplarını okumuş çok sevmiştim. Yazarın şimdi de çok övülen romanı Uzunharmanlar'da Davetsiz Bir Misafir kitabını aldım. Bu kitaptan beklentim oldukça yüksek. 

Sezgin Kaymaz - Uzunharmanlar'da Davetsiz Bir Misafir


Buket Uzuner'in yine uzun zamandır almak istediğim kitaplarındandı Gümüş Yaz Gümüş Kız. Kitap BKM de 9.90 grubunda olunca doğal olarak hemen sepetime ekledim.


Buket Uzuner - Gümüş Yaz Gümüş Kız


Selim İleri ve Edebiyatımızda Sevdiğim Romanlar Kılavuzu benim en çok sahip olmak istediklerimin arasındaydı. İçerisinde pek çok romanın incelemesi mevcut benim baş ucu kitabım olacağı daha şimdiden belli.

Selim İleri - Edebiyatımızda Sevdiğim Romanlar Kılavuzu 


Aldıklarım bunlardı eğer sizinde içerisinde okuduğunuz ya da okuduklarınız varsa yorum yapmayı unutmayın. Yeni postta görüşürüz :)
                                    
                                   




Yorumlar

  1. Sizi bol okumalı günler bekliyor anlaşılan. Güzel kitaplar:)

    YanıtlaSil
  2. Selim İleri okuma listemde yer alıyor. Güzel günlerde okumanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. Kitap almak için bence de illaki neden olmamalı :D Keyifli okumalar olsun :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan