Dizi Tavsiyesi - Gypsy

Bir süredir dizi tavsiyesi vermediğimi fark ettim halbuki pek çok dizi izlemekteyim ve bunları ara ara sizinle yine paylaşmaya karar verdim. 


Uzun bir süredir hem severek hem de ilgiyle Kore dizlerini takip ettiğimi zaten blogu okuyanlar bilir ama bu ara Netflix'in dizilerine de acayip sarmış durumdayım. Hal böyle olunca size sağlam bir dizi önermesiyle gelmek istedim. 


Sizinle bu postta uzun süre önce bitirdiğim ve sevdiğim bir dizi olan ''GYPSY'' dizisinden biraz bahsetmek istiyorum.



Dizi 10 bölümlük bir gerilim.




Öncelikle psikolojik gerilim severler siz bu diziyi çok seveceksiniz onu bir dillendireyim sonra Naomi Watts'ın muhteşem performansı,parmak ısırtan oyunculuğu cidden göz dolduran cinsten. Kadın oynamamış resmen yaşamış arkadaşlar. Diziyi izlerken hem gerilim,hem heyecan aynı anda yaşıyorsunuz ha oldu ha olacak derken bir bakmışsınız bölüm bitmiş hem de en heyecanlı yerinde. 




Netflix, şu sıra gerçekten iyi işlere imza attı bu işlerden biri de hiç kuşkusuz bu projeydi ancak dizinin ikinci sezonunu iptal ederek beni büyük bir hayal kırıklığına uğrattı. Üstelik en heyecanlı yerinde !!! olacak şey değil doğrusu !!!




Gelelim dizinin konusuna: Jean ( Naomi Watts) Manhattan'da yaşayan evli ve bir kız çocuğu olan bir terapisttir. Kendisine danışan hastalarıyla arası iyi olan Jean, gittikçe onların yaşamı izlemeye ve onların hayatlarına müdahale etme hevesine kapılır. Başlarda heyecanlı olan bu iş giderek Jean'in hoşuna gider ve özel yaşamı ile iş yaşamını birbirine karıştırmaya, aynı anda iki farklı kişi olmaya çalışan Jean için işler gittikçe sarpa sarar.

Ona son derece sadık olan kocası gittikçe ondan uzaklaşmaya,kızı ise kimlik bunalımı yaşamaya başlar. 



Danışanlarından birinin eski sevgilisiyle yakınlaşması ise Jean için sonun başlangıcı olacaktır ama genç kadın duygularının ve arzularının çoktan tutsağı olmuştur bile.


Dizi 10 bölüm ilk sezonu eğer Netflix iptal etmeseydi ikinci sezonuyla devam edecekti ancak yukarıda da dediğim gibi ikinci sezonu iptal etti. Bu da bomba gibi bir yerde biten dizinin akıbetinin acaba nerelere varacağı konusunda izleyicinin hayal gücüne bırakılıyor. 



Dizi normal akışında ve oyunculuklar da çok güzel. Farklı bir şeyler arıyorsanız tavsiye edebilirim. 



Yorumlar

  1. anam bir dizim eksikti , hazır biraz uzaklaşmışken yeniden sarmayalım lütfen , zaten az olan vaktimi su gibi eritiyorlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben okumayı azalttım bunlar yüzünden :D

      Sil
  2. Merhabalar , deep den geldim :) sayfanızı izlemeye aldım. Yazılarınız çok hoş gerçekten. Blogum ilginizi çekerse banada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler elbette ilgilenirim :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydar Ergülen - Öyle Küçük Şeyler

Tiyatro - Annemin Son Çılgınlıkları

Nermin Yıldırım - Dokunmadan