Gabriel Garcia Marquez - Albaya Mektup Yok



Açık konuşmak gerekirse ilk Marquez okumamı yaptım bugün çok da sevdim. Yazarın Kırmızı Pazartesi ve Kolera Günlerinde Aşk adlı kitapları bende ne zamandan beri var ama bir türlü elim gitmiyordu. Kütüphaneye geçenlerde gidince ince bir Marquez kitabı aldım kendime ki artık okuyayım. Niyetim bu sene bitmeden bir kaç Marquez kitabı bitirmek elbette ama şimdilik ince kitaplarıyla başlamak istiyorum. 




kelebenkinnotdefteri.blogspot.com
Çeviri: Handan Saraç 

Kitabın adı: Albaya Mektup Yok 

Yazarı: Gabriel Garcia Marquez 

Çeviri: Handan Saraç 

Yayınevi: Can Yayınları 

Sayfa sayısı:69



Kitabın yorumuna geçmeden önce beni bulabileceğiniz sosyal ağlar:

İnstagram //rakidabalik

Twitter// rakidabalikk_

Tumblr//vaveylam



Albaya Mektup Yok ülkesi uğruna savaşmış ve bu uğurda canını bile tehlikeye atmış emekli bir askerin traji komik öyküsü.Bu asker yakın zamanda ölen oğlunun yasını bile yaşadığı zor hayat şartları yüzünden bile doğru dürüst tutamamış biri. Yaşamını karısı ve ölen oğlundan kalan dövüşçü horozuyla geçiren asker bir türlü gelmeyen emekli aylığının yolunu gözleyerek geçirir günlerini. 


Kitabı okurken zaten sıkılmanız mümkün değil uzun öykü diye geçiyor bununla beraber büyülü gerçekçiliğin ustası olan Marquez'i bu kitapla ve anlatımıyla çok sevdiğimi söylemem gerek. 


Okurken içinize işleyecek, buruk, hüzünlü bir hikayesi var Albaya Mektup Yok adlı kitabın. Bir bekleyişin ve o bekleyişin getirdiği umudun,hayal kırıklıklarının izlerini çokça görebilirsiniz kitapta. 







Yorumlar

  1. Marquez'i hiç okumadım ... Olurda bir yerlerde karşıma çıkarsa merak etmedim değil :)
    Kitabın başlığı bile çok anlamlı geldi ...
    İnsana bir derinlik hissi veriyor ...
    Elinize sağlık , sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa ve içinde anlamlar barındıran bir kitap başlangıç için hiç de fena değil :)

      Sil
  2. Marquez bende hala okumadım :(( Kolera Günlerinde Aşk elimde, umarım daha fazla ertelemem :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan