23 Temmuz 2017 Pazar

Mina Urgan - Bir Dinozorun Gezileri

Bir Dinozorun Anıları kitabından o kadar keyif aldım ki ( kitabı iki kere okudum bu arada ) yine Mina Urgan'ın okumadığım ve bende bulunmayan bir başka kitabıyla devam etmek istedim. 


Eğer hala yazarın Bir Dinozorun Anıları kitabını okumadıysanız ciddiyim çok şey kaçırıyorsunuz. O kadar güzel insanlar,anılar,yaşanmışlıklar biriktirmiş ki Mina Urgan imrenmemek elde değil doğrusu. 


Okumayanlar ve kitap hakkında ön fikir edinmek isteyenleri şuraya alalım.


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Mina Urgan - Bir Dinozorun Gezileri
Mina Urgan Bir Dinozorun Anılarını yazarken kitabın bu kadar ilgi göreceğini düşünmemiş öyle ki bunu '' Benim gibi bir kocakarının hayatını kim merak eder ki... '' sözleriyle anlatmış.


Tabi yazarın aksine kitap o kadar ilgi gördü ki bu beyaz saçlı, ataist ve komünist olduğunu her fırsatta dile getiren huysuz ve bir o kadar da bilgi küpü olan bu kadının hayatı,yaşadıkları herkesin ilgisini çekmeyi başardı.
kelebenkinnotdefteri.blogspot.com



Bir Dinozorun Anılarını keyifle okuduktan sonra bu kitabı bir sahaf ziyaretimizde karşıma çıkması ise benim için güzel bir tesadüftü çünkü o ara Bir Dinozorun Anılarının sonuna geliyordum ve bitmesini hiç istememiştim. 


Mina Urgan bu kitabında gezdiği,gördüğü yerlerden bahsetmiş okurlarına. Yine yazara acayip imrendiğimi söylememe gerek yok sanırım. Gezmediği bir kutuplar kalmış siz düşünün :D Üstelik dünyanın dört bir yanında da onu misafir etmek isteyen, ağırlamak isteyen dostları var. İmrenmemek elde değil. 


Özellikle Sabahattin Eyüpoğlu ile çıkmış oldukları mavi turları çok kıskandım ve yazarın edebiyat çevresine gıpta ile baktım. 


Son zamanlarda okuduğum en güzel kitaplardan biri oldu elbette şiddetle tavsiye edilir. 





6 yorum:

  1. Bir dinozorun anılarını beğenmiştim.Eminim gezileri de güzeldir. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. :) Bir Dinazorun Anıları'nı bayıla bayıla okumuş, tıpkı sizin gibi ikinci kitabını da almıştım. Ancak ilk kitap kadar sürüklenerek okuyamadım açıkcası. Gel gelelim, Mina Urgan'ın hayatı doya doya yaşama haline imrenmemek, örnek almamak ne mümkün. Kesinlikle katılıyorum dediğinize. Ayrıca bir Dinazorun Anıları'nı bir kez daha okumak ne güzel fikir! Teşekkür ederim. Yıllaaar oldu okuyalı çünkü.

    Bu arada buraya nereden geldim bilmiyorum. Ama iyi ki geldim. :) Takipteyim. Merak ederseniz bana da beklerim. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki gelmişsin bende uğrarım teşekkürler :D

      Sil
  3. Her iki kitabı da yıllar önce okumuş ve çok sevmiştim. Güzel tanıtım elinize sağlık:)

    YanıtlaSil

23 Temmuz 2017 Pazar

Mina Urgan - Bir Dinozorun Gezileri


Bir Dinozorun Anıları kitabından o kadar keyif aldım ki ( kitabı iki kere okudum bu arada ) yine Mina Urgan'ın okumadığım ve bende bulunmayan bir başka kitabıyla devam etmek istedim. 


Eğer hala yazarın Bir Dinozorun Anıları kitabını okumadıysanız ciddiyim çok şey kaçırıyorsunuz. O kadar güzel insanlar,anılar,yaşanmışlıklar biriktirmiş ki Mina Urgan imrenmemek elde değil doğrusu. 


Okumayanlar ve kitap hakkında ön fikir edinmek isteyenleri şuraya alalım.


kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Mina Urgan - Bir Dinozorun Gezileri
Mina Urgan Bir Dinozorun Anılarını yazarken kitabın bu kadar ilgi göreceğini düşünmemiş öyle ki bunu '' Benim gibi bir kocakarının hayatını kim merak eder ki... '' sözleriyle anlatmış.


Tabi yazarın aksine kitap o kadar ilgi gördü ki bu beyaz saçlı, ataist ve komünist olduğunu her fırsatta dile getiren huysuz ve bir o kadar da bilgi küpü olan bu kadının hayatı,yaşadıkları herkesin ilgisini çekmeyi başardı.
kelebenkinnotdefteri.blogspot.com



Bir Dinozorun Anılarını keyifle okuduktan sonra bu kitabı bir sahaf ziyaretimizde karşıma çıkması ise benim için güzel bir tesadüftü çünkü o ara Bir Dinozorun Anılarının sonuna geliyordum ve bitmesini hiç istememiştim. 


Mina Urgan bu kitabında gezdiği,gördüğü yerlerden bahsetmiş okurlarına. Yine yazara acayip imrendiğimi söylememe gerek yok sanırım. Gezmediği bir kutuplar kalmış siz düşünün :D Üstelik dünyanın dört bir yanında da onu misafir etmek isteyen, ağırlamak isteyen dostları var. İmrenmemek elde değil. 


Özellikle Sabahattin Eyüpoğlu ile çıkmış oldukları mavi turları çok kıskandım ve yazarın edebiyat çevresine gıpta ile baktım. 


Son zamanlarda okuduğum en güzel kitaplardan biri oldu elbette şiddetle tavsiye edilir. 





6 yorum:

Ebemkuşağı on 23 Temmuz 2017 08:47 dedi ki...

Bir dinozorun anılarını beğenmiştim.Eminim gezileri de güzeldir. Emeğinize sağlık:)

complete_the_sentences on 25 Temmuz 2017 11:41 dedi ki...

Merhaba. :) Bir Dinazorun Anıları'nı bayıla bayıla okumuş, tıpkı sizin gibi ikinci kitabını da almıştım. Ancak ilk kitap kadar sürüklenerek okuyamadım açıkcası. Gel gelelim, Mina Urgan'ın hayatı doya doya yaşama haline imrenmemek, örnek almamak ne mümkün. Kesinlikle katılıyorum dediğinize. Ayrıca bir Dinazorun Anıları'nı bir kez daha okumak ne güzel fikir! Teşekkür ederim. Yıllaaar oldu okuyalı çünkü.

Bu arada buraya nereden geldim bilmiyorum. Ama iyi ki geldim. :) Takipteyim. Merak ederseniz bana da beklerim. Sevgiler. :)

Gül Akça on 29 Temmuz 2017 10:13 dedi ki...

Her iki kitabı da yıllar önce okumuş ve çok sevmiştim. Güzel tanıtım elinize sağlık:)

Damla EKER on 2 Ağustos 2017 14:13 dedi ki...

Teşekkürler :)

Damla EKER on 2 Ağustos 2017 14:14 dedi ki...

İyi ki gelmişsin bende uğrarım teşekkürler :D

Damla EKER on 2 Ağustos 2017 14:14 dedi ki...

Teşekkürler Gül Akça :)

Yorum Gönder