Kore Dizisi - Healer



Uzun zamandır Kore dizisi seyretmiyordum geçen yaz hayatıma giren ve k-drama izlememe vesile olan Duygu arkadaşımın kulak zarını buradan da patlattığıma göre size dün akşam bitirdiğim ve tadı damağımda kalan Healer adlı diziyi tanıtmaya başlayabilirim. 



Şu yazıyı yazarken de ayrıca belirtmeliyim ki sıcaktan pişik olmam yakındır. Bütün bir kış ısınalım yaz gelsin dedik şimdi de geç gelen yaz Ankara'yı yakmıyor kavuruyor bildiğin. Ankara kışlarına çare içlik ama yaz sıcaklarına henüz bir çare bulunamadı :( 


Healer yine bana önerilen bir diziydi az önce de dediğim gibi sanırım üç aydır Kore dizisi izlemiyordum en son Uncontrollably Fond'a bakmış Netflix dizilerine ışınlanmıştım. 



kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
2014-2015 yılları arasında yayınlanan Healer 20 bölümden oluşan bir dizi.
Dizinin başrollerinde canımız ciğerimiz ve benim Healer ile tanıştığım Ji Chang-Wook var kendisi Healer yani Şifacı olarak bilinen gece kuryesini canlandırmakta. Healer muhabir olan babasını daha beş yaşındayken bir cinayetten ötürü kaybeder, annesi de başka bir evlilik yapabilmek için onu ninesiyle bırakır, terk eder. Healer yani gerçek adıyla Seo Jung-Hoo zor bir çocukluk ve gençlik dönemi geçirir. İşte tam bu zamanda babasının çok yakın arkadaşı olan Ustam dediği kişi ortaya çıkar ve onu gece kuryesi Healer olarak yetiştirir. 

Healer ve Chae Young- Shin minnakkene :D

Gelelim hikayenin esas kızı Chae Young-Shin ( Park Min-Young) ise bu hikayedeki kilit kişilerden. Annesi ve babası muhabir olan Chae Young-Shin babasının peşine düştüğü adamlar tarafından öldürülmesiyle bir gece annesiyle evden kaçarlar ancak o kaçı esnasında annesi peşindeki adamları atlatabilmek için kızını ara sokaklardan birine saklar ve sessiz olmasını öğütler. Peşindeki adamlardan kurtulunca onu almaya geleceğini söyleyen anne bir araba kazası geçirir ve uzun süre hastanede kalır bu esnada Chae Young-Shin kendisini almaya gelmeyen annesini bekler ancak onu bulan polis yakınlarına ulaşamayınca onu bir yetimhaneye götürür.
Burda da kim kimi canlandırıyor bakabilirsiniz :D

Kim Moon-Ho rolüne ise Yoo Ji-Tae hayat veriyor. Kim Moon-Ho usta bir gazetecidir işi gereği yıllar önce abisinin de karıştığı sonu iki ölümle biten bir davanın sırlarına ulaşır. Bu dava sonucunda yolları Chae Young-Shin ve Şiafacı olarak da bilinen Healer ile kesişir.


Dizinin ilk 5 bölümünde az da olsa sıkıldığımı itiraf etmeliyim zaten alışana kadar sıkılıyorum ama 7. bölümünden sonra dizi hem duygusal sahneleriyle hemde artık canım ciğerim olan Ji Chang- Wook'un dövüş sahneleriyle beni benden aldı resmen tavana yapıştırdı o derece söyleyeyim :)


Healerin ortağı olan Ajumma beni benden aldı bazı sahneleri dehşet güzeldi :D


Bu sahnede de içim gitti resmen ve ağlayarak Allahım bende bi tane Healer istiyorum ya la :( dedim.



Ben diziyi çok sevdim hatta bu diziyle sevdiğim Ji Chang-Wook'un K2 ve ve şu anda yayınlanan Suspicious Partner adlı dizlerine de başlamayı düşünüyorum. Sizin bana önerdikleriniz varsa da benimle paylaşmayı unutmayın :D


Yorumlar

  1. Bu diziyi ben de çıktığından beri izlemek istiyorum ama sürekli unutuyorum, bakalım bu yaz izleyebilecek miyim? :D

    YanıtlaSil
  2. Güzel yazı olmuş ama sitenizin tasarımını degiştirirseniz bence daha çok kişiye hitap edebilirsiniz.

    Buradan daha iyi bir blogger teması indirebilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler baktım ama bana uygun bir tema göremedim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Zülfü Livaneli - Elia ile Yolculuk